Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Thief: Deadly Shadows - poradnik do gry

Thief: Deadly Shadows - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Dzień ósmy [Info] | Miasto poradnik Thief: Deadly Shadows

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Wracasz z powrotem do miasta, tym razem w towarzystwie ducha Lauryl. Sytuacja zaczyna powoli się klarować. Dowiesz się w końcu o tym, kto jest odpowiedzialny za całe to zamieszanie oraz zwiedzisz nowe tereny.

Miejsce startu:

Przed wejściem na poprzednią misję.

Opis skrócony zadań:

Nazwa zadania:

Podążaj za duchem Lauryl, by sprawdzić gdzie cię zaprowadzi

Otrzymane:

Na początku dnia.

Wykonanie:

Po obejrzeniu krótkiego przerywnika w katakumbach.

Nazwa zadania:

Tłumaczka Gamalla, tajemnicza osoba w przebraniu, jest tym kogo szukałeś przez cały czas. Wróć do Biblioteki Keeperów, aby ich o tym poinformować

Otrzymane:

Po wykonaniu poprzedniego zadania.

Wykonanie:

Po obejrzeniu przerywnika w Bibliotece Keeperów.

Nazwa zadania:

Zdobądź magiczny amulet należący do Pogańskiej kapłanki Dyan, która znajduje się w Parku Auldale

Otrzymane:

Po przeczytaniu notatki wiszącej przy pomieszczeniu Pump House. To te porośnięte roślinnością wrota, w Auldale.

Wykonanie:

Po zdobyciu amuletu.

Nazwa zadania:

Udaj się do Auldale, by odszukać ukryty Loch Gamalli i włam się do niego

Otrzymane:

Po obejrzeniu przerywnika w Bibliotece Keeperów.

Wykonanie:

Po wejście do Lochu Gamalli.

Nazwa zadania:

Ukradnij ponownie Tabernakulum i Rękojeść z Lochu Gamalli

Otrzymane:

Po obejrzeniu przerywnika w Bibliotece Keeperów.

Wykonanie:

Po odzyskaniu w/w przedmiotów. Musisz dostać się do Lochu Gamalli, by je stamtąd zabrać.

Nazwa zadania:

Poszukaj w Lochu Gamalli informacji w Ostatnim Hieroglifie oraz dlaczego Gammala chce te Artefakty

Otrzymane:

Po obejrzeniu przerywnika w Bibliotece Keeperów.

Wykonanie:

Po obejrzeniu przerywnika z Artemusem w roli głównej, w Lochu Gamalli.

Nazwa zadania:

Znajdź i zdobądź Hieroglif Odpieczętowywania, który może być użyty do zniszczenia posągów

Otrzymane:

Po przeczytaniu jednej z ksiąg w Lochu Gamalli.

Wykonanie:

Po aktywowaniu Glifu w Lochu Gamalli, tego w pomieszczeniu z Artemusem.

Nazwa zadania:

Włam się do muzeum, by ukraść pozostałe Artefakty, zanim zrobi to Gamalla

Otrzymane:

Po obejrzeniu przerywnika z Artemusem w roli głównej, w Lochu Gamalli.

Wykonanie:

Po wykonaniu misji w Muzeum.

Nazwa zadania:

Kiedy będziesz miał wszystkie artefakty, spotkaj się z Artemusem na dziedzińcu Terces w dzielnicy Stonemarket Plaza

Otrzymane:

Po obejrzeniu przerywnika z Artemusem w roli głównej, w Lochu Gamalli.

Wykonanie:

Odwołane po rozmowie Artemusa z Rolandem, po powrocie z Muzeum.

Mapy:

Takie same, jak w poprzednich dniach.