Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Anno 1701 - poradnik do gry

Anno 1701 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Badania realizowane w szkole | Podstawy rozgrywki | Anno 1701 poradnik Anno 1701

Ostatnia aktualizacja: 11 września 2019

Badania realizowane w szkole

Remiza strażacka

Remiza strażacka powinna być wynaleziona i wybudowana tak szybko jak tylko będzie to możliwe. Zabezpiecza ona budynki przed zniszczeniem w wyniku pożaru. Pamiętajcie, iż strażacy gaszą tylko te budynki, które znajdują się w zasięgu remizy i są otoczone drogą.

Maszyna tkacka

Maszyna tkacka zwiększa wydajność pracy wszystkich zakładów tkacza posiadanych przez gracza.

WYBÓR LEWY ( ZALECANY )

Statek kurierski

Statek kurierski umożliwia zamówienie każdego dostępnego towaru. Dostarcza zazwyczaj 80% zamówionych dóbr. Mimo wysokiego kosztu, bywa on bardzo przydatny w dalszej części gry.

Siedziba cechu

Cech zwiększa wydajność budynków produkcyjnych, które znajdują się w jego zasięgu. Niestety przypisać można do niego tylko jeden towar.

WYBÓR PRAWY

Żelazne racje

Na pewien czas obniża o połowę zapotrzebowanie mieszkańców wyspy na żywność.

Dyplom mistrza rzemiosła

Po opracowaniu tej technologii, rzemieślnicy zaczną się szkolić na mistrzów. Po pewnym czasie ukończą szkolenie i będą znacznie bardziej wydajni w swoim fachu.

Badania realizowane w szkole - Gildia Masonów

Kieszonkowiec

Umożliwia okradzenie wroga z części posiadanego przez niego złota.

Pochlebstwo

Umożliwia poprawę stosunków z wybranym oponentem (mała skuteczność).

Demagog

Umożliwia zakłócenie produkcji na wybranej wyspie wroga.

WYBÓR LEWY

Zamachowiec

Umożliwia zniszczenie wybranego budynku wroga

WYBÓR PRAWY ( ZALECANY )

Sabotażysta

Umożliwia zakłócenie dostaw wskazanego surowca.

Badania realizowane w szkole - Budynek handlowy III

Nabrzeże

Zwiększa przestrzeń magazynową i zastępuje magazyn nabrzeżny. Tak naprawdę funkcjonalność tego budynku jest jednak znikoma.

Inżynier

Umożliwia wysadzanie małych skał, co pozwala na zwiększenie przestrzeni pod zabudowę.

Teren kopalniany

Umożliwia eksploatację nieograniczonych złóż marmuru i gliny.

Wydobycie

Umożliwia eksploatację nieograniczonych złóż innych surowców.

Badania realizowane w szkole - Garnizon

Odlewnia armat

Umożliwia produkcję armat (niezbędne jest żelazo).

WYBÓR LEWY ( DLA OBRONNEGO STYLU GRY )

Wieża armatnia

Umożliwia skuteczniejszą obronę przed jednostkami wroga.

Strażnicy wieży

Zwiększa pole widzenia wież.

Milicja

Zwiększa siłę obrony domów.

WYBÓR PRAWY ( DLA OFENSYWNEGO STYLU GRY )

Moździerz

Umożliwia produkcję moździerzy.

Krucjata

Zwiększa siłę bojową jednostek gracza na pewien okres czasu.

Mobilizacja

Redukuje czas werbunku nowych jednostek.