Misja 5 Kampania 3

Heroes of Might & Magic V - poradnik do gry

7 lipca 2006Autor solucji: Mal (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC
Zadania - Misja 5 - Kampania 3 - Heroes of Might & Magic V - poradnik do gry

Zadania:

Zdobyć Amulet of Necromancy.

Pojmać córkę Godricka.

Markal i Isabel muszą przeżyć.

W tej misji Godric ma tendencję do przejmowania na odległość swoich kopalń, jeśli zostaną zdobyte, a także do pozbawiania Isabel jednostek. Najlepszym sposobem na ten ostatni problem jest trzymanie jej oddziałów w mieście, z wyjątkiem jednego, bo nie da się pozbawić bohatera jedynej grupy żołnierzy. Zresztą w tej misji to głównie Markala trzeba zbroić i jego miasto rozbudowywać. Trzeba jedynie uważać na oddziały pomarańczowych, które sporadycznie lądują na głównej wyspie. (Jeśli potrzebne są pieniądze lub punkty doświadczenia, można odwiedzić Sfinksa na wyspie na południowym wschodzie i rozwiązać jego zagadkę, ale to strata czasu. Prawidłowa odpowiedź brzmi: "Tear of Asha".)

Przez pierwszy miesiąc intensywnie gromadzić wojsko dla Markala. Po jego upływie czas zaczyna się liczyć.

 

Zadanie:

Zdobyć amulet w ciągu miesiąca.

Na lewo od Newpost jest punkt widokowy ; skorzystać. Na prawo wieża więzienna (1) . Gdy Markal ma już spory oddział, powinno się podejść do wieży i przejąć uwięzioną tam córkę Godricka, Freydę.

Zadanie:

Zaprowadzić córkę Godricka do Lorekeep.

Po wizycie w wieży Freyda pojawia się w ekwipunku Markala.

Freydy nie można przekazać innemu bohaterowi. - Misja 5 - Kampania 3 - Heroes of Might & Magic V - poradnik do gry
Freydy nie można przekazać innemu bohaterowi.

Należy wejść z nią do Lorekeep, potem wyjść i skierować się do Newpost . Po drodze Markal zostaje zaatakowany przez oddział Aniołów . Po zwycięskiej walce otrzymuje anielskie skrzydła , które powinien na siebie założyć. Teraz może przelecieć nad górami.

Zadanie:

Zająć Hikim.

Zaatakować Godricka pod jego miastem (2) . Gdy walka dobiega końca przy Godricku pojawia się jeszcze nieco jednostek, ale już niewiele. Są to dezerterzy Isabel. Po zwycięstwie amulet trafia do rąk Markala.