Oblivion - atlas świata - poradnik do gry

Trzecia część poradnika do The Elder Scrolls IV: Oblivion to wnikliwa analiza procesu kreacji i rozwoju bohatera, opis misji daedryczne oraz wszystkich side-questów, a w końcu szczegółowe mapy całego świata oraz poszczególnych miast.

12 maja 2006Autor solucji: Krzysztof Gonciarz (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC, X360, PS3
Zamknęliśmy już wspólnie wrota Oblivionu - The Elder Scrolls IV: Oblivion - Część 3 - Atlas świata - poradnik do gry

Zamknęliśmy już wspólnie wrota Oblivionu. Pokonaliśmy podłego Mehrunesa Dagona, w ostatniej chwili ratując Tamriel przed zagładą. Zostaliśmy także szefem wszystkich czterech Gildii, a także mistrzem Areny. Apetyt rośnie w miarę jedzenia? Żebyście wiedzieli! Trzecia, ostatnia część poradnika do The Elder Scrolls: Oblivion to imadło, które pomoże wam wycisnąć wszystkie pozostałe soki z jakże wciągającej prowincji Cyrodiilu.

Tym razem rozpoczniemy od wnikliwej analizy procesu kreacji i rozwoju bohatera, wypełnionego po brzegi sztuczkami, które pozwolą wam bezbłędnie stworzyć herosa zupełnie od nowa, ew. odpowiednio pokierować losami protagonisty już stworzonego. Poświęcimy też trochę czasu na ogólne uwagi na temat świata gry, rozkładając na czynniki pierwsze elementy takie jak Wampiryzm, kupowanie domów itp.. Następnie omówimy ostatnią już wyraźnie wyodrębnioną serię questów, czyli misje daedryczne – jedyne bodaj w całej grze, które mają wymagania odnośnie poziomu doświadczenia bohatera (a za ich wykonanie przysługują jedne z najciekawszych przedmiotów). Ostatnią merytoryczną część poradnika zajmuje opis wszystkich side-questów nie związanych z żadną większą całością, nazwanych potocznie po prostu „Misjami różnymi”. Na samym końcu natomiast czekają na was szczegółowe mapy: całego świata oraz poszczególnych miast.

Krzysztof „Lordareon” Gonciarz

UWAGA: W niektórych częściach poradnika znajdziecie zaznaczone na żółto symbole w rodzaju 5s12 itp. Oznaczają one lokalizację danego miejsca na mapie świata, według klucza:

[numer segmentu]s[numer lokacji]

System ten użyty jest tylko w przypadkach, w których ma wyraźną rację bytu. W większości misji znaczniki na mapie i kompasie całkowicie przekreślają zasadność jego stosowania.

Mietek pracuje w dziale Skarg i Zażaleń – jakby co, to do niego. - The Elder Scrolls IV: Oblivion - Część 3 - Atlas świata - poradnik do gry
Mietek pracuje w dziale Skarg i Zażaleń – jakby co, to do niego.

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Oblivion - atlas świata - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 12 maja 2006.

Oblivion - główny wątek fabularny - poradnik do gry
Oblivion - zadania gildii - poradnik do gry
Oblivion - atlas świata - poradnik do gry
Oblivion - oficjalne dodatki - poradnik do gry

komentarze czytelników

.:[upiordliwy]:.  2006-04-29 - 18:45

A jaka rasa nadaje siena połączenie maga i wojownika z umiejętnoscią złodziejstwa?

Baalnazzar  2006-04-29 - 18:47

Ni ma to jak uniwersalna postać?

.:[upiordliwy]:.  2006-04-29 - 18:53

Ale poważnie o to pytam - wiem ,ze istnieje mag bitewny a ja bym sobie chciał taką postać samemu "poskładać" , tylko ,ze dodać mu Lockpicka. I zastanawiam się jaka rasa byłaby do tego najlepsza.

koci_kwik  2006-05-01 - 17:53

kurde, gre juz prawie koncze o dopiero teraz zauwazylem ten poradnik w sumie nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło.......

mike333  2006-05-12 - 22:20

A ja mam pytanie odnośnie tej misji z tymi osobami co mnie nawiedzają w nocy. Pierwszy raz mnie nawiedzili w tej chacie nad Anvil, potem jak sie w jakiejś jaskini przespałem to też miałem o tym sny, a teraz musze unikać dnia, bo trace momentalnie kupe życia. Teraz mam iść do university w imperial city, tak ??? PS. Gra jest genialna :)

xMAXIMx  2006-05-16 - 10:53

mike333 --> ops, poczytac co nieco o wampiryzmie... wyglada na to ze sie zaraziles :)

Salim  2006-05-16 - 12:14

Wy w to jeszcze gracie mnie się znudziło Taaaka piękna gra i dopracowana i wszystko tylko na dłuższą metę nuudna

DreamWeb  2006-05-20 - 11:53

Zgadzam sie, gralem w to miesiac, pozniej zaczyna sie nudzic. Ciagle jest to samo - bij zabij

tymczasowy198220  2006-05-31 - 13:35

Też mi sie ta gra już znudziła...

Borol  2006-06-03 - 19:00

MAm grę po angliku.Sam dobrze nie gadam.Jak rozpocząć dodatkowe questy???Na przykład na arenie.i gdzie sa savy??Gra jest super ale nic sie nie orientuje.

Cainoor  2006-08-31 - 00:27

Świetny poradnik :)

grond  2006-09-16 - 17:35

Mam pytanie ! Kto wie jak zmienić nazwe domu w anvil bo mi ciągle pisze posiadłość benirusa?? Bo w tym liście co od niego sostałem pisze że jakoś można ale nie wiem jak i gdzie?! Pomóżcie mi plisss bo jestem na to zły