Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Heroes of Might & Magic V - poradnik do gry

Heroes of Might & Magic V - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 3 | Kampania 6 poradnik Heroes of Might & Magic V

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Zadania - Misja 3 - Kampania 6 - Heroes of Might & Magic V - poradnik do gry

Zadania:

Spotkać się z Findanem.

Uwolnić Godrica.

Zająć wszystkie miasta Imperium.

Zehir musi przeżyć.

Tutaj walczy się jednostkami typu Haven. By przejść tę misję bezstresowo, warto zastosować trochę nietypową kolejność działań.

Na pierwszym rozstaju dróg iść na wschód do zejścia do podziemi - Misja 3 - Kampania 6 - Heroes of Might & Magic V - poradnik do gry

Na pierwszym rozstaju dróg iść na wschód do zejścia do podziemi . W ich centrum uwięziony jest Godric (1) , ale na razie można go zostawić w jego wieży. Zebrać jednostki z podziemnych punktów rekrutacji i wrócić z nimi do rozdroża. Pobić załogę posterunku (2) . Teraz kolejno podbić wszystkie miasta, prócz siedziby Markala (3) . Chwilowo w ogóle nie należy się do niej zbliżać na odległość mniejszą, niż pół dnia drogi.

Na początku w walce z niebieskimi bohaterami trzeba się trochę podpierać Elementalami, ale po zdobyciu pierwszego miasta jest już z górki. Po zajęciu czterech miast typu Haven jedno zadanie ma się z głowy. Dla spokoju i większej ilości złota, warto zaanektować też drugie miasto Nieumarłych na południowym wschodzie. Teraz można bez przeszkód poruszać się po mapie, nawet dowolnie długo.

Zatrudnić bohatera posiłkowego do zbierania jednostek z Imperialnych miast. Dobrze jest spokojnie zgromadzić całe setki. Wrócić do podziemi i uwolnić Godrica. Wówczas jednocześnie wypełnia się dwa zadania, bo i Findan pojawia się przed posterunkiem strzegącym drogi do siedziby Markala (ten posterunek można zająć wcześniej).

Zadania:

Pokonać Markala.

Findan musi przeżyć.

Godric musi przeżyć.

Obficie obdzielić trzech głównych bohaterów jednostkami i machinami wojennymi. Findan powinien dostać przede wszystkim jednostki strzeleckie, bo będzie atakował miasto i może tu wykorzystać swój wspaniały czar "Phantom Forces". Wszystkich trzech podprowadzić w kierunku zamku Markala.

Po zajęciu wszystkich miast ma się w ostatecznych bitwach sporą przewagę liczebną. - Misja 3 - Kampania 6 - Heroes of Might & Magic V - poradnik do gry
Po zajęciu wszystkich miast ma się w ostatecznych bitwach sporą przewagę liczebną.

Gdy Godric rozpoczyna swoje zadanie zajęcia punktu rekrutacji obok miasta, pojawia się okno z pytaniem, czy bohaterowie są gotowi. Kliknąć na tak i w jednej turze stoczyć trzy walki rozpoczynające się automatycznie jedna po drugiej. W pierwszych dwóch bitwach Zehir i Godric walczą "w terenie", a po wykończeniu poszczególnych oddziałów wroga, pojawiają się przywołane jednostki po stronie Markala. Należy zwracać uwagę, co jest oryginalne, a co fantomowe i w pierwszej kolejności wykańczać oddziały, które stały na polu walki od początku. Po zabiciu ostatnich "prawdziwych" żołnierzy, przywołani znikają. W ostatnim starciu Findan oblegając miasto nie musi się już użerać z przywołanymi istotami. Zwycięstwo kończy misję.