Agatha Christie: I Nie Było Już Nikogo - poradnik do gry

Poradnik do kryminalnej gry przygodowej „Agatha Christie: I Nie Było Już Nikogo”, pomoże w wyjaśnieniu licznych morderstw następujących wśród dziesięciu osób odizolowanych na tajemniczej wyspie z dala od cywilizacji i z powodzeniem ukończyć rozgrywkę.

24 stycznia 2006Autor solucji: Void (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC

Gra zatytułowana "And Then There Were None", oparta na znanej powieści Agathy Christie, to klasyczna gra przygodowa, typu point'n'click, w której nacisk położony został na prowadzenie rozmów z poszczególnymi uczestnikami wydarzeń i wyciąganie wniosków, co do dalszego rozwoju sytuacji. Prawie wcale nie napotykamy tutaj jakiś skomplikowanych łamigłówek, w rozwiązaniu których należałoby używać kartki, ołówka, czy też jakichś skomplikowanych wzorów matematycznych. Dlatego też, co może niektórych zdziwić, uważam, że do dobrej zabawy z tą grą nie jest wcale potrzebny żaden poradnik. To, dokąd pójdziemy, z kim będziemy rozmawiać, w jakiej kolejności wykonamy poszczególne czynności, a nawet, czy w ogóle je wykonamy, zależy tylko i wyłącznie od dobrej woli każdego z graczy. I wcale nie trzeba robić tego w taki sposób, jak zostało to tutaj opisane. Ale należy pamiętać o jednym: dzień musi się zakończyć, rozdział zamknąć...

Dlatego też proponuję bawić się samemu dopóty, dopóki to będzie możliwe. Dopiero, kiedy dalsza droga stanie się nie do przejścia, należy zajrzeć na te stronice. Rzucić okiem, westchnąć: "Że też o tym nie pomyślałem...", i bawić się dalej w najlepsze...

Skoro więc już wszystko jasne, wyruszmy wreszcie na tę przeklętą przez Boga i ludzi wyspę, razem z tą grupką nieszczęśników, nieświadomych tego, co ich tam czeka...

Zjechali się z różnych stron, przybywając na zaproszenie - Agatha Christie: I Nie Było Już Nikogo - poradnik do gry

Zjechali się z różnych stron, przybywając na zaproszenie. Pociągami, samochodami, by końcu dotrzeć na molo w Sticklehaven. Przywitał ich osobiście sam Davis, szef portu. Kiedy podszedłem do tej grupki, odniosłem dziwne wrażenie, że jednego z gości zdziwił mój widok.

1 - Agatha Christie: I Nie Było Już Nikogo - poradnik do gry
2 - Agatha Christie: I Nie Było Już Nikogo - poradnik do gry
Moje zadanie było proste: przewieźć ich wszystkich na wyspę - Agatha Christie: I Nie Było Już Nikogo - poradnik do gry

Moje zadanie było proste: przewieźć ich wszystkich na wyspę. Gdyby nie ta pogoda... Minęliśmy ogromną skałę wystającą z morza, która przyciągnęła uwagę moich pasażerów i po chwili dotarliśmy do przystani. Tam czekał na nas już Rogers.

3 - Agatha Christie: I Nie Było Już Nikogo - poradnik do gry
4 - Agatha Christie: I Nie Było Już Nikogo - poradnik do gry
Goście udali się po schodach na górę, a ja pomogłem wtaszczyć ogromne walizki do domu - Agatha Christie: I Nie Było Już Nikogo - poradnik do gry

Goście udali się po schodach na górę, a ja pomogłem wtaszczyć ogromne walizki do domu.

5 - Agatha Christie: I Nie Było Już Nikogo - poradnik do gry
6 - Agatha Christie: I Nie Było Już Nikogo - poradnik do gry

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Agatha Christie: I Nie Było Już Nikogo - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 24 stycznia 2006.

gra Agatha Christie: I nie było już nikogo

Agatha Christie: I nie było już nikogo

Agatha Christie: And Then There Were None

przygodowe

komentarze czytelników

==>ChRiS<==  2006-01-24 - 21:05

Do autora -> czy ta gra jest strikte stworzona na podstawie ksiazki czy tylko na jej motywie?? czy osoby ktore czytaly ksiazke beda mogly czuc sie zaskoczone fabula, czyt. jest ona inna niz w ksiazce??

Kentril  2006-01-24 - 21:08

przyłączam się do pytania. fabuła jest w grze jest taka sama jak w książce "dziesięciu murzynków"?

Kentril  2006-01-24 - 21:09

przez przypadek 2razy "jest" mi się napisało;/

==>ChRiS<==  2006-01-25 - 18:27

"Dziekuje autorowi za odp"!! : ...

gajoos  2006-01-31 - 12:36

-->ChRiS czlowieku, spokojnie. Autor poradnika nie musi czytac twoich postow i jego odpowiedzialnosc ogranicza sie do napisania rzetelnej solucji to gry. A jak pilnie potrzebujesz odpowiedzi to uzyj google.

anatea  2006-07-04 - 19:07

Tak, zgadza się . Identyczne jak w "Dziesięcioro Murzynków", ale z oczywistych przyczyn gra o takim własnie tytule powstać nie mogła, zapewne ze względu na poprawność polityczną.

Dowodca_Pawel  2006-07-04 - 19:20

anatea -> Bardziej chodzi o licencje.

ADAMEK  2006-07-04 - 19:51

mam pytanie czy wersja polska zawiera również wersję angielską?chodzi mi o tekst i dzwięk.

micha(L)_92  2006-08-01 - 11:53

PYTANIE DO AUTORA PORADNIKA: Nie mogę wycisnąć soku ze sfermentowanych jabłek. ZAmontowałem na prasę śrubę z motorówki oraz podstawiłem szklankę. Jednak mam napis ze musze położyc coś pod spód żeby odsączyć breję. Co mam robić??

M_Michał  2006-12-27 - 14:16

Gdzie można znaleźć latarke w drugim roździale??

joliefanka89  2007-01-01 - 14:29

Podobno mam tu wyjąc z kopciucha (chodzi o fajkę?) tytoń i włożyć do do lampy. Jak to zrobić?

ewciadw  2010-06-19 - 15:51

Hej! Jak można zapisać grę w Agatha Christie: I nie było już nikogo. Czekam na szybko odpowiedź ;]