Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - poradnik do gry

Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Pozostałe jednostki | Spis jednostek w Age of Wonders II Tron Czarnoksiężnika poradnik Age of Wonders II: Tron Czarnoksiężnika

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Pozostałe jednostki

13. Kapłani

Rekrutowani w miastach ze wzniesionym Klasztorem. Miasta zamieszkane przez rasy złe rekrutują Kapłana Mroku (Black Priest), rasy neutralne Mnicha (Monk) a rasy dobre Kapłana Światła (High Priest).

Nazwa

A

S

O

W

PR

K/U

Atrybuty

Monk

5

5

6

10

12

24

50/9

Z, U, AM, MP, OdN, Uzdr., OS, OŚ

Black Priest

5

5

6

10

12

24

50/9

Z, U, AŚ, CzP, OdN, Uzdr., OŚ

High Priest

5

5

6

10

12

24

50/9

Z, U, AS, ŚwP, OdN, Uzdr., OS

14. Maszyny

P

Nazwa

A

S

O

W

PR

K/U

Atrybuty

2

Pioneer

0

0

5

5

14

24

150/9

Z, NT, Budowa posterunku, Odbudowa, Budowa dróg

2

Transport

0

0

8

8

30

35

100/9

Sailing, T7, NT, SO, W1

3

Galley

0

0

9

9

40

40

150/12

Sailing, T7, Osz, Bo, C1, NT, SO, W1

2

Ballista

0

0

5

5

10

20

100/9

Z, Osz, NT, SO

2

Catapult

0

0

6

6

14

20

100/9

Z, Bo, Bg, NT, SO

3

Cannon

0

0

7

7

18

20

150/12

Z, Ar, NT, SO

15. Inne stworzenia.

Do wezwania stworzenia potrzebna jest znajomość odpowiedniego czaru i posiadanie wystarczającej ilości many. W rubryce koszt i utrzymanie (K/U) podane są wartości many. Wszystkie poniżej przedstawione jednostki posiadają atrybut "Przywołany" (Summoned).

Sfera Ziemi

P

Nazwa

A

S

O

W

PR

K/U

Atrybuty

1

Dire Boar

8

6

7

4

16

40

50/6

Z, Lś, U, Sz, Zw

2

Minotaur

11

9

9

6

18

32

120/9

Z, U, WN

3

Earth Elemental

12

10

14

12

25

24

275/12

Z, J, Tunel, U, AM, KM, NT, OO

4

Basilisk

13

12

14

14

32

36

400/15

Z, U, AM, KM, Dominacja, SW, NT, OO

Sfera Powietrza

P

Nazwa

A

S

O

W

PR

K/U

Atrybuty

1

Zephyr Bird

      

60/6

L, U, Zw, W2

2

Northern Glow

8

5

8

8

10

36

140/9

E, Pm, U, AB, Static Shield, NB, NMr, OF, W2

3

Air Elemental

14

8

10

13

17

40

300/12

L, U, AM, AB, NB, NT, OF, W2

4

Ice Dragon

14

12

12

13

26

40

450/15

L, U, ZMr, Smok, NMr, WP, WN, W2

Sfera Ognia

P

Nazwa

A

S

O

W

PR

K/U

Atrybuty

1

Hell Hound

7

7

5

6

12

32

50/6

Z, U, AO, NO

2

Efreet

12

8

7

8

16

32

100/9

E, U, AO, NO, NT, SMr

3

Fire Elemental

15

10

9

13

20

32

250/12

Z, U, AO, AM, NO, NT, SMr

4

Phoenix

16

10

12

14

26

40

450/15

L, U, AM, ZO, Resurgance, NO, SMr, W2

Sfera Wody

P

Nazwa

A

S

O

W

PR

K/U

Atrybuty

1

Lurker

6

5

4

8

11

24

50/6

Z, P, U, AT, PJ, OT, UkW

2

Water Dancer

10

6

8

9

14

40

40/9

Z, P, U, NT

3

Water Elemental

12

10

12

14

25

36

275/36

Z, P, U, AM, NT, SO, UkW

4

Great Wyrm

14

11

10

14

30

40

400/15

Z, P, U, AB, Static Shield, NT, NB, SO, UkW

Sfera Śmierci

P

Nazwa

A

S

O

W

PR

K/U

Atrybuty

1

Black Spider

6

6

5

6

12

26

60/6

Z, Wm, U,AT, Web, WN

3

Bone Dragon

15

11

10

14

27

40

375/12

L, U, ZCz, AŚ, SP, ŻW, Smok, Undead, NŚ, W2

4

Black Angel

16

10

13

13

28

40

450/15

L, U, AŚ, ŻW, Unholy Champion, NŚ, NT, WP, W2

Sfera Życia

P

Nazwa

A

S

O

W

PR

K/U

Atrybuty

1

Fairy

8

5

10

9

11

32

90/6

L, U, AM, OM

2

Unicorn

7

6

7

10

12

40

60/9

Z, Phase, Lś, U, AM, Sz

4

Angel

16

10

13

13

28

40

550/15

L, U, AS, Uzdr, Holy Champion, NS, WP, W2

Sfera Kosmosu

P

Nazwa

A

S

O

W

PR

K/U

Atrybuty

2

Magic Servant

6

4

6

10

10

24

40/9

Z, U, AM, MP, NT

2

Rift Spawn

8

6

8

11

12

40

90/9

Z, G, U, AM, SW, NŚ, NMr, NB, NS, NT, OM

4

Rift Lord

14

12

13

15

30

30

400/15

Z, G, U, AM, KM, SP, SW, NŚ, NMr, NB, NS, NT, OM, WN