Agatha Christie: I Nie Było Już Nikogo - poradnik do gry

Agatha Christie: I Nie Było Już Nikogo - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Agatha Christie: I Nie Było Już Nikogo - poradnik do gry

Gra zatytułowana "And Then There Were None", oparta na znanej powieści Agathy Christie, to klasyczna gra przygodowa, typu point'n'click, w której nacisk położony został na prowadzenie rozmów z poszczególnymi uczestnikami wydarzeń i wyciąganie wniosków, co do dalszego rozwoju sytuacji. Prawie wcale nie napotykamy tutaj jakiś skomplikowanych łamigłówek, w rozwiązaniu których należałoby używać kartki, ołówka, czy też jakichś skomplikowanych wzorów matematycznych. Dlatego też, co może niektórych zdziwić, uważam, że do dobrej zabawy z tą grą nie jest wcale potrzebny żaden poradnik. To, dokąd pójdziemy, z kim będziemy rozmawiać, w jakiej kolejności wykonamy poszczególne czynności, a nawet, czy w ogóle je wykonamy, zależy tylko i wyłącznie od dobrej woli każdego z graczy. I wcale nie trzeba robić tego w taki sposób, jak zostało to tutaj opisane. Ale należy pamiętać o jednym: dzień musi się zakończyć, rozdział zamknąć...

Dlatego też proponuję bawić się samemu dopóty, dopóki to będzie możliwe. Dopiero, kiedy dalsza droga stanie się nie do przejścia, należy zajrzeć na te stronice. Rzucić okiem, westchnąć: "Że też o tym nie pomyślałem...", i bawić się dalej w najlepsze...

Skoro więc już wszystko jasne, wyruszmy wreszcie na tę przeklętą przez Boga i ludzi wyspę, razem z tą grupką nieszczęśników, nieświadomych tego, co ich tam czeka...

Zjechali się z różnych stron, przybywając na zaproszenie - Agatha Christie: I Nie Było Już Nikogo - poradnik do gry

Zjechali się z różnych stron, przybywając na zaproszenie. Pociągami, samochodami, by końcu dotrzeć na molo w Sticklehaven. Przywitał ich osobiście sam Davis, szef portu. Kiedy podszedłem do tej grupki, odniosłem dziwne wrażenie, że jednego z gości zdziwił mój widok.

1 - Agatha Christie: I Nie Było Już Nikogo - poradnik do gry
2 - Agatha Christie: I Nie Było Już Nikogo - poradnik do gry
Moje zadanie było proste: przewieźć ich wszystkich na wyspę - Agatha Christie: I Nie Było Już Nikogo - poradnik do gry

Moje zadanie było proste: przewieźć ich wszystkich na wyspę. Gdyby nie ta pogoda... Minęliśmy ogromną skałę wystającą z morza, która przyciągnęła uwagę moich pasażerów i po chwili dotarliśmy do przystani. Tam czekał na nas już Rogers.

3 - Agatha Christie: I Nie Było Już Nikogo - poradnik do gry
4 - Agatha Christie: I Nie Było Już Nikogo - poradnik do gry
Goście udali się po schodach na górę, a ja pomogłem wtaszczyć ogromne walizki do domu - Agatha Christie: I Nie Było Już Nikogo - poradnik do gry

Goście udali się po schodach na górę, a ja pomogłem wtaszczyć ogromne walizki do domu.

5 - Agatha Christie: I Nie Było Już Nikogo - poradnik do gry
6 - Agatha Christie: I Nie Było Już Nikogo - poradnik do gry

Informacje o Agatha Christie: I Nie Było Już Nikogo - poradnik do gry

Autor : Bolesław Void Wójtowicz

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 67, ilustracje: 678 .

Popularne strony w Agatha Christie: I Nie Było Już Nikogo - poradnik do gry

Agatha Christie: I nie było już nikogo - screen - 2005-11-04 - 56732Agatha Christie: I nie było już nikogo - screen - 2005-11-04 - 56731Agatha Christie: I nie było już nikogo - screen - 2005-11-04 - 56730Agatha Christie: I nie było już nikogo - screen - 2005-11-04 - 56729Agatha Christie: I nie było już nikogo - screen - 2005-11-04 - 56728Agatha Christie: I nie było już nikogo - screen - 2005-10-20 - 55756Agatha Christie: I nie było już nikogo - screen - 2005-10-20 - 55755Agatha Christie: I nie było już nikogo - screen - 2005-10-20 - 55754Agatha Christie: I nie było już nikogo - screen - 2005-10-20 - 55753

24.01.2006 21:05
==>ChRiS<==
48
Pretorianin

Do autora -> czy ta gra jest strikte stworzona na podstawie ksiazki czy tylko na jej motywie?? czy osoby ktore czytaly ksiazke beda mogly czuc sie zaskoczone fabula, czyt. jest ona inna niz w ksiazce??

24.01.2006 21:08
odpowiedz
Kentril
108
fechmistrz

przyłączam się do pytania. fabuła jest w grze jest taka sama jak w książce "dziesięciu murzynków"?

24.01.2006 21:09
odpowiedz
Kentril
108
fechmistrz

przez przypadek 2razy "jest" mi się napisało;/

25.01.2006 18:27
odpowiedz
==>ChRiS<==
48
Pretorianin

"Dziekuje autorowi za odp"!! :<
jesli taka pomoc ma otrzymywac czytelnik to ja dziekuje za takiego pracownika - nie wiem za co Tobie placa... ehhh

31.01.2006 12:36
odpowiedz
gajoos
30
Centurion

-->ChRiS
czlowieku, spokojnie. Autor poradnika nie musi czytac twoich postow i jego odpowiedzialnosc ogranicza sie do napisania rzetelnej solucji to gry.
A jak pilnie potrzebujesz odpowiedzi to uzyj google.

04.07.2006 19:07
odpowiedz
anatea
1
Junior

Tak, zgadza się . Identyczne jak w "Dziesięcioro Murzynków", ale z oczywistych przyczyn gra o takim własnie tytule powstać nie mogła, zapewne ze względu na poprawność polityczną.

04.07.2006 19:20
odpowiedz
Dowodca_Pawel
63
CDP

anatea -> Bardziej chodzi o licencje.

04.07.2006 19:51
odpowiedz
ADAMEK
63
POZIOM 27

mam pytanie czy wersja polska zawiera również wersję angielską?chodzi mi o tekst i dzwięk.

01.08.2006 11:53
odpowiedz
micha(L)_92
1
Junior

PYTANIE DO AUTORA PORADNIKA: Nie mogę wycisnąć soku ze sfermentowanych jabłek. ZAmontowałem na prasę śrubę z motorówki oraz podstawiłem szklankę. Jednak mam napis ze musze położyc coś pod spód żeby odsączyć breję. Co mam robić??

27.12.2006 14:16
odpowiedz
M_Michał
1
Junior

Gdzie można znaleźć latarke w drugim roździale??

01.01.2007 14:29
odpowiedz
joliefanka89
9
Legionista

Podobno mam tu wyjąc z kopciucha (chodzi o fajkę?) tytoń i włożyć do do lampy. Jak to zrobić?

19.06.2010 15:51
odpowiedz
ewciadw
1
Junior

Hej! Jak można zapisać grę w Agatha Christie: I nie było już nikogo. Czekam na szybko odpowiedź ;]