Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dragonshard - poradnik do gry

Dragonshard - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Armia | Order of the Flame w Dragonshard poradnik Dragonshard

Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019

Order of the Flame - Armia

Legenda obrażeń/odporności

Odporności w tabelach poniżej podane są w takiej kolejności:

(CH)

Zadawane przez Championa - Armia | Order of the Flame w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry

Zadawane przez Championa

(FI)

Fizyczne - Armia | Order of the Flame w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry

Fizyczne

(MG)

Od magii - Armia | Order of the Flame w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry

Od magii

(OG)

Od ognia - Armia | Order of the Flame w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry

Od ognia

(TR)

Od trucizny - Armia | Order of the Flame w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry

Od trucizny

Champions i Juggernaut

Uwaga: Złoto i Dragonshards wydajemy na rekrutację Champions tylko gdy zginą - na początku każdego rozdziału dostępni są za darmo

Bohater

Opis

Złoto/Shards

Życie/Energia

Obrażenia

Odporności (%)

Zdolności/Moce

Amathor - Armia | Order of the Flame w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry
Amathor

 

Legendarny czarodziej wspomagający swą wiedzą i umiejętnościami Order of the Flame

175/215

600/300

36 CH

25/75/75/75

Pasywna - Increased Energy Regeneration - wszystkie nasze jednostki szybciej regenerują energię

Bitewna - Freeze - potrafi zamrozić wrogów znajdujących się w danym obszarze na pewien czas

Ładowalna - Spell Mastery - przez pewien czas wszystkie nasze jednostki mogą korzystać z czarów i zdolności bez zmniejszania energii

Bastion - Armia | Order of the Flame w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry
Bastion

 

Potężny Warforged, zresztą jeden z ostatnich przedstawicieli tej rasy

290/75

900/100

39 CH

75/25/75/75

Pasywna - Increased Resistances - wzmacnia wszystkie odporności naszych jednostek

Bitewna - Wrecking Ball - uderza kulą w ziemię powodując obrażenia u wrogów I odrzucając ich do tyłu

Ładowalna - Battleplan - nasze jednostki zyskują bonus do obrażeń, głównie przeciw budynkom

Kael - Armia | Order of the Flame w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry
Kael

 

Niegdyś lider prężnej gildii złodziei działającej w ukryciu, dzisiaj oddany sługa Zakonu. Jednak dawne zwyczaje nie zanikają tak szybko, musi więc jeszcze zapracować na zaufanie pozostałych

155/150

620/200

30 CH

75/75/25/75

Pasywna - Attack Bonus - nasze jednostki zyskują bonus do zadawanych obrażeń

Bitewna - Hail of Blades - "deszcz sztyletów" spadających na wrogów w określonym obszarze

Ładowalna - Cheat Death - przez pewien czas jednostki, których punkty życia spadły do zera pozostają przy życiu i nadal walczą

Dodatkowo Kael posiada umiejętność krycia się w cieniu oraz wykrywania i rozbrajania pułapek

Lady Marryn - Armia | Order of the Flame w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry
Lady Marryn

 

Prawdziwa liderka Zakonu. Bardzo szybko awansowała w jego strukturach udowadniając swoje zaangażowanie w walkę i sprawy Kościoła. Nie uznaje przegranej.

180/180

720/250

30 CH

75/75/75/25

Pasywna - Increased Hit Points Regeneration - zwiększa szybkość regeneracji punktów życia naszych jednostek

Bitewna - Hammer of Justice - uderzenie młotem, który zadaje wrogom obrażenia i odrzuca ich do tyłu

Ładowalna - Mass Heal - częściowo leczy wszystkie nasze jednostki

Phoenix - Armia | Order of the Flame w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry
Phoenix

Na pomoc tej mitycznej bestii zrodzonej z płomieni może liczyć Zakon w złowieszczych czasach. Feniks sieje spustoszenie w szeregach wroga

1065/1065

3200/200

100 CH

75/75/75/20

War Shriek - ogranicza prędkość poruszania się i ataku wrogich oddziałów w danym obszarze o połowę

Immolation - wszyscy wrogowie znajdujący się w pobliżu otrzymują 5 obrażeń na sekundę

Captains

Nazwa

Złoto/Shards

Życie/Energia

Obrażenia

Odporności (%)

 

Zdolności/Czary

Artificer - Armia | Order of the Flame w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry
Artificer

100/70

250/100

26 OG

65/65/65/0

Potrafi szybciej niż inni gromadzić zasoby

I. Bull's Strength - powiększa ilość zadawanych obrażeń oraz jednostkę, na którą został rzucony

II. Repair Light Damage - naprawia Warforged (+100 HP)

III. Empowered Bull's Strength - patrz I, mocniejsza odmiana

IV. Repair Critical Damagae - patrz II (+200 HP)

V. Heroic Might - ulepsza broń jednostek, na którą został rzucony, ignorowane są odporności celu

Barbarian - Armia | Order of the Flame w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry
Barbarian

125/50

420/50

35 FI

20/70/70/70

I. Rage zwiększa ilość zadawanych obrażeń kosztem zmniejszenia odporności

II. Mark of the Phoenix - gdy barbarzyńca z aktywnym czarem ginie, jednostki wokół niego otrzymują bonus do ataku, zwiększający się wraz ze zmniejszaniem HP

