Half-Life 2 - poradnik do gry

Poradnik do Half-Life 2 zawiera kompletny opis przejścia gry, wraz z uwzględnieniem licznych zagadek natury logicznej. Oprócz tego znajdziecie w nim kompletny opis broni oraz przeciwników, jakich napotkacie na swojej drodze.

21 stycznia 2005Autor solucji: Krystian Smoszna (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC
Niniejszy poradnik do Half-Life 2 zawiera kompletny opis przejścia gry, wraz z uwzględnieniem licznych zagadek natury logicznej, mogących sprawić trudność fanom klasycznych strzelanin osadzonych w perspektywie pierwszej osoby - Half-Life 2 - poradnik do gry

Niniejszy poradnik do Half-Life 2 zawiera kompletny opis przejścia gry, wraz z uwzględnieniem licznych zagadek natury logicznej, mogących sprawić trudność fanom klasycznych strzelanin osadzonych w perspektywie pierwszej osoby. Oprócz tego, zawarłem w nim kompletny opis broni oraz przeciwników, jakich napotkasz na swojej drodze.

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Half-Life 2 - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 21 stycznia 2005.

komentarze czytelników (54)

U.V. Impaler  2005-01-14 - 16:55

ronn ---> A czy w poradniku jest miejsce na takie wywody? Widzę, że nie rozróżniasz pojęcia "praca" od "prywatna opinia". Często zdarza Ci się mówić o sobie w liczbie mnogiej? ...

Ginter !!!!  2005-01-22 - 09:59

dobry poradnik do dobrej gry !!!!!

Van Gray  2005-01-22 - 11:43

KONGRATZ ;-)

Bukkake Ziomal  2005-01-22 - 12:17

bardzo fajny poradnik, nareszcie ukonczylem gre!

boom_11  2005-01-22 - 13:26

poradnik jak kazdy na tej stronie bardzo dobry tylko nie wiem gdzie w tej grze można zabłądzić???? moze byly takie ze 3miejsca ale i tak szybko mozna sie zorientowac co jest grane. ...

tymczasowy449632  2005-01-22 - 20:18

poradnik jest spoko

tymczasowy450132  2005-01-24 - 11:11

Poradnik jest dobry. najlepiej przejść każdą gre najwpierw samemu poto są robione żeby w nie grać i wygrywac :)

Amo  2005-01-25 - 00:25

tarbis -> wygrywać co ? ;) ja jeszcze nigdy nic nie wygrałem w ten sposób :P

tymczasowy451386  2005-02-03 - 17:41

Bardzo dobra gra, bardzo dobry poradnik. Gra jest zajebista potrzeba ich więcej. Rozpierducha na maxa!!!

WindowsXP  2005-02-03 - 17:43

Dobry poradnik do slabej gry. Nic nie wnoszacy, odgrzewany kotlet. Mozna sie bylo spodziewac po poprzednich swietnych produkcjach Valve czy jak im tam :)

EspenLund  2005-03-13 - 21:09

Powiem jedno: ...

EG2005_92556951  2005-03-27 - 15:21

dobry poradnik do znakomitej gry

boom_11  2005-03-27 - 15:36

zastanawiam się po co do tej gry dodali inne bronie??? Powinni dać tylko shotguna i gravityguna. Ja reszty broni nie uzywalem przez całą gre odkąd dostalem te 2 :P

Arthie  2005-09-19 - 23:02

Jest bardzo dokladny.Gra sie swietna.Jest to owiele leprza zabawa zamiast wpisywania kodow na niesmiertelnosc.Goraco polecam.Tym bardziej ze gierka jest niesamowita.Odrazu wciaga i jest bardzo realistyczna.Grafika i efekty dzwiekowe wg mnie sa bardzo dobre.Ostatnio tak dobrze bawilem sie przy Return to Castle Wolfenstein ktora tez POLECAM! Pozdro dla wszystkich ARTHIE.

barejn  2005-09-19 - 23:42

a tak w ogole jest juz ten dodatek Aftermath?

Cainoor  2005-12-14 - 23:36

Czy etap Citizen 4 i Citizen 5 nie powinny być w odwrotnej kolejności?

U.V. Impaler  2005-12-14 - 23:46

Po czym wnosisz? ...

Cainoor  2005-12-19 - 16:34

Jestem na etapie [Solucja] „Follow Freeman!” cz.5 w momencie, kiedy robot ma rozwalić część budynku. Coś już rozwalił, ale nadal nie mogę dostać się nigdzie więcej. Wrogów nie ubywa, na każdego zabitego pojawia się następny. Co zrobić? Nie wiem jak dostać się do tej skrzynki z rakietami. ...

855czesio  2009-12-31 - 20:29

mam male pytanie jak grac samemu na wybranej planszy tak zeby mozna vylo uzywac Garry's mod'a pls o szybka odp.

qqqqqq  2011-01-14 - 18:13

[53] Pewnie czy chodzi o to, żeby w garry's modzie grać w half-life 2. To teraz to już domyślnie jak jak masz najnowszego garry's mod 10 orginalnego, to jak dajesz nowa gra, to tam sobie możesz wybrać mapkę z kampanii, nic tylko grać... ...