Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Gothic 3 - poradnik do gry

Gothic 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Trelis (2) | Questy | Solucja Gothic 3 poradnik Gothic 3

Ostatnia aktualizacja: 23 lipca 2019

11. Podejrzana jaskinie w pobliżu farmy

Zadanie zlecone przez Kapottha, orkowego dowódcę oddziału z farmy.

Twoim zadaniem jest zbadanie pobliskiej jaskini - Trelis (2) | Questy | Solucja Gothic 3 - Gothic 3 - poradnik do gry

Twoim zadaniem jest zbadanie pobliskiej jaskini. Udaj się tam i powybijaj tygrysy szablozębe, które mają tam legowisko. Potem wróć zdać raport.

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 1250
  • Reputacja: Trelis +8

12. Podstępne gobliny napadają na farmę Dereca

Zadanie zleca sam Derec, zarządca farmy.

Derec skarży się na gobliny napadające jego farmę - Trelis (2) | Questy | Solucja Gothic 3 - Gothic 3 - poradnik do gry

Derec skarży się na gobliny napadające jego farmę. Do takiego napadu dojdzie w trakcie rozmowy. Wyskocz na zewnątrz i pozabijaj stwory.

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 750
  • Reputacja: Trelis +4

13. Pomóż szamanowi Kamakowi w opuszczeniu świątyni

Zadanie zleca sam Kamak, kiedy już go znajdziesz w świątyni Trelis (opisane dalej). Musisz go po prostu wyprowadzić na zewnątrz.

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 1000
  • Reputacja: Trelis +8

14. Służący Ben potrzebuje swojej łopaty

Zadanie zleca sam Ben (ten którego wcześniej sprałeś). Musisz z nim porozmawiać tak by się zaczął chwalić swoimi znajomościami. Drąż temat tak długo, aż dostaniesz zadanie odszukania na wykopaliskach jego łopaty. Udaj się na wykopaliska i przeszukaj teren tuż przy samym wejściu do podziemi. Łopata jest wbita w hałdę śmieci.

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 1000
  • Atrybuty: Kradzież +1

15. Splądruj farmy

Zadanie zleca złodziej Peer mieszkający na farmie Josha. Musisz udać się na drugą farmę i okraść skrzynię znajdując się w chacie właściciela.

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 1250
  • Atrybuty: Kradzież +1

16. Splądruj zamek w Trelis

Zadanie zleca złodziej Peer z farmy Josha. Tym razem musisz udać się do zamku Trelis, wejść do piwnicy pod siedzibą szefa Orków Varek, i okraść skrzynię. Przy okazji można zabrać wszystko co tam jest.

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 2500
  • Atrybuty: Kradzież +1

17. Sprawdź czy w świątyni w Trelis pozostał ktoś żywy

Zadanie zleca dowódca oddziału pilnującego wykopalisk Tempeck.

1 - Trelis (2) | Questy | Solucja Gothic 3 - Gothic 3 - poradnik do gry
Musisz zejść do świątyni, w której przebywają ożywieńcy, by sprawdzić czy nie pozostał tam żaden żywy Ork - Trelis (2) | Questy | Solucja Gothic 3 - Gothic 3 - poradnik do gry

Musisz zejść do świątyni, w której przebywają ożywieńcy, by sprawdzić czy nie pozostał tam żaden żywy Ork. Tak naprawdę problemem nie są zombie i szkielety tylko potworny strażnik, pół człowiek, pół skorpion. Jest całkiem szybki no i oczywiście jadowity. Jeśli będziesz miał szczęście to uda Ci się z nim nie spotkać, bo czasem znika w niewiadomym miejscu (to jakiś bug). Na samym końcu ciągu pomieszczeń odnajdziesz żywego szamana Kamaka.

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 1000
  • Reputacja: Trelis +8

18. Vak potrzebuje 50 tyś. złotych monet dla Asasynów

Zadanie zleca sam Varek. Musisz mu po prostu dać 50 tysięcy złotych monet.

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 5000
  • Reputacja: Orkowie +7

19. Zabij Ogry

Zadanie zleca najemnik Orków, pilnujący bramy Thorus.

2 - Trelis (2) | Questy | Solucja Gothic 3 - Gothic 3 - poradnik do gry
Twoim zadaniem jest zniszczenie grupy Ogrów zamieszkujących pobliską jaskinię - Trelis (2) | Questy | Solucja Gothic 3 - Gothic 3 - poradnik do gry

Twoim zadaniem jest zniszczenie grupy Ogrów zamieszkujących pobliską jaskinię. Ogrów jest aż pięć i nie obejdzie się bez taktyki odwrotu na z góry zaplanowane pozycje.

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 1250
  • Reputacja: Trelis +8

20. Zabij Orków w świątyni Trelis i w jej okolicy

Zadanie zleca przywódca Rebeliantów ukrywających się w niedalekiej jaskini Charles (ten który wysyła Cię po posiłki do Nemory). Udaj się do świątyni i wybij cały oddział włącznie z Tempeckiem i Kamakiem. Najpierw jednak wykonaj wszystkie zadania dla obu Orków - szkoda tracić punkty doświadczenia.

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 1500
  • Reputacja: Rebelianci +2