Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Need for Speed Carbon - poradnik do gry

Need for Speed Carbon - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wojna wyścigowa - Sutherden Bell Tower | Downtown | Need for Speed Carbon poradnik Need for Speed Carbon

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

Downtown- Wojna wyścigowa: Sutherden Bell Tower

1 - Wojna wyścigowa - Sutherden Bell Tower | Downtown | Need for Speed Carbon - Need for Speed Carbon - poradnik do gry
2 - Wojna wyścigowa - Sutherden Bell Tower | Downtown | Need for Speed Carbon - Need for Speed Carbon - poradnik do gry
3 - Wojna wyścigowa - Sutherden Bell Tower | Downtown | Need for Speed Carbon - Need for Speed Carbon - poradnik do gry
Typ: Tor - Wojna wyścigowa - Sutherden Bell Tower | Downtown | Need for Speed Carbon - Need for Speed Carbon - poradnik do gry

Typ: Tor

Liczba okrążeń: 2

Wojny wyścigowe to specjalny rodzaj wyzwań. Bierze w nich udział cała czereda miejscowych kierowców z różnych gangów, a my jako jedyni jesteśmy pozbawieni skrzydłowych. W dodatku wojny są najczęściej rozgrywane na najdłuższych trasach w całej dzielnicy i tak jest w przypadku Sutherden Bell Tower. Na szczęście jest to wyścig dość prosty. Generalnie składa się z trzech części i wszystkie powinny być Wam już znane po przeczytaniu opisów tras z Downtown . Najpierw mamy część autostradową, potem przejeżdżamy przez "ogród", fragment miasta, wpadamy w znane nam 90-tki i mijamy rzeźbę tyranozaura, a na sam koniec śmigamy przez chińską dzielnicę (patrz Chinatown Tram ). To wszystko zajmuje jednak około dwóch minut, więc zdecydowanie jest to trasa długa - a mamy przecież dwa okrążenia. Mamy trzy skróty, ale w zasadzie tylko jeden z nich jest przydatny. To ten w ogrodzie (#1), wydatnie skraca drogę i zdecydowanie warto z niego skorzystać. W części miejskiej mamy kolejny rozjazd (#2), znany chociażby z wyścigu z Kenjim . Tym razem nie ma jednak sensu go używać, bo pokonywana droga jest niemal dokładnie taka sama, a w dodatku na jego końcu znajduje się wyskok, który może przysporzyć kłopotów. O wiele lepiej spokojnie ciąć prostą, szeroką drogą w stronę mety. W "chińskiej" części uważajmy na hopy - trzeba pamiętać, by wjeżdżać na nie równo, inaczej problemy z lądowaniem murowane. Zaraz za drugą hopą będzie też wjazd w kolejny skrót (#3). Potem czeka nas tylko minięcie tyranozaura i dłuuuuuga prosta, na której bez trudu można "zamknąć" licznik aut 1 i 2 poziomu :) Tyle, przejdźmy do kolejnej dzielnicy.