Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

GTA San Andreas - poradnik do gry

GTA San Andreas - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

GTA San Andreas: Zero (Z) - Aktywa GTA San Andreas poradnik, solucja

Ta strona poradnika do gry GTA San Andreas objaśnia gromadzenie aktywów związanych z postacią Zero (Air Raid, Supply Lines, New Model Army).

Ostatnia aktualizacja: 10 listopada 2021

Na tej stronie poradnika do gry Grand Theft Auto San Andreas znajduje się opis gromadzenia aktywów powiązanych z Zero. Dowiecie się kiedy można zacząć współpracować z Zero, jakie aktywa są do pozyskania oraz jak zaliczyć powiązane z nimi drobne zadania.

Aktywa - podstawowe informacje

Gromadzenie aktywów (Assets) związane jest z wypełnieniem misji, powiązanych z jakąś nieruchomością. Po zrealizowaniu określonych zadań, nieruchomość przechodzi na twoją własność. Aktywa generują okresowo zysk, który wypłacasz sobie wchodząc w znak dolara tkwiący gdzieś przy parceli.

Zero (Z) - spotkanie

Po ukończeniu misji Wear Flowers in Your Hair w San Fierro otrzymujesz telefon od Zero - GTA San Andreas: Zero (Z) - Aktywa - GTA San Andreas - poradnik do gry

Po ukończeniu misji "Wear Flowers in Your Hair" w San Fierro otrzymujesz telefon od Zero. Chłopak jest załamany, bo właściciel posesji, w której prowadzi sklep zamknął interes i wystawił całą parcelę na sprzedaż. Obiecujesz mu pomóc, a właściwie pomogą mu twoje pieniądze. Jedź pod sklep i wyłóż całe 30000 dolarów. Sklep zacznie funkcjonować od nowa, a ty możesz zagrać w misjach zlecanych przez Zero.

Air Raid

Zero i Berkley są świetnymi konstruktorami i jednocześnie zaciekłymi wrogami - GTA San Andreas: Zero (Z) - Aktywa - GTA San Andreas - poradnik do gry

Zero i Berkley są świetnymi konstruktorami i jednocześnie zaciekłymi wrogami. Rywalizacja między nimi przybiera coraz dramatyczniejszy obrót. Tym razem Berkley nasyła eskadrę modeli samolotów na zainstalowane na dachu sklepu przekaźniki Zero. Samolociki wyglądają jak zabawki, ale bomby zrzucają jak najbardziej prawdziwe. Musisz pomóc zrozpaczonemu chłopakowi, wejdź na dach i użyj miniguna do obrony przekaźników (są cztery sztuki).

Łap w celownik nadlatujące modele i wal ze spluwy, ile wlezie (masz nieograniczony zapas amunicji). Samolocik wystarczy lekko uszkodzić (pokazuje się dym), by stał się bezużyteczny i spadł, dlatego nie baw się w rozwalanie zabawek na strzępy, bo nie masz na to czasu. Atakujących jest bardzo wielu, dlatego pojedyncze sztuki z pewnością przedrą się przez twoją zaporę ogniową. W żadnym jednak wypadku nie pozwól na atak kluczom składającym się z kilku maszyn, bo w jednym nalocie potrafią wysadzić w powietrze pół dachu. Jeżeli w ciągu 3 minut uratujesz choć jeden przekaźnik (obserwuj wskaźnik "signal"), misja zostaje zaliczona.

Nagroda za wykonanie misji: 3000$

Supply Lines...

Zastajesz Zero w trochę dziwnej pozycji - wisi powieszony za kołnierz w szafie. Berkley jak widać nie przebiera w środkach, ale zapalczywy okularnik tym razem nie przepuści takiego upokorzenia. Prosi cię o pomoc w zniszczeniu miejskiej sieci zaopatrzeniowej Berkley'a.

Przy pomocy małego, ale uzbrojonego w karabin maszynowy modelu samolotu musisz odnaleźć pięciu kurierów rozwożących modele konkurenta i wyeliminować ich - GTA San Andreas: Zero (Z) - Aktywa - GTA San Andreas - poradnik do gry

Przy pomocy małego, ale uzbrojonego w karabin maszynowy modelu samolotu musisz odnaleźć pięciu kurierów rozwożących modele konkurenta i wyeliminować ich. Zadanie to nie jest łatwe ze względu na koszmarne wręcz sterowanie samolocikiem. Niezwykle ciężko manewrować przy użyciu równocześnie steru poziomego i pionowego, dlatego do głębokich skrętów używaj steru pionowego, natomiast do korekty kursu steru poziomego. Najgorszym jednak wrogiem jest paliwo, którego zapas wyczerpuje się bardzo szybko (wskaźnik "fuel" na ekranie).

W rezultacie bez dokładnego zaplanowania trasy nie ma co marzyć o wykonaniu zadania, dlatego po starcie od razu zaatakuj i zniszcz trzy najbliższe cele w Garcia, a następnie pędź do Downtown, gdzie znajdują się pozostałe dwa. Kurierzy poruszają się na rowerach lub furgonetkami, ale nie ma potrzeby byś złomował pojazdy, kropnij tylko ludzi. Po zlikwidowaniu całej piątki wracaj na dach Zero.

Nagroda za wykonanie misji: 5000$

New Model Army

Rozgrywka między Zero i Berkley'em wchodzi w fazę decydującą. Finałowa potyczka między odwiecznymi rywalami rozgrywa się na..... makiecie zapełnionej modelami samochodzików, helikopterów, czołgów itd. Jako sekundant Zero, pomagasz mu w odniesieniu zwycięstwa.

Zasady gry są proste: w ciągu 8 minut Zero ma dojechać Banditem (model samochodzika) do bazy Berkleya - GTA San Andreas: Zero (Z) - Aktywa - GTA San Andreas - poradnik do gry

Zasady gry są proste: w ciągu 8 minut Zero ma dojechać Banditem (model samochodzika) do bazy Berkley'a. Przejazd utrudniają tarasujące drogę beczki, zerwane na rzekach mostki i nieprzyjacielskie czołgi. Facetem od usuwania przeszkód jesteś ty. Sterując Goblinem (model helikoptera) oczyszczasz trasę Banditowi. Beczki wyłapujesz wbudowanym w podwozie magnesem, zerwane mosty reperujesz znalezionymi w bazie deskami, czołgi wysadzasz przytaszczonymi (również z bazy) bombami. W sumie musisz naprawić dwa mosty i zniszczyć trzy wrogie tanki.

W czasie rozgrywki Berkley także nie próżnuje: sterowany przez niego Goblin co rusz zarzuca drogę nowymi beczkami. Zniszczenie Bandita lub twojego Goblina nie przesądza jeszcze o porażce, macie po 2 dodatkowe egzemplarze w zapasie. Makieta przedstawia pofałdowany, poprzecinany wstążkami rzek teren, na którym raczej trudno stracić orientację, tym bardziej, że masz dostępny radar (biała kropka - twój Goblin; niebieska - Bandit Zero; czerwona - nieprzyjaciel; zielona - twoja baza). Po zdobyciu bazy Berkley'a i ostatecznym zwycięstwie główny rywal Zero musi zgodnie z umową opuścić San Fiero.

Nagroda za wykonanie misji: 7000$, sklep Zero RC Shot przynosi okresowo dochód do 5000$