III. Greater Rage - patrz I, ulepszona wersja

IV. Greater Mark of the Phoenix - patrz I, ulepszona wersja

V. Berserker Frenzy - barbarzyńca wpada w szał bojowy zwiększający czasowo ilość zadawanych obrażeń, ilość HP oraz prędkość poruszania się i ataku

Cleric - Armia | Order of the Flame w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry
Cleric

90/50

300/80

19 MG

65/0/65/65

I. Cure Light Wounds - leczy mniejsze rany (+30 HP)

II. Hold - unieruchamia na pewien czas przeciwnika

III. Cure Critical Wounds - leczy rany krytyczne (+60 HP)

IV. Greater Hold - unieruchamia przeciwnika na dłuższy czas (niż Hold)

V. Ressurect - wskrzesza dowódcę lub Championa

Deathless Gueardian - Armia | Order of the Flame w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry
Deathless Gueardian

95/65

350/90

28 MG

65/65/0/65

Potrafi wykryć niewidzialnych wrogów

I. Enervation - wysysa z wroga energię jednocześnie zadając obrażenia

II. Locate Resources - bardzo przydatny czar, pozwala na wykrycie leżących niedaleko zasobów

III. Maximized Erevation - patrz I, mocniejsza wersja czaru

IV. Remove Magic - usuwa działanie wszelkich czarów w danym obszarze

V. Ethereal Form - dowódca wraz z oddziałem przenosi się do innej rzeczywistości stając się niewidzialnym oraz niezdolnym do ataku i odnoszenia obrażeń

Flame Archon - Armia | Order of the Flame w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry
Flame Archon

100/55

370/70

30 OG

65/0/65/65

I. Javelin of Power - atak typu powietrze-ziemia, przeciwnicy oprócz odniesionych obrażeń zostają odrzuceni w tył

II. Holy Wrath - przeciwnik, na którego rzucono ten czar będzie odnosić obrażenia jeśli kogoś zaatakuje

III. Greater Javelin of Power - patrz I, wzmocniona wersja

IV. Greater Holy Wrath - patrz II, wzmocniona wersja

V. Blind - boskie światło oślepia przeciwników w danym obszarze, nie mogą atakować naszych jednostek

Paladin - Armia | Order of the Flame w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry
Paladin

130/40

560/60

28 MG

70/70/70/20

I. Trample - wierzchowiec paladyna uderza przednimi kopytami w ziemię powodując obrażenia u przeciwników i ich ogłuszenie

II. Smite - boska energia poraża przeciwników zadając im spore obrażenia

III. Improved Trample - patrz I, wzmocniona wersja

IV. Greater Smite - patrz II, wzmocniona wersja

V. Lay on Hands - paladyn odzyskuje 1000 HP

Ranger - Armia | Order of the Flame w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry
Ranger

100/50

350/50

29 TR

0/65/65/65

I. Caltrops I - łucznik wyrzuca kolce, kaleczące przeciwnika, który na nie stanie, przydatne podczas ucieczki

II. Animal Companion - jednostka przyzywa zwierzę - na powierzchni jest to orzeł, kryjący się w cieniu, w podziemiach jest to szczur - przydatne przy odkrywaniu mapy

III. Caltrops II - patrz I, wzmocniona wersja czaru

IV. Greater Animal Companion - patrz II, wzmocniona wersja czaru

V. Snipe - umożliwia wycelowanie w konkretnego przeciwnika i zadanie mu znacznie większych obrażeń

Rogue - Armia | Order of the Flame w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry
Rogue

85/50

310/50

20 TR

70/70/20/70

I. Find/Disarm Trap - szukanie i rozbrajanie pułapek (oraz ich ponowne zakładanie) - umiejętność bierna

II. Sneak Attack - cichy atak zwiększa o połowę liczbę zadanych obrażeń, umiejętność bierna

III. Cloaking - krycie się w cieniu, umiejętność bierna

IV. Improved Sneak Attack - patrz II, wzmocniona wesja

V. Silent Strike - strzał z odległości zadający sporo obrażeń zarówno jednorazowo jak i co sekundę, nie powoduje wyjścia z cienia

Sorcerer - Armia | Order of the Flame w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry
Sorcerer

80/70

290/110

22 OG

0/65/65/65

I. Fireball - nic dodać nic ująć, kula ognia zadająca sporo obrażeń

II. Feeblemind - blokuje przeciwnikowi możliwość korzystania z czarów

III. Maximized Fireball - patrz I, ulepszona wersja czaru

IV. Greater Feeblemind - patrz II, ulepszona wersja czaru

V. Meteor Swarm - rój meteorów uderzający w 3 flach, zadający dużo obrażeń

Warforged Titan - Armia | Order of the Flame w Dragonshard - Dragonshard - poradnik do gry
Warforged Titan

110/35

400/50

26 FI

70/20/70/70

I. Warforged Traits I - tytan nie może zostać odrzucony do tyłu, ponadto przy małej liczbie HP wyłącza się oczekując na naprawę

II. Deflective Armor - zwiększa odporność na ataki miotane

III. Warforged Traits II - patrz I, wzmocniona wersja oraz dodatkowo zwiększona odporność na truciznę i niewrażliwość na oślepienie i ogłuszenie

IV. Improved Deflective Armor - patrz II, wzmocniona wersja czaru

V. Besiege - potężne uderzenie działające wyłącznie na budowle, zadaje 450 punktów obrażeń