Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Need for Speed Carbon - poradnik do gry

Need for Speed Carbon - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wyścig #12 - Blackwell Road | Silverton | Need for Speed Carbon poradnik Need for Speed Carbon

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

Silverton - Wyścig #12: Blackwell Road

1 - Wyścig #12 - Blackwell Road | Silverton | Need for Speed Carbon - Need for Speed Carbon - poradnik do gry
2 - Wyścig #12 - Blackwell Road | Silverton | Need for Speed Carbon - Need for Speed Carbon - poradnik do gry
3 - Wyścig #12 - Blackwell Road | Silverton | Need for Speed Carbon - Need for Speed Carbon - poradnik do gry
4 - Wyścig #12 - Blackwell Road | Silverton | Need for Speed Carbon - Need for Speed Carbon - poradnik do gry
Typ: Punkt kontrolny - Wyścig #12 - Blackwell Road | Silverton | Need for Speed Carbon - Need for Speed Carbon - poradnik do gry
 

Typ: Punkt kontrolny

Nagroda: Chevrolet Corvette Z06

Kręta trasa, zupełnie nie pasująca do nagrody, jaką jest Corvette Z06 - piekielnie szybki wóz, który jakoś zakręty lubi średnio. Początek to znany przejazd przez kasyno (#1), ale trzeba uważać przy wyjeździe - czeka nas ostry zakręt w prawo. Dalej jedziemy w miarę prostą drogą, a gdy dojedziemy do rozjazdu trzymajmy się prawej strony. Za podwójnym lewym znów znajome skróty (#2, #3). Zaraz za wyjazdem z prawego zakrętu będzie wjazd w kolejną boczną uliczkę, ale skorzystanie z niej jest dość trudne, jeśli wyjdziemy z zakrętu na zewnętrzną. Potem seria dość szerokich i szybkich 90-tek i kolejny punkt kontroli. Zaraz zrobi się naprawdę kręto i niebezpiecznie, przestańmy więc podziwiać widoki i skupmy się na jeździe. Odcinki prostych łączą się z nieprzyjemnymi zakrętami, na których trzeba będzie czasem zdjąć nogę z gazu. Czwarty punkt kontroli rozpoczyna znany odcinek "miejski", na którym znajdziemy m.in. charakterystyczny kręty skrót (#4). Tym razem po wyjściu z niego mamy dość ostry skręt w lewo - NIE można go ścinać, barierka! Zaraz potem ostatnia prosta, dwupasmówka i meta.