The Elder Scrolls IV: Oblivion - poradnik do gry

Poradnik do gry The Elder Scrolls IV: Oblivion zawiera solucję opisującą wszystkie zadania z głównego wątku gry oraz misje deadryczne, poboczne i zlecane przez gildie. Opisano też umiejętności i dodatki, a całość wzbogacono o serię przydatnych map.

2 kwietnia 2012Autor solucji: Krzysztof Gonciarz (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC, X360, PS3
Seria The Elder Scrolls zawsze pobijała serca graczy rozmachem i złożonością świata przedstawionego - Oblivion - główny wątek fabularny - poradnik do gry

Seria The Elder Scrolls zawsze pobijała serca graczy rozmachem i złożonością świata przedstawionego. Czwarta część cyklu, Oblivion, wyznaczyła tu nowy standard. Stworzenie poradnika do tak ogromnej gry było nadzwyczaj trudne, jednak stanęliśmy na wysokości zadania. Przed Waszymi oczami znajduje się kompletna solucja opisująca zadania z głównego wątku fabularnego oraz wszystkich gildii, wraz z instrukcją dotyczącą ich realizacji. Uwzględniono również oficjalne dodatki do gry oraz misje deadryczne. To jednak nie wszystko, ponieważ poza warstwą fabularną zajęliśmy się też mechaniką rozgrywki - a więc umiejętnościami, rasami, znakami, craftingiem oraz dodatkowymi treściami (jak np. wampiryzm). Osoby tęskniące za własnym kątem znajdą tu też listę wszystkich domów do kupienia, a amatorzy eksploracji powinni zajrzeć do rozdziału z mapami. Innymi słowy - każdy znajdzie tu coś dla siebie.

Oto pełna zawartość poradnika:

  • Opis wszystkich misji z głównego wątku fabularnego;
  • Opis zadań zlecanych przez gildie, questy deadryczne i nabywane w miastach;
  • Spis wszystkich umiejętności oraz sposobów ich wykorzystania;
  • Lista ksiąg nauczania;
  • Kilkadziesiąt map obrazujących najważniejsze lokacje w grze;
  • Opis oficjalnych dodatków;
  • Wiele, wiele więcej...

The Elder Scrolls IV: Oblivion - poradnik do gry

Poradnik do gry

Oblivion - główny wątek fabularny - poradnik do gry

Pobierz w PDF lub EPUB

Poradnik do gry

Oblivion - zadania gildii - poradnik do gry

Pobierz w PDF lub EPUB

Poradnik do gry

Oblivion - atlas świata - poradnik do gry

Pobierz w PDF lub EPUB

Poradnik do gry

Oblivion - oficjalne dodatki - poradnik do gry

Pobierz w PDF lub EPUB

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem The Elder Scrolls IV: Oblivion - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 2 kwietnia 2012.

30.03.2006 11:06
Salim
46
Crom

Ciekawe jak będzie wyglądał poradnik dot reszty questów skoro jest ich tyle to jakaś kilkudziesięcio stronicowa epopeja będzie??

30.03.2006 11:20
odpowiedz
Salim
46
Crom

Gierka ma 95% od redakcji a nie ma jej na liście hitów??!!

30.03.2006 11:30
odpowiedz
Trzepiskor
88
Generał

Kilkudziesiecio stronicowa.?
Poradnik do Morrovinda mial cos kolo 300 stron jak dobrze pamietam wiec tu chyba bedzie nie mniej.

02.04.2006 10:21
odpowiedz
koobon
82
Legend

Poradnik do Morrowinda jest w trzech częściach, w sumie to jakieś 500 stron, potem jeszcze dwa dodatki - o mamo, ktoś sie narobił.

04.04.2006 21:05
odpowiedz
Jack
34
Chorąży

szkoda ze nie ma jakiś porad a propo tworzenia postaci...

07.04.2006 18:20
odpowiedz
.:[upiordliwy]:.
40
Senator

Mało coś tego wszystkiego...
Szkoda , żę ten quest główny taki krótki i mało rozbudowany jest ...

08.04.2006 14:24
odpowiedz
ProGracz
17
Chorąży

Mam pytanie robie drugą misje od gray foxa pierwszą zrobiłem z tymi ślepmi mnichami a teraz dochodze do pewnych drzwi w tajnych katakumbach maga i potrzebuje klucza którego nigdzie nie ma!!!!

08.04.2006 23:09
odpowiedz
.:[upiordliwy]:.
40
Senator

ProGracz - - > Patrz oficjalny wątek graczy na Golu o Oblivionie.

11.04.2006 17:25
odpowiedz
Uszek Duszek
7
Legionista

Ta gierka jest wyjebista grałem we wszystkie cześci i będe grał w nastepne
gorąco polecam

18.05.2006 12:17
odpowiedz
vivec
1
Junior

gra jest zajebista lecz wymagania ma z kosmosu.

23.05.2007 14:22
odpowiedz
radomenes
6
Junior

zapłaciłem pobrałem i nie moge gówna uruchomić

18.09.2007 21:10
odpowiedz
fan realu madryt i raula
63
Manolito

Jak Oblivion ma wymagania z kosmosu to w takim razie co powiesz o Gothicu 3 vivec?

22.09.2007 17:56
odpowiedz
zoldir
17
Chorąży

Mam problem z questem Defense of Bruma,a konkretnie to z trzema Gate of Oblivion(zrobiłem questa Aid for Bruma).Problem polega na tym,że jest za dużo daedr i nie mogę tego ogarnąć.Co mam robić żeby jakoś dotrwać do Great Oblivion Gate?

18.01.2008 16:06
odpowiedz
fiftik
13
Chorąży

gdzie moge Tar-Meene znalesc ?? prosze o odpowiedz
mój numer gg:12699847

09.06.2009 13:41
odpowiedz
AfrQ
7
Legionista

ello na www.oblivion.pl znalazłem w ciekawostkach ze przy Anvil w oceanie na zach od Anvil jest trup na dnie oceanu ze szklanym hełmem gdzie on dokładnie jest? prosze o odpowiedz tu albo na gg: 3523599

13.06.2010 23:35
odpowiedz
szambor
9
Legionista

w 1 części poradnika (fabuła), a ściślej w misji Dragon Shire jest sposób, by nie tracić rzeczy, a co za tym idzie nie musieć ryzykować podczas pouby ich odzyskania. Wystarczy przyjechać pod jaskinię na koniu, wrócić do domu (jeśli takowy mamy) i zostawić w nim cały swój dobytek, a następnie użyć szybkiej podróży by znależć się w jaskini.

Za ortografię przepraszam.