Heroes of Might & Magic V - poradnik do gry

Poradnik ten stanowi taktyczny opis przejścia przez kolejne kampanie, by jak najszybciej osiągnąć cel. Zawiera mapy każdej misji z oznaczeniem punktów, które trzeba odwiedzić oraz sposoby wykonania wszystkich zadań zsyłanych przez scenariusz.

7 lipca 2006Autor solucji: Mal (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC
Sześć kampanii, trzydzieści misji - Heroes of Might & Magic V - poradnik do gry

Sześć kampanii, trzydzieści misji. Nie można rozpocząć następnej, nie ukończywszy poprzedniej, ponieważ wszystkie kampanie łączy następstwo zdarzeń. Przed graczem zawiła, pełna dramatyzmu opowieść o miłości i władzy. Co jest rzadkością w świecie gier, poszczególne wątki rzadko kończą się tu dobrze, ale warto zagrać, bo jest ciekawie.

Uczciwość nakazuje zaznaczyć, że im dalej, tym trudniej. Niniejszy poradnik stanowi taktyczny opis przejścia przez kolejne kampanie, by jak najszybciej osiągnąć cel. Zawiera mapy każdej misji z oznaczeniem punktów, które trzeba odwiedzić, a mogą się okazać trudne do znalezienia. Są tu sposoby wykonania wszystkich zadań zsyłanych przez scenariusz, bo bez nich misje nie mogą być ukończone.

Pomyślnych bitew!

1 - Heroes of Might & Magic V - poradnik do gry

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Heroes of Might & Magic V - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 7 lipca 2006.

Kody do gry Heroes of Might & Magic V

Patche (łatki) do gry Heroes of Might & Magic V

Trainery do gry Heroes of Might & Magic V

komentarze czytelników (36)

mads  2006-07-10 - 13:14

Loon - Tak niektórym się nie podoba, a dają im wysokie noty. Siakieś 7.5 :P BTW: Odbierasz ty maile na @o2?

U.V. Impaler  2006-07-10 - 13:18

Loon ---> Ciekawych rzeczy można się z tej recenzji dowiedzieć, np. to, że ojcem sagi HoMM jest firma 3DO.

LedZeppelin  2006-07-11 - 16:25

A gówno daje ten poradnik.Ja zrobiiłem tak jak radzi autor (2 kampania 3 Misja) tego poradnika i ***.oprocz Girlaena przychodzi jeszcze 2 gosci z jeszcze wieksza armia i on tego pod uwage nie wzial.a poza tym jak Agrael ma miec silna armie po 2 miechach jak w ojczystym miescie prawie NIC SIE WYBUDOWAC NIE DA.GÓWNIANY TEN PORADNIK I TYLE.

Radmes  2006-07-11 - 22:51

ja tam zawsze lubie grac bez poradnikow, mam wtedy prawdziwy fan.

rothon  2006-07-15 - 18:22

Hahahahaha... daj lasce napisac poradnik! Ja gram, gra sobie, a... poradnik sobie! :-D A nie, sorry, w jednych podziemiach rzeczywiscie - poradnik mowil na polnoc, i bylo na polnoc :-D

Super_gość_  2006-07-16 - 13:56

Ten poradnik jest tak skąpy jak... No comment...

buried  2006-07-31 - 23:09

czemu na poczatku pierwszej misji w kampani numer 1 mam niby 1000 footmanow a jak przylacze sqire to mam tez 1000+3 i za kazdym footmanem jak dołącze to do 1000 np bedzie 1023 rozdzielilem i mam 25 a chlopow mam 171 i cos misji nie moge przyjsc co mam robic ;/ ? wersja gry 1.00 from GERmany eh pomozcie ale przeslijcie mi save i wrzuccie na rapidshare plz eh

ImperatorX  2006-08-07 - 13:21

Ech... No comments. Ten poradnik wygląda jakby autorowi nie chciało się pisać!

elvis83  2006-10-06 - 23:13

jak ktoś wie jak przejść 4 misje kampani 3 to jestem bardzo wdzieczny za informacje bo nie wiem jak mam dojść do cyriusa. chetnie bym chcial jakąś wskazówke dotycząćą tej misji gg 8978099 email: elvis.cezary1@wp.pl

Pl@ski  2007-03-01 - 15:42

Heh, no offence, ale to jeden z najgorszych poradników z jakimi na GOLu się spotkałem... :/ W zasadzie to nie jest nawet poradnik w pełnym znaczeniu tego słowa, ale jedynie pobieżnie napisana solucja. Żadnych opisów miast, jednostek czy wskazówek, a jedynie średnio trafione sugestie co do tego jak ukończyć misję. Patrząc na poradnik dodawany do gry ten okazuje się zupełnie bezużyteczny. ...

fifi009  2008-03-05 - 15:32

Fajna gra mam ja

Rafi Szkielet  2008-03-22 - 12:34

Pewnie ta gra jest fajna.Raczej fajna i fulwypasowa,bo widać to po grafice.Ja sobie patrze w necie poradnik do tej gry i od razu widać grafike.Jeszcze jej nie mam ale będę ją miał już nie długo.

Van Sirco  2008-07-01 - 18:05

Co prawda to prawda. Grafika wymiata, ale dla mnie to już nie ten klimat co był w III.

Kha-Beleth  2009-01-27 - 08:15

ja mam orginał HOM&M I DALI MI TEŻ PORADNIK ALE TAM JEST TAK DO BANI OPISANE ŻE Z TEGO KOŻYSTAM

miko87542  2009-09-01 - 21:01

witam . nie moge dojść do 1 obeliska . Poda ktoś gdzie on jest

miko87542  2009-09-01 - 21:02

KAMPANIA 1 . misja 5 ...

wołek90  2010-03-29 - 21:38

witam może popykałby ktoś ze mną w herosów 5 kampani nie mogę przejśc więc pomyślałem sobie że ktoś ze mną zagra jeśli jest ktoś chętny zapraszam

bit_1  2010-04-07 - 19:11

Pl@ski --> Zgadzam się w 100%. Poradnik na żenująco niskim poziomie, niektóre oznaczenia na mapie nie zgadzają się z tymi podczas gry, opisy poszczególnych misji można sobie darować, i przejść je po swojemu, bo zaprezentowany tu wariant jest albo najtrudniejszy albo tak "idealny" i co za tym idzie niemożliwy do wykonania, że albo ta Pani grała na niskim poziomie trudności(do którego żaden poradnik nie jest potrzebny) albo "pachnie" tu przechodzeniem gry na kodach etc. I potem powstają takie "dzieła". Chyba mi odbiło ze wydałem kasę na to coś, ale przynajmniej po raz ostatni.

Pikuss  2010-07-16 - 15:30

Witam chciałem zapytac jak znalesć te łzy Ashy ;p bo skopalem cała mape prawie i nic;oooo

farmer-macias  2011-06-23 - 11:58

Bit 1 ma rację.Poradnik strasznie krótki i niezbyt mi pomógł.Autor chyba zbytnio się nie postarał przy jego tworzeniu.Co do gry-mam problem w misji 5 w kampanii 1.Gdzie jest trzeci obelisk?