Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dungeon Lords - poradnik do gry

Dungeon Lords - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Kanały Fargrove | Przed Wejściem do Fargrove | Dungeon Lords poradnik Dungeon Lords

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Kanały Fargrove

 

1 - Kanały Fargrove | Przed Wejściem do Fargrove | Dungeon Lords - Dungeon Lords - poradnik do gry

 

Wrogowie, których będziesz spotykał w kanałach, to przede wszystkim gobliny oraz Sewer Slimy. Te drugie nie stanowią żadnego zagrożenia, jednak walka z nimi jest uciążliwa, gdyż mają zdolność duszenia przeciwników. Zaczynasz w punkcie (1) . Udaj się na północ do sali (2) , zastaniesz tam sporą ilość sewer slimów oraz skrzynię zabezpieczoną 1-poziomową pułapką. Po oczyszczeniu terenu idź wzdłuż korytarza, po prawej stronie zauważysz dwoje drzwi (3), wymagających klucza (otwarciem ich zajmiesz się później). Po przeciwnej stronie jest sala, a w niej dwie skrzynie, obie zabezpieczone 2-poziomową pułapką.

2 - Kanały Fargrove | Przed Wejściem do Fargrove | Dungeon Lords - Dungeon Lords - poradnik do gry
Dojdź do końca korytarza na północ, a po prawej stronie w punkcie (4) zobaczysz dźwignię (5) - Kanały Fargrove | Przed Wejściem do Fargrove | Dungeon Lords - Dungeon Lords - poradnik do gry

Dojdź do końca korytarza na północ, a po prawej stronie w punkcie (4) zobaczysz dźwignię (5) . Użyj jej, a odblokujesz wrota w (6) . Naprzeciwko dźwigni znajdują się drzwi z 4-poziomowym zabezpieczeniem. Jeśli nie rozwijasz umiejętności złodziejskich najprawdopodobniej ich nie otworzysz. W małej sali za nimi znajdują się 2 skrzynie [3,3]. Ruszaj na początek kanałów i tym razem wybierz drogę na południe. Po drodze miniesz dwie sale, w każdej z nich znajdziesz skrzynię [1]. Miń otwarte już wcześniej wrota i wejdź do dużego pomieszczenia. Nad Tobą znajdują się gobliny, więc nie trać czasu i skieruj się do punktu (7), wejdź po drabinie (6) i zabij je.

3 - Kanały Fargrove | Przed Wejściem do Fargrove | Dungeon Lords - Dungeon Lords - poradnik do gry
Teraz przejdź na północ po kolumnach, zeskocz na pobliski mur i kieruj się dalej na północ mapy, aż do punktu (8) - Kanały Fargrove | Przed Wejściem do Fargrove | Dungeon Lords - Dungeon Lords - poradnik do gry

Teraz przejdź na północ po kolumnach, zeskocz na pobliski mur i kieruj się dalej na północ mapy, aż do punktu (8) . Znajduje się tam opuszczony most (7) , a po jego drugiej stronie balista oraz dwójka goblinów, którzy będą do Ciebie strzelać. Czeka Cię w tym miejscu walka ze sporą ilością tych stworzeń, dlatego pamiętaj, aby nie walczyć z nimi w zasięgu strzału balisty. Teraz udaj się na zachód -jest tam mała komnata, ze skrzynią [2], a pośrodku niej znajduje się woda. Odkryjesz również tunel (9) , przez który możesz dopłynąć do sąsiedniej sali. Tam też znajdziesz klucz, dzięki któremu będziesz mógł otworzyć drzwi (3) oraz 2 skrzynie [2,4].Wróć do mostu i tym razem kieruj się na wschód. Przejdź mały labirynt, a dojdziesz do sali (10) , w której znajduje się klucz do mostu oraz skrzynia [2] (8) . Najprawdopodobniej po opróżnieniu skrzyni zaatakuje Cię spora grupa goblinów lub sewer slimów. Po stoczonej walce ponownie zawróć do mostu, użyj klucza i przejdź na drugą stronę, zabijając znajdujące się tam gobliny oraz niszcząc balistę (11) (nie będziesz miał z tym problemów, gdy będziesz blokował jej uderzenia za pomocą tarczy). Na zachodzie znajdziesz 2 skrzynie [2,3]. Skieruj się teraz na wschód i zabij czające się tam gobliny. Kiedy dojdziesz do drogi zablokowanej przez skrzynie (12) , zniszcz je, udaj się na południe, opuszczając tym samym ten etap.