Need for Speed: Underground 2 - poradnik do gry

Poradnik do ekscytujących wyścigów Need for Speed Underground 2, w którym znajdziecie porady dotyczące wszystkich aspektów rozgrywki, charakterystykę samochodów dostępnych w grze, asortyment sklepów i warsztatów oraz zarys głównego wątku fabularnego.

31 grudnia 2004Autor solucji: Roland (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC
Need for Speed: Underground 2 to kontynuacja kapitalnej gry wyścigowej ze stajni EA Games - Need for Speed: Underground 2 - poradnik do gry

Need for Speed: Underground 2 to kontynuacja kapitalnej gry wyścigowej ze stajni EA Games. Ponownie ścigamy się nocą, po mieście rozświetlonym przez różnokolorowe neony i tuningujemy swój samochód.

Rozgrywka składa się z tras. Każdą z nich przydzielono do jednego z czterech trybów, których opisy znajdziecie w kolejnym dziale. Pomiędzy kolejnymi wyścigami dostajemy wolną rękę i udajemy się do dowolnych części miasta. Ten czas wykorzystujemy na dokonanie ulepszeń naszego wozu.

Niniejszy poradnik składa się z czterech części. W pierwszej z nich czytamy porady dotyczące wszystkich aspektów rozgrywki. Druga z nich prezentuje wszystkie modele samochodów, jakie spotykamy w grze. Trzecią z nich poświęciłem sklepom, które rozmieszczono na terenie Bayview. Dzięki czwartej i ostatniej części poznajemy zarys głównego wątku fabularnego.

UWAGA: Gra nie jest w pełni liniowa, więc niekoniecznie wszystkie lokacje opisane w tym poradniku muszą się pokrywać z tymi, jakie widzimy na ekranach swoich monitorów. Nie zawarłem tutaj opisów wszystkich wyścigów, w materiale zamieściłem jedynie trasy należące do kategorii podstawowej kategorii. Pozostałe wyścigi wykonujemy po przejściu wszystkich głównych tras. Ich kolejność w tym poradniku została ustalona na podstawie toczonej przeze mnie rozgrywki. Jednakże nic nie stoi na przeszkodzie, abyśmy przeszli je w zupełnie innej kolejności.

Zapraszam,

Artur "Roland" Dąbrowski

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Need for Speed: Underground 2 - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 31 grudnia 2004.

komentarze czytelników (104)

pd123  2007-09-22 - 11:23

taki ście bie mistrz. Ja miałem w drifcie Skylinem 867.567pkt. Aty ile Stranger

superkids1  2007-10-12 - 18:04

chej jak wy macie civice i skailaina??

hwdp_ramzi  2008-02-27 - 21:50

Mam problem przeszlem 50% gry Need for Speed: Underground 2 i niemam wiecej wyscigow czy mogby mi ktos bardzo pomuc na gg 5799763 lub e-mail pa-schab@o2.pl PLEASE

ManGun  2008-07-23 - 14:29

ciekawe na cholerę ten poradnik jak od 47 % nie ma wyścigów na mapach tylko ukryte są - jak masz szczęście, to znajdziesz jakiś przypadkiem :P

ManGun  2008-08-24 - 19:06

ej ludzie, co trzeba zrobić jak się nie ma juz wyścigów?

claudespeed18  2008-08-24 - 19:20

tuninguj samochód kazdym mozliwym bajerem zeby miec wiecej gwiazdek i nie szczescie do odnalezienia wyscigów tylko trzeba sluchac kolesi co na kome dzwonia i mowia o ich lokalizacjach

ManGun  2008-08-25 - 19:21

wow! dzięx, nie wiedziałem :D

ManGun  2008-08-28 - 11:28

a co trzeba zrobić żeby mieć 100%?

gocha_to_ja  2008-12-29 - 15:50

Mam pytanie, nie wie ktoś czasem jak sprzedać samochód? Bo brakło mi kasy żeby nowe z tuningować...

qbacej  2008-12-29 - 16:24

jestem nowy :] "gocha_to_ja" raczej nie ma takiej opcji aby sprzedać auto. no a ja też mam pytanie: co mam zrobić jeśli mam 73% gry, wygrałem z jakimś kolesiem, zrobiłem tuning na maxa (10 gwiazdek) a na mapie (oprócz sklepów) są tylko te pomarańczowe strzałki?

Ździsiu1  2009-07-02 - 16:49

Ej mam pytanie: Co mam zrobić jak doszedłem do 47% gry i nie mam żadnych wyścigów pocisnąłem tych botów co jeżdżą też tuningowanymi furami i mam unikalne części ale zostały te niewidzialne wyścigi a na mapie mam tylko sklepy. Co mam zrobić ? Napiszcie :D

Duriii  2009-07-02 - 16:55

Było to wieki temu, ale pamiętam, że trzeba było mieć wózek z odpowiednim wskaźnikiem "stylu", tzn. wózek musiał mieć odpowiednią ilość gwiazdek. Stunuj maksymalnie któryś z twoich wózków, mam na myśli wizualnie. Może być też możliwość, że ukończyłeś karierę, wtedy szukaj wyścigów w garażu, bodajże "Not completed" i wtedy je jedź.

Ździsiu1  2009-07-02 - 20:59

Ja mam jedną furę po maksymalnym tuningu, a karierę mam dopiero w połowie ale, dzięki będę szukał wyścigów w garażu

Ździsiu1  2009-07-02 - 21:44

Ale te wyścigi są nie płatne w garażu i po przejściu ich nikt do mnie nie dzwoni żeby przyjechał na inny wyścig. I co mi radzicie?

Ździsiu1  2009-07-04 - 11:34

Ej dzięki poprzechodziłem niewidzialne wyścigi i tuningowałem moją furę i mam URL. DZIĘKI

paviola  2010-03-01 - 20:44

gralem w 3 "najlesze" czesci nfs-a czyli U2,MW I C i bez wahania moge powiedziec ze most wanted jest najlepszy a U2 najgorszy z tej 3 dragi w tej grze sa przesrane

paviola  2010-03-02 - 03:43

U2 jest cienki jesli chce sobie po tuningowac moge zagrac w carbona a jesli chce wkurzyc policje gram w MW a jesli chce zeby jakas gra mnie dobila bledami gram w undercovera ale w przypatku undercovera gra ma lepsza muzyke, grafe, auto no pozal sie boze MW wypromowalo BMW M3 GTR ale po premierze MW zrobili patcha i tam nie dali bmw wiec czym tu jezdzic? gra 6/10

paviola  2010-03-02 - 03:47

nie chce sie chwalic ale wczescniej juz to powiedzialem [napisalem] gralem w najlepsze czesci nfs-a i smialo moge je ocenic to bedzie tak porsze 2000 - 7,5/10 U1- 6/10, U2 -6/10 MW-9,5/10 [BMW tu ma swoja zasuge] C-8/10 [gdyby byly dragi byloby 9] PS-5/10, UC-5,5/10, S-6,5/10

Ciachovsky(R)  2012-08-24 - 14:14

to jest Twoje osobiste zdanie:) większość urzekła właśnie 1 i 2 część nocnych Undergroundów ;) każdy NFS miał coś w sobie co nie pozwalało od niego odejść :) a co do poradnika to kawał dobrej roboty :) pozdro!.

fergus200  2013-07-04 - 17:25

Mam pytane dostałem SMS na temat żebym oddał mu wózek jadąc do salonu samochodowego byłem i się normalnie włącza kupowanie samochodów proszę o pomoc ? w grze NFS U2 i