Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Twierdza: Krzyżowiec - poradnik do gry

Twierdza: Krzyżowiec - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Poradnik do gry - [Krzyżowiec] 1. Przybycie poradnik Twierdza: Krzyżowiec

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Jest to jedyna kampania znajdująca się w grze. Zawiera ona pięćdziesiąt misji, które początkowo są dość zróżnicowane, lecz później stają się trudniejszymi klonami swoich poprzedników. Pamiętać trzeba jednak, że choć czasem różnicy między misjami są niewielkie to właśnie te różnice mogą nam pomóc bądź będą wymagać innego toku myślenia.

1. Przybycie

Pierwsza misja i pierwsze starcie z wrogiem. Czas przekonać się na własnej skórze jak niełaskawe mogą być piaski pustyni.

[1] - [Krzyżowiec] 1. Przybycie - Twierdza: Krzyżowiec - poradnik do gry

[1]

[2] - [Krzyżowiec] 1. Przybycie - Twierdza: Krzyżowiec - poradnik do gry

[2]

Kluczem do zwycięstwa w tej misji jest szybkie działanie. Budujemy więc zaraz po rozpoczęciu najpotrzebniejsze budynki. Zaczynamy oczywiście od spichlerza, a następnie wznosimy farmy (farmę pszenicy, farmę mleczną oraz sad jabłoni - pamiętajmy jednak, że te budynki możemy wybudować jedynie na trawie [1]). Następnie wznosimy kilka chat drwali (3-4), kamieniołom (na kamieniach) oraz kopalnię żelaza (na rudzie). Musimy pamiętać także o tym, że obok kamieniołomu musimy "postawić" woła pociągowego, który potrzebny jest do transportowania wydobytych surowców. W między czasie otrzymamy komunikat, iż brakuje nam ludzi do obsługi danych budynków - musimy wtedy wybudować dom i w miarę potrzeb wznosić kolejne budynki mieszkalne. Nie budujmy jednak od razu całego osiedla ponieważ niepracujący ludzie także muszą jeść, a nasza gospodarka nie jest jeszcze gotowa na taki cios. Aby zapewnić pożywienie naszemu powiększającemu się społeczeństwu, powinniśmy wybudować jeszcze młyn i piekarnie. Następnie czym prędzej wznosimy budynki rzemieślników [2] - warsztat łuczniczy, grotnika, kuźnie, garbarnie oraz płatnerza. Jeśli nie jesteśmy w stanie wznieść wszystkich budynków naraz, to możemy najpierw zbudować tylko niektóre, żeby móc już wytwarzać jakiekolwiek wojsko, a dopiero później pomyśleć o pozostałych. Pozostało nam jeszcze tylko wybudować zbrojownie i koszary, aby móc rozpocząć wytwarzanie własnego wojska. W tym momencie powinniśmy już bez problemu odeprzeć niewielkie ataki wroga. Teraz pozostanie nam już tylko rozwijać naszą armię, by móc uderzyć na wroga. Dobrze jest pomyśleć o budowie stajni (najlepiej kilku). Pozwoli nam to na wytwarzanie rycerzy, który są świetnym wojskiem do ataku na twierdzę wroga. Gdy "uzbiera" nam się już trochę wojska, ruszamy na wroga. Naszym celem jest wrogi lord i jego śmierć oznacza dla nas zwycięstwo.