Medal of Honor: Wojna na Pacyfiku - poradnik do gry

Poradnik do wojennej gry akcji Medal Of Honor: Pacific Assault zawiera kompletny opis przejścia czterech kampanii poprzedzony istotnymi poradami dotyczącymi rozgrywki a także listą możliwych do zdobycia medali oraz bohaterskich czynów.

21 marca 2005Autor solucji: AnGeL999 (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC
Witam Wszystkich w poradniku, na który musieliście niestety dość długo czekać, jednak mam nadzieję, że opłaciło się i będziecie zadowoleni z mojej pracy - Medal of Honor: Wojna na Pacyfiku - poradnik do gry

Witam Wszystkich w poradniku, na który musieliście niestety dość długo czekać, jednak mam nadzieję, że opłaciło się i będziecie zadowoleni z mojej pracy. Serii Medal Of Honor chyba tak naprawdę nikomu przedstawiać nie muszę. Jest to już klasyk zaliczający się do grona gier first person shooter. Wiem, że i tak pewnie nie lubicie czytać wstępniaków, więc nie będę pisał zbytecznych słów i lał wody dalej. Poczytajcie sobie porady, bo warto do nich zajrzeć.

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Medal of Honor: Wojna na Pacyfiku - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 21 marca 2005.

Kody do gry Medal of Honor: Wojna na Pacyfiku

Patche (łatki) do gry Medal of Honor: Wojna na Pacyfiku

Trainery do gry Medal of Honor: Wojna na Pacyfiku

gra Medal of Honor: Wojna na Pacyfiku

Medal of Honor: Wojna na Pacyfiku

Medal of Honor: Pacific Assault

strzelanki

komentarze czytelników (22)

DaveR  2005-03-14 - 22:14

Jest jakiś spis ukrytych misji ??

AnGeL_999  2005-03-16 - 16:20

Daver --> jak już pewnie wiesz nie ma w tym poradniku spisu ukrytych misji o który pytałeś. Mam jednak nadzieję, że wraz z zapoznaniem się z lekturą odnajdziesz je w tekście. Pozdrawiam

eustachy_22  2005-03-24 - 09:27

Fajny poradnik! To mówi sam eustachy_22!!!!

Child of Bodom  2005-03-24 - 09:43

Po co poradnik do takiej gry?

MICPO  2005-03-24 - 10:13

Ja nie wiem jakim TEMPAKIEM trzeba byc by potrzebowac poradniki do FPP. Jezu. Ludzie......

sunik  2005-03-29 - 08:01

A ja nie wiem jakim trzeba być tępakiem żeby pisać tempakiem...

sitek1982  2005-06-22 - 00:13

Witam Ma ktos moze save do tej gry,dokladnie mi o to chodzi ze nie moge przejsc kampani 3 cz4 i prosilbym o save sitek21@o2.pl

krzysiek198  2006-05-24 - 22:04

a ja jestem na etapie uwolnić pilota tylko co mam mu zrobić.

orlando1  2006-12-20 - 21:55

gdzie mam lecieć za tynm dywizjonem gdzie sie nie rusze tam zle

cercio  2007-01-27 - 11:51

[/SPOILER] co trzeba zrobic w misji po tym co pilota trzeba uleczyc?Dokladnie na statku jak mnie japońce atakują ??

Gaweł1  2007-10-28 - 10:35

trzeba wejśc po drabinie na góre i zestrzeliwywac japońców a jak puszczą torpede to w tątorpede ...

piotradam33  2009-04-26 - 02:18

KTO WIE CO ZROBIC GDY JESTEN NA PLAZY A MUSZE DOJSC DO JAKIEGOS MALEGO DOMKU A GDY JUZ TAM JESYEM TO WYBUCHAJA BABY?????

ryhd  2009-08-14 - 16:25

Co trzeba zrobić w zadaniu zestrzel zera ścigajonce czarnego kota?

gierman18  2009-10-12 - 17:20

jestem w misji w samolocie już mam wysadzić lotniskowiec i nie wiem jak to zrobić

Józek18  2009-11-22 - 22:02

Mam problem dopiero zaczołem grac i jestem w obozie treningowym przed torem przeszkód i jest furtka zamknieta i nie wiem jak wejsc do tego toru przeszkód wiem ze to moze dla was banał ale pierwszy raz gram w medal of honor i nie wiem o co chodzi.Z góry dzieki.

Józek18  2009-11-22 - 22:03

jak by mógł ktos pomuc to niech pisze na gg 5740149

kokokinel  2009-11-28 - 18:04

czy ktoś wie jak pilotować samolot i gdzie lecieć za dywizjonem wszytskie moje próby kończą się tylko: Tommmmyy nieeee!!!!! z góry dziękuję

ppaatt1  2009-11-28 - 18:05

kokokinel --> Jak dobrze pamiętam musisz uważać na paliwo. Prawdopodobnie w czasie misji za dużo go zużyłeś i na samym końcu skończyło się. Podobnie miałem. Musisz zaczynać od początku misji pamiętać o tym, aby nie lecieć na full.

kokokinel  2009-11-30 - 14:16

czy ktoś ma plik save z zakończoną misją lotniczą ??? proszę o przysłanie na adres kokokinel@yahoo.com dzięki aż do bólu

kokokinel  2009-12-01 - 14:32

do wszystkich, którzy mieli problem z przejściem misji lotniczej !!!!! spróbujcie zmienić widok nie z kabiny pilota (z zegarami), na rzut na samolot od tyłu - przycisk przysiadu, wtedy misję można przejść bez problemu (a już mi groził szpital psychiatryczny w Jarosławiu, ble...)