Worms Forts: Oblężenie - poradnik do gry

Worms Forts: Oblężenie - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Worms Forts: Oblężenie - poradnik do gry

W najnowszej odsłonie kultowej serii Worms zaszło sporo zmian, najistotniejszą z nich jest wprowadzenie budynków, które nasze dziarskie robaczki mogą stawiać - Worms Forts: Oblężenie - poradnik do gry

O Worms Forts: Oblężenie słów kilka

W najnowszej odsłonie kultowej serii Worms zaszło sporo zmian, najistotniejszą z nich jest wprowadzenie budynków, które nasze dziarskie robaczki mogą stawiać. Zmienia to diametralnie taktykę, którą musimy przyjąć i stwarza ogromne możliwości pokonania przeciwnika. Niniejszy poradnik pomoże (mam nadzieję) bezboleśnie przejść w nowy wymiar Robaczych doznań, bo z nowymi Wormsami można bawić się równie dobrze jak z poprzednimi grami z serii. Poradnik powstawał na podstawie polskiej wersji językowej gry.

Co zawiera ten poradnik?

  • Z czym to się je? - krótki opis zasad rządzących Worms Forts: Oblężenie
  • Garść porad - czyli jak grać żeby wygrać
  • Krótki przegląd budynków i broni - opis wszystkich budynków plus subiektywny wybór najlepszych i najgorszych broni występujących w grze
  • Szczegółowy opis przejścia kampanii - czyli... szczegółowy opis przejścia kampanii ;-)
  • Oświadczenie

Informacje o Worms Forts: Oblężenie - poradnik do gry

Autor : Łukasz Malik

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 26, ilustracje: 129 .

Popularne strony w Worms Forts: Oblężenie - poradnik do gry

Worms Forts: Oblężenie - screen - 2004-07-05 - 27952Worms Forts: Oblężenie - screen - 2004-07-05 - 27951Worms Forts: Oblężenie - screen - 2004-07-05 - 27950Worms Forts: Oblężenie - screen - 2004-07-05 - 27949Worms Forts: Oblężenie - screen - 2004-07-05 - 27948Worms Forts: Oblężenie - screen - 2004-07-05 - 27947Worms Forts: Oblężenie - screen - 2004-07-05 - 27946Worms Forts: Oblężenie - screen - 2004-07-05 - 27945Worms Forts: Oblężenie - screen - 2004-07-05 - 27944

07.12.2004 22:41
Mentor12
0
Senator

Ładny poradnik. I błędy też łądne :)

Budynek, dzięki któremu po śmierci jednego z naszych robaczych wojaków przywrócimy go do życia. Wykonujemy to w panelu uzbrojenia klękając na uzupełnienie

Chyba nie należy klękac? :P

BTW. Poradnik i tak jesy niczego sobie :)

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-12-07 22:42:00]

08.12.2004 00:18
odpowiedz
Stranger.
127
Spookhouse

Oj no, to jego pierwszy raz ;)

10.12.2004 14:58
odpowiedz
Verminus
162
Prefekt

Mentor12 ---->
To są uroki wrednej autokorykty w Wordzie, którą zapomniałem wyłączyć.

A faktycznie to mój poradnikowy pierwszy raz, mam nadzieję, że nie ostatni :)

Wypowiedź została zmodyfikowana przez jej autora [2004-12-10 14:58:39]

11.12.2004 10:03
odpowiedz
Ginter !!!!
8
Major

dobry poradnik ale ta gra mi sie nie podoba

12.12.2004 20:21
odpowiedz
matisf
0
Legend

Będą z niego ludzie :P

Gut job :)

15.12.2004 09:31
odpowiedz
baccarat
14
Legionista

ja tak z innej beczki. stronka z save'em do nowych wormsow. 100% gry.

http://games.tiscali.cz/clanek/cheaty.asp?id=8270