Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Need for Speed Carbon - poradnik do gry

Need for Speed Carbon - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wyścig #1 - Morgan Beach Offramp | Kempton | Need for Speed Carbon poradnik Need for Speed Carbon

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

Ta część miasta jest kontrolowania przez Angie i jej pachołków z 21st Street . Ich domeną są muscle cary, więc możemy się spodziewać przede wszystkim prostych, szybkich tras, na których minimalny błąd będzie powodować utratę cennych kilometrów na godzinę. Za to niestety nie możemy spodziewać się romansu :) Ale cóż - nie można mieć wszystkiego.

Kempton - Wyścig #1: Morgan Beach Offramp

1 - Wyścig #1 - Morgan Beach Offramp | Kempton | Need for Speed Carbon - Need for Speed Carbon - poradnik do gry
2 - Wyścig #1 - Morgan Beach Offramp | Kempton | Need for Speed Carbon - Need for Speed Carbon - poradnik do gry
3 - Wyścig #1 - Morgan Beach Offramp | Kempton | Need for Speed Carbon - Need for Speed Carbon - poradnik do gry
Typ: Punkt kontrolny - Wyścig #1 - Morgan Beach Offramp | Kempton | Need for Speed Carbon - Need for Speed Carbon - poradnik do gry

Typ: Punkt kontrolny

Nagroda: Naklejki - paski

Zapoznajcie się dobrze z tą trasą, bo właśnie tego typu wyzwania czekają w drugiej dzielnicy. Przede wszystkim - długie proste, gładkie łuki i nieliczne, ale trudne technicznie zakręty i nawroty. No i skróty, które są tu szczególnie ważne z racji tego, że umożliwiają nam osiągnięcie wyższych prędkości. A przecież o prędkość tu chodzi, rywalizujemy przecież z muscle carami. Zaraz za pierwszym punktem kontrolnym napotkamy wjazd w skrót (#1), który pozwoli nam ominąć nieprzyjemny zakręt. Odważnie ścinamy wszystkie łuki a przy wjeździe na autostradę jedziemy prawą stroną - odrobinkę skraca drogę. Potem prosta i dojazd do kolejnego skrótu (#2), dzięki któremu lepiej wyjedziemy w ostry nawrót. Tu nie ma cudów, trzeba przyhamować i ostro "zaatakować" zakręt przy samej krawędzi. Dalej do mety już tylko prosta droga, ale możemy skorzystać z jeszcze jednego rozjazdu (#3). Uwaga na końcowy wyskok!