Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - poradnik do gry

Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Sfera powietrza i ziemii | Spis czarów w Age of Wonders II Tron Czarnoksiężnika poradnik Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Sfera Powietrza:

Nazwa/Opis/Właściwości

Typ

W/K/U

OnR

Błysk Północy (Northern Glow) - Przywołuje Błysk Północy (Northern Glow)

Przywołanie

200/140/9

-

Burza Błyskawic (Lightning Storm) - Burza Błyskawic rujnuje budowle i rani znajdujące się w nich jednostki [atak: 18, obrażenia: 12]

Cel w obrębie domeny

350/100/-

-

Chodzenie z Wiatrem (Wind Walking) - Wybrana jednostka unosi się nad terenem

Jednostka

250/50/10

-

Domena Szybkości (Haste Domain) - Nadaje Przyspieszenie wszystkim przyjaznym jednostkom w domenie

Domena

400/120/20

120

Epoka Lodu (Ice Age) - Straszne burze śnieżne szaleją na lądzie, omijając twoje miasta

Domena

250/150/20

100

Gniew Wiatru (Winds of Fury) - Podrzuca wybranym celem do góry, zadając obrażenia [atak: 18, obrażenia: 8, typ obrażeń: fizyczny, próby: 1]

Walka

130/10/-

-

Lodowy Smok (Ice Dragon) - Przywołuje Lodowego Smoka (Ice Dragon)

Przywołanie

550/450/15

-

Mistrzostwo w Sferze Powietrza (Air Mastery) - Przekształca wszystkie źródła magii na sferę powietrza i zwiększa wokół nich zasięg Twojej domeny

Cała Mapa

1000/500/50

200

Obserwator (Watcher) - Zdejmuje mgłę z twojej Domeny, odsłania ukryte jednostki i pozwala zajrzeć do miast wroga

Domena

400/120/20

120

Przyspieszenie (Haste) - Pozwala wybranej jednostce na szybkie poruszanie się

Jednostka

60/15/4

-

Ptak Zefira (Zephyr Bird) - Przywołuje Zefira (Zephyr Bird)

Przywołanie

100/60/6

-

Tornado (Tornado) - Tworzy wir powietrza wokół celu i odrzuca daleko kilku lub wszystkich przeciwników [atak: 15, obrażenia: 5]

Cel w obrębie domeny

280/90/-

-

Uduszenie (Suffocate) - Wysysa powietrze z płuc wybranego celu, rzut obronny zmniejsza obrażenia o połowę [atak:17, obrażenia:6, typ obrażeń: fizyczny, próby: 1]

Walka

80/8/-

-

Wyładowanie Łańcuchowe (Chain Lightning) - Błyskawica uderza w cel i sąsiadujące z nim jednostki [atak: 12, obrażenia: 8, typ obrażeń: od elektryczności, próby: 5]

Walka

100/20/-

-

Zamrożenie Wody (Freeze Water) - Zamraża wodę i tworzy solidne przejście po lodzie

Cel w obrębie domeny

120/20/-

-

Żywiołak Powietrza (Air Elemental) - Przywołuje żywiołaka powietrza

Przywołanie

400/300/12

-

Sfera Ziemi:

Nazwa/Opis/Właściwości

Typ

W/K/U

OnR

Bazyliszek (Basilisk) - Wzywa Bazyliszka (Basilisk)

Przywołanie

500/400/15

-

Głębokie Pęknięcie (Deep Fissure) - Wystrzela na cel płonącą ziemię i zadaje od 2 do 8 obrażeń na budowle, rzut obronny zmniejsza obrażenia o 1/2 [atak: 20, obrażenia: 8, typ obrażeń: fizyczny, kruszy mury, próby: 1]

Walka

80/15/-

-

Kamienna Skóra (Stone Skin) - Dodaje jednostce +3 do Obrony

Jednostka

50/8/5

-

Minotaur (Minotaur) - Przywołuje Minotaura (Minotaur)

Przywołanie

200/120/9

-

Mistrzostwo w Sferze Ziemi (Earth Mastery) - Przekształca wszystkie źródła magii na sferę ziemi i zwiększa wokół nich zasięg Twojej domeny

Cała Mapa

1000/300/50

200

Monstrualny Dzik (Dire Boar) - Przywołuje ogromnego Monstrualnego Dzika (Dire Boar)

Przywołanie

100/50/6

-

Podniesienie Terenu (Raise Terrain) - tworzy góry stanowiące przeszkodę dla wszystkich armii

Cel w obrębie domeny

200/85/-

-

Równy Teren (Level Terrain) - niweluje góry tworząc przejście dla armii

Cel w obrębie domeny

120/52/-

-

Swoboda Ruchu (Free Movement) - Daje jednostce umiejętności Górska Wspinaczka (Mountaineering), Leśnictwo (Forestry) i Pełzanie w Jaskiniach (Cave Crawling)

Jednostka

69/10/2

-

Trujące Rośliny (Poison Plants) - Wspomaga wzrost trujących roślin, które ranią wszystko, co się wokół nich porusza

Cel w obrębie domeny

100/60/-

-

Trzęsienie Ziemi w Mieście (City Quake) - Niszczy budowle i ludność wybranego miasta [atak: 8, obrażenia: 8]

Miasto

200/120/-

 

Ukamienowanie (Stoning) - Bombarduje cel kamieniami [atak: 10, obrażenia: 2, typ obrażeń: fizyczny, próby: 6]

Walka

70/10/-

-

Ukrycie (Concealment) - Ukrywa jednostkę w roślinności na każdym terenie

Jednostka

100/20/3

-

Wibracje Ziemi (Earth Tremors) - trzęsie całym polem walki zadając obrażenia jednostkom i budowlom; rzut obronny zmniejsza obrażenia o 1/2 [atak: 10, obrażenia: 8, typ obrażeń: fizyczny, kruszy mury, próby: 1]

Walka

180/20/-

-

Zaklęte Drogi (Enchanted Roads) - Zmniejsza koszt ruchu o 1/3 dla przyjaznych jednostek poruszających się po Twoich drogach

Domena

240/80/10

80

Złota Epoka (Golden Age) - Zwiększa dochód złota wszystkich miast w twojej domenie

Domena

400/150/40

10

Żywiołak Ziemi (Earth Elemental) - Przywołuje żywiołaka ziemi

Przywołanie

350/275/12

-

W/K/U - Wynalezienie Czaru/Koszt Rzucenia Czaru/Utrzymanie Czaru

OnR - Odporność na Rozproszenie