Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

XIII - poradnik do gry

XIII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Garść porad | XIII poradnik XIII

Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019

1. Zawsze trzymaj przeładowaną broń. Zmiana magazynka nie powoduje utraty niewystrzelanej amunicji, więc nie ma powodu po temu, by tego nie czynić w każdej wolnej chwili.

2. Naucz się poruszać cicho, czyli skradać się w kucki lub chodzić miast biegać. W lewym dolnym rogu pojawia się wówczas symbol radaru, a Ty będziesz nie tylko słyszeć kroki przeciwników, lecz również widzieć je na ekranie w formie napisów: "tap, tap".

3. Podchodząc od tyłu do przeciwnika możesz go obezwładnić jednym uderzeniem ręki. Dla pewności warto jednak mieć przy sobie stołek, miotłę, popielniczkę lub butelkę - uderzenie nimi pozbawia przytomności również od przodu.

4. Przedmioty takie jak gaśnice, beczki z benzyną lub samochody skłonne są wybuchać, jeśli się je ostrzela. Nadają się nie tylko do zabijania większej ilości przeciwników, lecz również do robienia zamieszania.

5. Niektóre osoby (cywile) nadają się do wzięcia jako zakładnicy. W tym celu musisz do nich podejść i złapać ich od tyłu - jedną rękę musisz mieć wolną. Gdy prowadzisz zakładnika nikt nie będzie do Ciebie strzelał od przodu (poruszaj się zatem tyłem), ale nie będziesz mógł posługiwać się bronią dwuręczną, ani przeładowywać żadnej. Podobne ograniczenia obowiązują przy przenoszeniu ciał.

6. Przeszukuj wszystkie szafki i szuflady, jakie tylko da się otworzyć. Często znajdziesz w nich bonusowe przedmioty.

7. Zza rogów nie da się wychylać tak, żeby Cię przeciwnicy nie zobaczyli. Naucz się więc szybko zza nich wyskakiwać, oddawać strzał i chować się na powrót.

8. Uważaj przy schodzeniu z dużych wysokości, bo nie jesteś szczególnie odporny na upadki. Jeśli to tylko możliwe staraj się zsunąć po choćby lekko ukośnej ścianie. Jeszcze lepiej jeśli znajdziesz miejsce do zaczepienia swojego haka.

9. Czasem zdarzy się, że drogę przesłania jakaś słaba przeszkoda. Część krat, szyby, przejścia zabite deskami możesz rozbijać.