Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry

Poradnik do gry „Sherlock Holmes: The Awakened” składa się w całości z bardzo dokładnego opisu przejścia tej stosunkowo wymagającej przygodówki. Bardzo dokładnie przedstawiono sposób rozwiązywania zagadek oraz wyróżniono ważne przedmioty.

16 maja 2007Autor solucji: Stranger (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC
Witam w nieoficjalnym poradniku do gry „Sherlock Holmes: The Awakened” - Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry

Witam w nieoficjalnym poradniku do gry „Sherlock Holmes: The Awakened”. Poniższy tekst składa się w całości z bardzo dokładnego opisu przejścia tej stosunkowo wymagającej przygodówki. Jeśli miałeś do czynienia z poprzednim z tytułem z tej serii („Sherlock Holmes i tajemnica srebrnego kolczyka”), nie powinno Cię to zbytnio dziwić. „The Awakened” cechuje się jednak stosunkowo dużą liczbą ważnych zmian. Wprowadzono między więcej rozbudowanych zagadek. Z racji tego, iż nie są one zbyt oczywiste, będę starał się bardzo dokładnie przedstawiać sposób ich rozwiązywania. Istotną rolę odegra również zbieranie potrzebnych do śledztwa przedmiotów. To bardzo istotna kwestia, tak więc obiekty te będę w specjalny sposób oznaczał (kolorem czerwonym). Ponadto będziesz musiał pamiętać o tym, iż niektórych przedmiotów nie zauważysz lub nie użyjesz, jeśli wcześniej nie wykonałeś wymaganych przez grę czynności. „The Awakened” jest niestety bardzo liniową przygodówką. Jeśli więc utknąłeś w jakimś miejscu, proponowałbym przeczytać opis całego rozdziału, a nie tylko konkretnej lokacji. Pozwoli ci to uniknąć dłuższych przestojów. Korzystając z okazji warto też wspomnieć, iż w niektórych sytuacjach trzeba będzie wpisać jakieś słowo z klawiatury. Wielu z Was takie coś może początkowo zaskoczyć. Radziłbym więc dokładnie czytać moje wskazówki, tak aby móc z danym problemem sprawnie sobie poradzić. Przebieg gry tym razem obserwowany jest z perspektywy pierwszej osoby (podobnie jak w „Call of Cthulhu”), ale paradoksalnie pomaga to w przeszukiwaniu pomieszczeń, tym bardziej, iż gra oznaczy obiekty (po zbliżeniu się), z którymi będzie można wejść w jakąś interakcję.

Nie pozostaje mi już nic innego, jak tylko życzyć udanej zabawy oraz pożytku z mojego poradnika.

Jacek „Stranger” Hałas

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Sherlock Holmes: Przebudzenie - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 16 maja 2007.

Patche (łatki) do gry Sherlock Holmes: Przebudzenie

gra Sherlock Holmes: Przebudzenie

Sherlock Holmes: Przebudzenie

Sherlock Holmes: The Awakened

przygodowe

komentarze czytelników

PIETRYNKA  2007-12-16 - 18:07

WYKONAŁEM CZYNNOŚCI JAK W PORADNIKU I NIE WIEM DLACZEGO NIE PODNOSI SIĘ TA MACHINA DO GÓRY SKORO ZEPCHNOŁEM TE DWIE DREWNIANE SKRZYNIE CZY TO TRZEBA POCZEKAĆ CZY ZROBIŁEM COŚ NIE TAK ?

lulugr  2008-02-13 - 10:26

nie mogé wej w nieoswietlona alejké znajdujaca sie na prawo od listonosza prosze poratujcie mie juz trace cierpliwosc

Vidos  2008-02-13 - 11:53

. Otrzymawszy butelkę z resztkami trunku, Sherlock stwierdza, że napitek pędzony jest na rzepie i postanawia rozejrzeć się za jego autorami. Udaje się zatem w uliczkę po prawej (za beczkami, na których ledwie dycha listonosz),

lulugr  2008-02-13 - 14:39

pomocy, w jakiej kolejnosci wcisnac kamienie z kodem, w podziemiach magazynu nr.12. Z góry dziekujé

Vidos  2008-02-13 - 15:27

lulugr ...

Neshka  2008-07-15 - 14:51

Jak wpisać poprawnie polskie znaki , przy imieniu tajemniczego staruszka??

potrzebujacy  2008-07-16 - 19:29

CVo jest z tym szopem? Próbuje wpisać na różne sposoby tego szopa gdy ten sherlock sie pyta o zlodzieja sygnetu tego całego łowcy. Za kazdym razem jak wpisze poprawne i nie poprawne nazwy tego szopa to mi gada ze przeoczylem jakies wazne elementy. O co tu chodzi?:/

Neshka  2008-07-20 - 11:17

wystarszy wpisac " SZOP"

super jojo3  2008-08-06 - 07:40

wciskam kod w laboratorum więzienie tak jak w poradniku idrzwi sie nieotwierają pomóżcie

daga23  2008-12-13 - 21:35

Mam problem z przejściem gry, kiedy dochodzę do magazynu nr 12 nie mogę umieścić haka z liną w szparze nad drzwiami, nie pokazuje się "łapka" i nie uaktywnia sie postać Watsona tak jak powinna.Czy ktoś się spotkał z takim problemem??Bardzo proszę o pomoc.

ewagal  2008-12-15 - 18:48

pomóżcie mi z sejfem!!??ma to pewnie zwizek z gazetą ale nie mogę tego rozgryść!!Kto zna ten kod???

nati91  2009-04-19 - 08:30

POMOCY!!!!! jestem juz w pubie i byłam juz u przemytnika dał mi paczkę. i jestem teraz pubie a ten pijak nie chce mi dac tego kikuta swojego to co mam zrobic????? prosze pomożcie

Madzius888  2009-04-19 - 10:45

A otworzyłaś ją nożykiem? ;)

rybka  2009-11-01 - 01:09

DLACZEGO NIE PODNOSI SIĘ TA WINDA A ZRZUCIŁAM JUŻ TE DWA PUDŁA DREWNIANE I NIC I STOJĘ W MIEJSCU CZY COŚ NIE TAK ZROBIŁEM ? A ZROBIŁAM JAK W PORADNIKU PISZE PROSZE O POMOC

ninja eras  2010-11-28 - 12:16

w której części londynu pochodzi ten zaginiony na początku gry. pomocy!