Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - Król Nazguli - poradnik do gry

Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - Król Nazguli - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Moce Angmaru | Władca Pierścieni Bitwa o Śródziemie II - Król Nazguli poradnik Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - Król Nazguli

Ostatnia aktualizacja: 17 września 2019

 

Rozkład (5 punktów) - O połowę zmniejsza wydajność każdego budynku produkującego zasoby na obszarze działania. Niezwykle przydatne zwłaszcza w trybie multiplayer.

Srogi wicher (5 punktów) - Przemieszcza wrogie jednostki w pobliże centrum obszaru działania. Zadaje minimalne obrażenia. Moc bardzo przydatna w sytuacji gdy chcemy zyskać na czasie np. do chwili dotarcia naszych jednostek.

Pieśń bojowa (5 punktów) - Wskazani sojusznicy zyskują +50% do zadawanych obrażeń oraz +50% do pancerza. Nie kumuluje się. Przydatna moc, zwłaszcza gdy nasz oddział o kluczowym znaczeniu jest atakowany przez mocniejsze lub liczebniejsze siły wroga. Wadą tej mocy jest bardzo mały obszar działania.

Całkowita lojalność (10 punktów) - Rzuć na legowisko, aby przejąć kontrolę nad nim oraz mieszkającymi w nim stworzeniami. Mało przydatna moc, lepiej inwestować punkty w co innego.

Zamarznięta kraina (10 punktów) - Zamraża wskazany obszar. Wszystkie jednostki sojuszników otrzymują +50% do zadawanych obrażeń oraz +50% do pancerza. Nie kumuluje się. Niezwykle przydatna moc stanowiąca rozwinięcie Pieśni bojowej (dłuższy czas i znacznie większy obszar działania), idealna zarówno podczas ataku i obrony.

Przywołanie orków (10 punktów) - Przywołuje kilka hord orków pod Twoją kontrolę. Pozwala błyskawicznie zaatakować wroga na widocznym obszarze mapy. Orkowie są szybcy i bardzo skuteczni przeciwko pikinierom.

Śnieżne spętanie (10 punktów) - W żadnych budynkach na obszarze działania nie może odbywać się produkcja, ale są one odporne na uszkodzenia. Rozwinięcie mocy Rozkład. Przydatne zwłaszcza gdy atakujemy miasto wroga, w którym znajduje się wiele budynków produkcyjnych na małym obszarze. Dzięki tej mocy możesz zyskać na czasie i uniemożliwić wrogowi uzupełnianie stanu liczebnego wojsk podczas ataku na jego fortecę.

Przywołanie olbrzymów (15 punktów) - Przywołuje kilka olbrzymów pod Twoją kontrolę. Każdy z nich stanowi istny czołg idealny do niszczenia budynków wroga na całkiem dużych odlelościach. Idealne do zniszczenia kluczowych fortyfikacji lub budynków wroga przed atakiem. Potrafią deptać przeciwników oraz walczyć wręcz.

Lodowaty deszcz (15 punktów) - Tymczasowo przywołuje opady deszczu nad całą mapą. Przeciwnik traci wszystkie premie do morale.

Przywołaj upiory (15 punktów) - Przywołuje kilka upiorów pod Twoją kontrolę. Są one co prawda powolne, ale znacznie silniejsze od orków. Przydatne do odwrócenia uwagi wroga lub wzmocnienia obrony.

Lawina (25 punktów) - Przywołuje lawinę, która zadaje obrażenia przeciwnikom i gasi ogień. Ze względu na duży obszar działania jest to mordercza moc. Pozwala błyskawicznie pozbyć się dużej ilości oddziałów wroga. Uszkadza także budynki znajdujące się na obszarze działania.

Przywołanie Cienia Wilka (25 punktów) - Przywołuje widmowego wilka pod Twoją kontrolę. Bestia jest niezwykle silna i wytrzymała oraz potrafi się bardzo szybko przemieszczać. Dodatkowo potrafi zmieść wskazanego wroga przy pomocy wezwanej sfory wilków, a nawet się wyleczyć poprzez zjadanie jednostek wroga.

Kompletne drzewko mocy Angmaru. - Moce Angmaru | Władca Pierścieni Bitwa o Śródziemie II - Król Nazguli - Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - Król Nazguli - poradnik do gry
Kompletne drzewko mocy Angmaru.