Worms Forts: Oblężenie - poradnik do gry

Poradnik do Worms Forts: Oblężenie pomoże wam bezboleśnie przejść w nowy wymiar robaczych rozgrywek. Znajdziecie tu krótki opis zasad gry, najważniejsze rady, przegląd budynków i broni, oraz część najważniejszą, czyli szczegółowy opis przejścia kampanii.

6 grudnia 2004Autor solucji: Łukasz Malik (gry-online.pl) - dotyczy wersji PC
W najnowszej odsłonie kultowej serii Worms zaszło sporo zmian, najistotniejszą z nich jest wprowadzenie budynków, które nasze dziarskie robaczki mogą stawiać - Worms Forts: Oblężenie - poradnik do gry

O Worms Forts: Oblężenie słów kilka

W najnowszej odsłonie kultowej serii Worms zaszło sporo zmian, najistotniejszą z nich jest wprowadzenie budynków, które nasze dziarskie robaczki mogą stawiać. Zmienia to diametralnie taktykę, którą musimy przyjąć i stwarza ogromne możliwości pokonania przeciwnika. Niniejszy poradnik pomoże (mam nadzieję) bezboleśnie przejść w nowy wymiar Robaczych doznań, bo z nowymi Wormsami można bawić się równie dobrze jak z poprzednimi grami z serii. Poradnik powstawał na podstawie polskiej wersji językowej gry.

Co zawiera ten poradnik?

  • Z czym to się je? - krótki opis zasad rządzących Worms Forts: Oblężenie
  • Garść porad - czyli jak grać żeby wygrać
  • Krótki przegląd budynków i broni - opis wszystkich budynków plus subiektywny wybór najlepszych i najgorszych broni występujących w grze
  • Szczegółowy opis przejścia kampanii - czyli... szczegółowy opis przejścia kampanii ;-)
  • Oświadczenie

Informacja o aktualizacjach poradnika

Na dzień dzisiejszy prace nad poradnikiem Worms Forts: Oblężenie - poradnik do gry zostały zakończone.

Ze względu na możliwe aktualizacje gry (patche), mogą wystąpić pewne różnice w zawartości gry i poradnika. Data ostatniej aktualizacji poradnika: 6 grudnia 2004.

Patche (łatki) do gry Worms Forts: Oblężenie

Trainery do gry Worms Forts: Oblężenie

komentarze czytelników

Mentor12  2004-12-07 - 22:41

Ładny poradnik. I błędy też łądne :) ...

Stranger.  2004-12-08 - 00:18

Oj no, to jego pierwszy raz ;)

Verminus  2004-12-10 - 14:58

Mentor12 ----> To są uroki wrednej autokorykty w Wordzie, którą zapomniałem wyłączyć. ...

Ginter !!!!  2004-12-11 - 10:03

dobry poradnik ale ta gra mi sie nie podoba

matisf  2004-12-12 - 20:21

Będą z niego ludzie :P ...

baccarat  2004-12-15 - 09:31

ja tak z innej beczki. stronka z save'em do nowych wormsow. 100% gry. ...