Rzadkie Zwierzęta Azjatyckie Ziemia

Zoo Tycoon 2 - poradnik do gry

28 stycznia 2005Autor solucji: Krzysztof Gonciarz (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC

Musisz w ciągu roku nabyć 4 różnych gatunków zwierzęta z Azji. Brzmi prosto? To tylko złudzenie, jako że jest to jedna z trudniejszych misji w grze! Na wykonanie tego zadania masz rok, co już jest sporą przeszkadzajką. Najgorsze jest jednak to, że aby nabyć osobniki owych czterech gatunków (paw, tygrys, pantera śnieżna i panda mała), będziesz musiał podnieść rangę zoo aż do czterech gwiazdek! Zważywszy, że nie mamy wielkiej ilości pieniędzy oraz czasu jest naprawdę mało, wszystko zdaje się być przeciwko nam. Bez paniki jednak.

Rozpocznij od wykorzystania wszystkich omówionych we wstępie sztuczek. Sprzedaj znajdujące się w parku drzewa i inne takie, wyrównaj teren. W adoptowaniu zwierząt kieruj się wspominaną już zasadą przewagi samic nad samcami, gdyż umożliwi to szybsze ich rozmnożenie się. Nie wahaj się także wypuszczać na wolność najstarszych w stadzie samców, zwiększając swoją popularność. Dużym problemem będą pieniądze, będziesz musiał naprawdę bardzo oszczędnie nimi dysponować (sama panda mała to wydatek 20000$!). Rozważ więc, czy warto zatrudniać opiekunów, czy też może lepiej samemu wykonywać ich obowiązki. Nie żałuj tylko pieniędzy na przewodników, którzy znacznie zwiększą Twoje przychody z donacji. Możesz spokojnie zatrudnić jednego przewodnika na każdą skrzynkę na datki, masz pewność, że nie przyniesie on strat.

Abonament dla Ciebie
zaloguj się
42%