Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Need for Speed Carbon - poradnik do gry

Need for Speed Carbon - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wyścig #1 - University Avenue | Fortuna | Need for Speed Carbon poradnik Need for Speed Carbon

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

Na tym terytorium panuje gang TFK i niejaki Wolf , śmigający Astonem DB9 . Typowy wielkomiejski szpaner, któremu trzeba udowodnić, jak powinno się jeździć. Jak łatwo się domyśleć, ta dzielnica jest opanowana przez auta egzotyczne. Również trasy będą się znacząco różnić od tych z Downtown i Kempton . Nie traćmy jednak czasu - zacznijmy się ścigać!

Fortuna - Wyścig #1: University Avenue

1 - Wyścig #1 - University Avenue | Fortuna | Need for Speed Carbon - Need for Speed Carbon - poradnik do gry
2 - Wyścig #1 - University Avenue | Fortuna | Need for Speed Carbon - Need for Speed Carbon - poradnik do gry
3 - Wyścig #1 - University Avenue | Fortuna | Need for Speed Carbon - Need for Speed Carbon - poradnik do gry
4 - Wyścig #1 - University Avenue | Fortuna | Need for Speed Carbon - Need for Speed Carbon - poradnik do gry
Typ: Punkt kontrolny - Wyścig #1 - University Avenue | Fortuna | Need for Speed Carbon - Need for Speed Carbon - poradnik do gry
 

Typ: Punkt kontrolny

Nagroda: Lakier matowy

Tradycyjnie zaczynam od lewego górnego rogu dzielnicy. University Avenue pokazuje nam, z jakim typem tras będziemy mieć do czynienia w Fortunie . To kręte, nierzadko ciasne i dość trudne technicznie odcinki najeżone nietypowymi rozjazdami i skrótami. Zaraz po starcie mamy pierwszy z nich, do tego dość słabo widoczny, więc trzeba uważać (#1). Przy wyjeździe należy ominąć kiosk i delikatnie zwalniając przejechać przez lewy nawró™. Potem dłuugi prawy - uważajcie, by nie wyrzuciło Was do zewnętrznej, bo skoszenie takiej ilości znaków drogowych to bolesna strata szybkości. Chwilę potem wjazd w kolejny skrót (#2). Znów przy wjeździe i wyjeździe trzeba uważać, by nie uderzyć w kiosk. Dodatkowo skrót jest dwuczęściowy, więc uwaga na ruch uliczny przy przejeżdżaniu przez drogę! Wreszcie pierwszy punkt kontrolny, łatwy prawy i znów fragment prostej, a za nią długi, łagodny nawrót w lewo. Uważajcie, by nie wyrzuciło Was na zewnętrzną - w razie potrzeby zacieśnijcie łuk lekko hamując. Zaraz za wyjazdem z zakrętu jest wjazd w tunel (#3). Potem kolejny punkt kontrolny i łatwiejszy fragment, po którym wjedziemy do miasta. Tam znajdziemy następny skrót (#4) - w tej chwili niekoniecznie przydatny, ale warto go zapamiętać, bo na innych trasach będzie bardzo pomocny. Aż do mety nie ma już żadnych rewelacji - nawet groźnie wyglądający na mapie "ślimaczek" jest bardzo szeroki i łatwy do pokonania.