Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Heroes of Might & Magic V - poradnik do gry

Heroes of Might & Magic V - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 3 | Kampania 5 poradnik Heroes of Might & Magic V

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Zadania - Misja 3 - Kampania 5 - Heroes of Might & Magic V - poradnik do gry

Zadania:

Odzyskać stracone miasto.

Findan musi przeżyć.

Misja zaczyna się od ataku na miasto. Podczas obrony starać się zmniejszyć liczebność oddziałów wroga. Armią Findana odbić miasto . Bardzo szybko fioletowi znów atakują ze wschodu i tak co dwa tygodnie, aż do zakończenia misji.

Zadania:

Obronić miasto przed atakami.

Uwolnić Talanara i Diarel.

Zebrać w mieście armię: 50 Elder Druidów, 30 Silver Unicornów i 10 Green Dragonów.

Przepłynąć do zatoczki na południowy wschód od miasta (1) . Findan nie powinien przywoływać dla siebie Druidów, Unicornów i Smoków, a jedynie część pozostałych typów jednostek. Wyruszając w drogę można wziąć ze sobą większość Unicornów. Tuż przy miejscu lądowania na brzegu niebieskich jest punkt rekrutacji Hunterów (zielony kwadracik na mapie). Warto powołać osobnego bohatera, by pobierał z miasta Smoki i stał z nimi z boku, na lewo od twierdzy, by nie ginęły w czasie kolejnych napadów. Zostawić je w mieście dopiero, gdy zgromadzi się wszystkie 10, a także wymagane zadaniem pozostałe oddziały.

Findan musi poruszać się bardzo szybko , bo gonią go seledynowe armie. Nie próbować z nimi walczyć, a jedynie uciekać. Nie próbować zajmować miast. Pokonać załogi dwóch kolejnych posterunków (2) i (3) .

Załogi posterunków i potwory strzegące wież więziennych to jedyni wrogowie, z którymi warto się bić. - Misja 3 - Kampania 5 - Heroes of Might & Magic V - poradnik do gry
Załogi posterunków i potwory strzegące wież więziennych to jedyni wrogowie, z którymi warto się bić.

Uwolnić z wież uwięzionych bohaterów, którzy trzymani są na południowym zachodzie (4) i w podziemiach (5) .

Kazać im stanąć na końcu południowo zachodniej drogi, by nie przeszkadzali - Misja 3 - Kampania 5 - Heroes of Might & Magic V - poradnik do gry

Kazać im stanąć na końcu południowo zachodniej drogi, by nie przeszkadzali. Findan musi lawirować uciekając po całym obszarze, ale nie powinien wracać do miasta, aż uzbiera się wymagana ilość jednostek, by nie wlec za sobą niebieskich oddziałów, które za nim gonią. Warto pływać od stoczni w głębokiej zatoce do swojego pierwszego punktu lądowania, a dalej wrócić drogą z powrotem do stoczni, lub korzystać z wirów na morzu dla skrócenia drogi. Można też okrążać góry na zachodzie.