Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - Król Nazguli - poradnik do gry

Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - Król Nazguli - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - Król Nazguli - poradnik do gry

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Król Nazguli to pierwszy dodatek do gry strategicznej Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - Król Nazguli - poradnik do gry

Król Nazguli to pierwszy dodatek do gry strategicznej Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II. Wprowadza możliwość gry nową frakcją Angmaru, jak również wzbogaca istniejące już frakcje o nowe jednostki i bohaterów. Nowości oferowane przez ten dodatek, to:

1) Kampania opowiadająca historię Czarnoksiężnika i powstania potęgi Angmaru.

2) Frakcja Angmaru.

3) Nowe jednostki dla każdej frakcji z podstawowej wersji gry.

4) Rozbudowany system tworzenia bohaterów.

5) Rozwinięty tryb Wojny o Pierścień.

Kim jest Król Nazguli i Angmar, że poświęcono im cały dodatek? Wytrawni fani sagi Tolkiena mogą pominąć ten fragment i przejść do następnego rozdziału poradnika. Pozostałych zapraszam do krótkiego wprowadzenia na temat głównego bohatera dodatku.

Krystian "GRG" Rzepecki

1 - Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - Król Nazguli - poradnik do gry

 

Słowo "Nazgul" oznaczało w Czarnej Mowie Mordoru "Upiór Pierścienia" i dokładnie określa czym był Król Nazguli (jak i ośmiu pozostałych Nazguli). Niewiele wiadomo na temat przeszłości Króla Nazguli. Podejrzewa się, że trzech z dziewięciu Nazguli było królami numenorejskimi, a Król Nazguli był najważniejszym z nich i zarazem najstraszliwszym sługą Saurona. Upiory Pierścienia były kiedyś śmiertelnymi ludźmi - królami żyjącymi w Drugiej Erze, którzy zapragnęli większego bogactwa i władzy. Sauron wykorzystał ich egoizm i słabości w przewrotny sposób. Każdemu z nich podarował jeden z Dziewięciu Wielkich Pierścieni, które dawały swym właścicielom niezwykłe moce oraz bardzo długą żywotność. Pułapka tkwiła w tym, że Sauron przy pomocy Jedynego pierścienia, napotężniejszego ze wszystkich, mógł zniewolić właścicieli Dziewięciu Pierścieni. Nie mogąc przeciwstawić się Sauronowi (co udało się Krasnoludom) zostali zamienieni w przerażające upiory, w pełni posłuszne swemu władcy. Nie mogąc zrzucić jarzma Pierścieni, upiory błąkały się po Śródziemiu przez ponad 4000 lat wykonując wolę Saurona. Władca nazguli, zwany Czarnoksiężnikiem (Morgulem) pojawił się na początku czternastego wieku Trzeciej Ery i założył królestwo Angmaru na północ od Wrzosowisk Etten. Właśnie w momencie pojawienia się Czarnoksiężnika rozpoczyna się fabuła dodatku "Król Nazguli" i opowiada historię jego walk o dominację nad regionem z królestwami Dunedainów.

Autor Poradnika

Krystian Rzepecki


Informacje o Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - Król Nazguli - poradnik do gry

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 24, ilustracje: 63 .

Skorzystaj z funkcji komentarzy do wskazania błędów lub uzupełnienia poradnika.

Popularne strony w Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - Król Nazguli - poradnik do gry