Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter - poradnik do gry

Poradnik do gry „Tom Clancy’s Ghost Recon: Advanced Warfighter" składa się z dokładnego opisu przejścia kampanii singleplayer, porad dotyczących sprawnego poruszania się, umiejętnego dowodzenia drużyną, czy też korzystania z dodatkowego wyposażenia.

18 maja 2006Autor solucji: Stranger (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC
Witaj w nieoficjalnym poradniku do gry „Tom Clancy’s Ghost Recon: Advanced Warfighter” - Tom Clancys Ghost Recon: Advanced Warfighter - poradnik do gry

Witaj w nieoficjalnym poradniku do gry „Tom Clancy’s Ghost Recon: Advanced Warfighter”. Poniższy artykuł składa się w głównej mierze z dokładnego opisu przejścia przygotowanej przez producentów gry kampanii singleplayer. Należy zaznaczyć, iż „Advanced Warfighter” w wielu sytuacjach daje graczowi dość dużą swobodę działania, odblokowując wiele różnych celów, a także prowadzących do nich dróg. Prezentowane przeze mnie typy zachowań należy więc traktować w ramach propozycji. W przeciwieństwie do wielu innych tego typu pozycji nic nie stoi na przeszkodzie żeby wypracować własną taktykę działania. To samo tyczy się zabieranego na kolejne misje wyposażenia. Ja osobiście preferuję dobre karabiny oraz broń snajperską. Dlatego też w większości sytuacji opis będzie oparty na tego typu giwerach. W końcowej części poradnika zawarłem ponadto kilkanaście przydatnych porad, z którymi już teraz wypadałoby się bliżej zapoznać. Dotyczą one w głównej mierze sprawnego poruszania się po planszy, umiejętnego dowodzenia drużyną, czy też korzystania z dodatkowego wyposażenia. Prezentuję również przykładowe schematy zachowań. W miarę możliwości postarałem się również zwrócić uwagę Czytelników na ciekawsze modele giwer. Korzystając z okazji pragnę także nadmienić, iż na wyższych poziomach trudności „Advanced Warfighter” jest stosunkowo wymagającym produktem. Dodatkowym utrudnieniem jest brak możliwości dokonywania dowolnych zapisów stanu gry. W miarę możliwości radziłbym więc STARANNIE planować kolejne posunięcia, a także nie śpieszyć się.

Nie pozostaje mi już nic innego, jak tylko zaprosić do dalszej części poradnika i jednocześnie życzyć udanej gry!

Jacek „Stranger” Hałas

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 18 maja 2006.

komentarze czytelników

Misza  2006-05-18 - 20:15

no Stranger... poradnik prima sort :)

eJay  2006-05-18 - 20:16

raczej Prima balerina:) Good job!

PIL  2006-05-19 - 00:25

Stranger, czy mógłbyś podać konfigurację sprzętu, na którym robiłeś poradnik ? Z góry dziękuję.

CHESTER80  2006-06-01 - 08:52

WoW! Poradnik robi wrażenie! Ja również chciałbym wiedzieć na jakim sprzęcie Stranger robił poradnik, słyszałem że silnik tej gry to prawdziwy potwór który wymaga kosmicznego sprzętu. Czy pogram sobie w tą super gierkę na zwykłym Athlonie 2800, 512DDR i GF6800gt ?

Sajborg  2006-06-04 - 17:57

Ja mam 1gm ramu , asus 6600GT i ta gra bardzo zle chodzi zobaczymy co bedzie z pelna wersja...

piotrek811  2006-06-13 - 13:51

ja mam 768 ramu , radeon 9600 pro i mi dobrze chodzi na 1024X768 i na srednich detalach

EG2007_25265563  2007-03-09 - 16:52

moge jedynie powiedziec ze ten poradnik jest swietny

EG2007_25265563  2007-03-11 - 14:38

mi jednak w misji QUARTERBACK przeszdlem ja za drugim razem poniewaz kumple z druzyny to idioci czasamii

Łysy300786  2009-02-21 - 16:20

sa jakies kody do Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter na zycie

Sky Angel  2009-02-21 - 17:09

Dobra robota, chociaż nigdy nie korzystam z poradników (no raz skorzystałem przy Jedi Outcast;D), zresztą w Ghost Reconach nie ma nic trudnego.