Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - poradnik do gry

Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Etap 09 - Zycie C | Solucja Age of Wonders II Tron Czarnoksiężnika poradnik Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Etap 9 - Życie - Faza Specjalna

1 - Etap 09 - Zycie C | Solucja Age of Wonders II Tron Czarnoksiężnika - Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - poradnik do gry
Miasta - Etap 09 - Zycie C | Solucja Age of Wonders II Tron Czarnoksiężnika - Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - poradnik do gry

Miasta:

 

1. Glaydenne

2. Delfar's Horn

3. Mort

4. Lamur

5. Amondir

6. Isil

7. Stonekeep

8. Tindomee

9. Pahrob

Magowie:

Merlin - sfera życia, rasa początkowa Elfy, stolica Glaydenne [1]

Nekron - sfera śmierci, rasa początkowa Nieumarli, stolica Delfar's Horn [2]

Yaka - sfera ognia, rasa początkowa Tigranie, stolica Lamur [4]

Mab - sfera zie mi , rasa początkowa Gobliny , stolica Pahrob [9]

Merlinem ufortyfikuj się w Glaydenne [1] . Do Podziemia [1] wyślij tylko jednego zwiadowcę - spotka tam kilku Uchodźców [U], którzy z chęcią do Ciebie dołączą.

Część armii (najlepiej z Druidem) wyślij na E - zajmij Magiczny Przekaźnik i skręć na S - dotrzesz do miasta Isil [6] , zajmij je a następnie udaj się na NE - tam zajmij kolejne miasto - Amondir [5] . Dalej na N są 2 Kopalnie strzeżone przez Krasnoludy, gdy będziesz o nie walczył wykorzystaj umiejętność Nimfy - Uwodzenie, a powiększysz swoje oddziały.

Pod ziemią pozyskaj sojuszników i postaraj się zdobyć choć jedno miasto - ale uważaj na kręcące się tam potężne oddziały Strażników [g]. Jedno miasto leży na NW a drugie na SE od Wejścia [1] (łatwiej dotrzeć do tego na SE - Tindome [8] ). Udaj się też na N, użyj Teleportu [T] i porozmawiaj z Krasnoludami. Wyjdź na powierzchnię N Wyjściem [3] i pojedynczym zwiadowcą udaj się jeszcze dalej na N do Portalu [T] . Magiczny Portal przeniesie go do podziemnego więzienia, gdzie dołączą do Ciebie kolejne oddziały. Przy okazji Twoje odkrycie więzienia rozwścieczy Mab , która od razu wypowie wojnę Nekronowi . Pomimo, że do wielkich bitew pomiędzy nimi nie dojdzie, to i tak lepiej, niż gdyby występowali przeciw Tobie w sojuszu.

Jeśli pod ziemią dołączyły do Ciebie Krasnoludy, to wyprowadź ich na powierzchnię również N Wyjściem [3] a stamtąd uderz przez góry na S i zdobądź nekropolię Mort [3] .

W międzyczasie, na powierzchni ziemi, jednym z oddziałów rusz na W. Za martwym lasem znajduje się kilka Palenisk , a nawet Wiatrak . Spotkasz tam Bohatera Yaki ; Nekron naściemniał Yace , że uczynił owego Herosa nieśmiertelnym - gdy wyprowadzisz go z błędu zabijając tego Bohatera, Yaka również wypowie wojnę Nekronowi . W ten sposób skłócisz ze sobą całą "oś zła".

Eksplorując E część podziemia używaj Druidów aby pozyskiwali zwierzęta do Twojej armii. Stolica Mab - Pahrob [9] znajduje się w SE krańcu korytarzy, za trującymi roślinami.

Walcząc z Nekronem warto umieścić jedną armię w Wieży pod jego cytadelą Delfar's Horn [2] i przechwytywać armie z niej wychodzące. O ile potrafisz pogodzić się z dużymi stratami wśród swoich oddziałów, to zwycięstwo przyjdzie Ci łatwo.

Na drodze do zwycięstwa nad Yaką najtrudniejsze jest jego znalezienie - musisz udać się potężną armią w NE róg mapy, omijając rozlewisko lawy i masyw górski a następnie wąską przełęczą skręcić na S. Powodzenia!