Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay - poradnik do gry

Poradnik stanowi kompletne kompendium na temat gry, zawierając podstawowe porady i opis broni, z czym warto zapoznać się przed rozpoczęciem rozgrywki, oraz kompletną, bogatą w ilustracje solucję, która pomoże Wam w każdym fragmencie rozgrywki.

31 stycznia 2005Autor solucji: Roland (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC
The Chronicles of Riddick: Escape From Butcher Bay są dynamiczną grą akcji, która sprytnie przeplata elementy znane ze skradanek czy mordobić - Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay - poradnik do gry

The Chronicles of Riddick: Escape From Butcher Bay są dynamiczną grą akcji, która sprytnie przeplata elementy znane ze skradanek czy mordobić. Zachwycają one niesamowitym wykonaniem - wysoką grywalnością, wciągającą fabułą, postacią o wyraźnie zakreślonym charakterze, zaawansowanym silnikiem graficznym.

W grze wcielamy się w zimnokrwistego mordercę imieniem Richard B. Riddick. W końcu zostaje schwytany i trafia do zakładu o najbardziej zaostrzonym rygorze w galaktyce - Butcher Bay. Jednak co dla Riddicka? Podczas całej rozgrywki zwiedzimy trzy części Zatoki Rzeźnika. A czy uda nam się uciec z każdej z nich - to będzie zależeć tylko od nas.

Niniejszy poradnik stanowi kompletne kompendium na temat gry. W pierwszej części znajdziecie podstawowe porady, które przydadzą się Wam przed rozpoczęciem rozgrywki. Kolejny dział opisują zawarte w grze bronie. Ostatni natomiast zawiera kompletną, bogatą w ilustracje solucję, która pomoże Wam w każdym fragmencie gry. Dzięki niej odszukacie wszystkie wspomniane paczki papierosów, a także poznacie lokacje, które pomagają w zdobyciu poziomu ośmiu kwadratów odzwierciedlających stan zdrowia.

W celu podwyższenia czytelności i ulepszenia wyglądu formy tego poradnia postanowiłem zastosować kilka kolorów. Zielonym zaznaczyłem przedmioty, pomarańczowym - NPC-ów, brązowym - NanoMED'y. Mam nadzieję, że materiał okaże się pomocny dla graczy, którzy nie wiedzą, co zrobić dalej, a przede wszystkim dla tych, którzy pragną odblokować wszystkie dodatkowe materiały.

Zapraszam,

Artur "Roland" Dąbrowski

1 - Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay - poradnik do gry

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 31 stycznia 2005.

Kody do gry Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay

Patche (łatki) do gry Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay

Trainery do gry Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay

gra Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay

Kroniki Riddicka: Ucieczka z Butcher Bay

The Chronicles of Riddick: Escape From Butcher Bay - DC

akcji

komentarze czytelników

==>ChRiS<==  2005-01-29 - 11:53

bardzo fajny i tresciwy(!) poradnik w porownaniu do poprzedniego - PoP:WW... dobry opis co nalezy zrobic, wszystkie mozliwe bonusy do zdobycia i... (jak na moje za duzo choc zalezy to od gustu) zdjecia ktore ukazuja wazne momenty

Roland [GOL]  2005-01-29 - 15:05

Solucję pisałem "na sucho", nie myśląc o screenach, więc ten, kto potraktuje je jako dodatek, powinien sobie spokojnie poradzić.

Pan_X  2005-01-31 - 14:12

A jak nie dajecie rady to nie musicie walczyc z Bam'em. Wystarczy, ze majac w kieszeniu trucizne podejdiecie do 2 straznikow w strefie rekreacyjnej - przeszukaja was, znajda nielegalny towar i wpadacie w lapy Abbota. W grze jest wiecej takich motywow - proponowal bym suplement do poradnika z opisanymi rozgalezieniami. ...

Roland [GOL]  2005-01-31 - 15:12

Wiesz, solucja ma zazwyczaj za zadanie wskazać najlepszą drogę do ukończenia gry. Myślę, że taką opisałem w poradniku.

Pan_X  2005-01-31 - 16:10

Roland - ale ja nie twierdze, ze nie opisals. Chodzi mi tylko o to, ze fajnie byloby tez poznac wszytkie niespodzianki tej gry. Np. - to juz wiem tylko od kolegi ze slyszenia - jak od jednego z wiezniow pozyczymy kase to w pewnym momencie zostaniemy napadnieci przez zbirow - windykatorow :) Pozdrawiam

Roland [GOL]  2005-01-31 - 16:20

Zgadza się. Jeśli wrzucimy truciznę do talerza Binksa na jadalni (Feed Ward), to The Nurse (Recreation Area "C") będzie nam wdzięczny i powie, że możemy u niego pożyczyć trochę kasy. Jeżeli to zrobimy, to później, po wyjściu z kopalni, natkniemy się na grupkę przyjemniaczków. :-) ...

Silver Fox  2005-01-31 - 16:25

Niektóre poradniki są lepsze od innych ...

Pan_X  2005-01-31 - 16:26

he he he jak kobieta - daj prezencik to ja tobie tez dam :)

katrin20  2005-02-03 - 17:04

Nie często zaglądam do poradników... właściwie prawie wcale, ale ten jest bardzo dobrze napisany... rzeczowy i obszerny... dobra robota :)

Roland [GOL]  2005-02-03 - 22:00

Cóż... Dzięki. :-)

_Puszczyk_  2008-01-11 - 12:08

Po wyjściu z kopalni natkniemy sie zawsze na grupę ptzyjemniaczków, ponieważ są to Blueskin's, którym zabiliśmy kumpla w pierwszej "legalnej" walce i drugiego tuż przed stołowką, bo chciał pomścić pierwszego. :-)) ...

JackWalters  2009-08-28 - 13:30

Wolałbym zabić bama bo dostaniesz kasę od Centuriona i fajki a z prochami to nic