Okara (2) Questy

Gothic 3 - poradnik do gry

2 stycznia 2007Autor solucji: Rylak (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC

12. Polowanie na cieniostwory

Zadanie zleca Candela, obozujący w ruinach wieży niedaleko Okary.

1 - Okara (2) - Questy - Gothic 3 - poradnik do gry
Twoim zadaniem jest upolowanie dwóch sztuk paskudnych cieniostworów, kręcących się nieopodal ruin - Okara (2) - Questy - Gothic 3 - poradnik do gry

Twoim zadaniem jest upolowanie dwóch sztuk paskudnych cieniostworów, kręcących się nieopodal ruin. Po walce nie zapomnij zabrać rogów, przydadzą się do innego zadania.

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 1000
  • Reputacja: Okara +4
  • Atrybuty: Zdolności myśliwskie +1

13. Przynieś Manningowi rudę żelaza

Zadanie zleca kowal Manning. Musisz mu przynieść pięć kawałków rudy żelaza. Zadanie dostaniesz dopiero po wykonaniu questa polegającego na sprowadzeniu ludzi chętnych do przyłączenia się do Rebelinatów (Candela, Randall, Rakus, Kent, Fraser i Owen). Rudę można znaleźć w wielu miejscach, ale powinieneś ją mieć po oczyszczeniu kopalni z Randallem.

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 1500
  • Reputacja: Okara +8

14. Randall powinien udać się do Okary

Część zadania dla Manninga. Po załatwieniu spraw z Randallem (kopalnia) poleć mu przyłączenie się do buntowników w Okarze.

Zyski:

  • Punkty doświadczenia: 1000
  • Reputacja: rebelianci +1
  • Reputacja: Okara +8

15. Uratuj Maga Ognia Rakusa z jaskini ożywieńców

Zadanie zleca sam Rakus, którego znajdziesz w jednej z jaskiń niedaleko Okary.

2 - Okara (2) - Questy - Gothic 3 - poradnik do gry
Rakus narozrabiał trochę eksperymentując z magią nekromancką - Okara (2) - Questy - Gothic 3 - poradnik do gry
Abonament dla Ciebie
zaloguj się
55%