Commandos 3: Kierunek Berlin - poradnik do gry

Commandos 3: Kierunek Berlin - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Commandos 3: Kierunek Berlin - poradnik do gry

Witam wszystkich w poradniku do gry Commandos III: Destination Berlin - Commandos 3: Kierunek Berlin - poradnik do gry

Witam wszystkich w poradniku do gry Commandos III: Destination Berlin. Są tu opisane wszystkie misje, w których gracz krok po kroku prowadzony jest za rączkę. Zdaję sobie sprawę, iż jest tu mnóstwo innych możliwości wykonania niektórych misji, jednak z oczywistych względów nie zamieszczałem wszystkich, a tylko jedną - tą najprostszą. Grając masz pewność, że wykonasz misję. Zanim jednak zabierzesz się do komandosów, przeczytaj kilka zamieszczonych tu uwag:

  • KONIECZNIE, powtarzam: koniecznie przejdź obie misje treningowe. Nawet jeśli jesteś starym wyjadaczem, to właśnie tu przedstawione są wszystkie nowe opcje oraz możliwości. Upewnij się, że opanowane masz korzystanie z interfejsu.
  • Często zapisuj grę klawiszem F9, praktycznie po każdej opisanej w poradniku "akcji". Co jakiś czas rób oddzielnego save'a o innej nazwie.
  • Korzystaj z klawiszy F5, by podświetlać wrogów i F7, by podświetlać drzwi, skrzynki i przedmioty do podniesienia.
  • Przebierając się szpiegiem pamiętaj, że im wyższy stopniem mundur nosisz, tym masz większe możliwości. Np. w stroju żołnierza tylko zagadasz innego żołnierza, ale w stroju oficera możesz takiemu delikwentowi rozkazać gdzieś iść. Wiedz także, że niektórzy żołnierze (przede wszystkim inni oficerowie) odkryją twą tożsamość nawet wtedy, gdy masz mundur oficera. Uważaj na nich.
  • Wykorzystuj ciała martwych wrogów, paczki papierosów lub wabiki do zwabiania przeciwników w pułapkę.
  • Co ciekawe, w grze animacje nie muszą się dokańczać - tzw. chodzi tu o animacje związywanego żołnierza i animacje wstawania / padania na ziemię. Jeśli leży kilku ogłuszonych żołnierzy, to wystarczy klikać na nich po kolei, by wszyscy zostali związani. Podobnie jest z bieganiem - jeśli chcesz szybko paść lub wstać, to naciśnij spację, a potem kliknij myszką na ekranie w miejsce, gdzie chcesz iść. Dzięki temu można np. szybko podbiec do przeciwnika i w odpowiedniej chwili paść.
  • Bardzo ważną kwestią jest tryb ataku, włączasz go klawiszem A. Wtedy twoi komandosi i sprzymierzeni żołnierze atakują od razu jak widzą przeciwników.
  • Zabieraj broń przeciwników. Choć pistolety oficerów na nic się nie przydadzą, to automaty, a przede wszystkim - strzelby - już tak. Strzelba ma duży zasięg, można podczołgać się pod przeciwnika i zabić go nawet, jeśli obejmuje cię wzrokiem, tzn. jeśli jesteś w jego ciemnozielonym polu widzenia (w jasnozielonym zostaniesz zauważony). W niektórych skrzynkach znajdziesz karabin (duża szybkostrzelność, potrzeba dwóch strzałów na zabicie przeciwnika), nie zapominaj też o zabieraniu amunicji wrogim snajperom, jeśli akurat w misji masz swojego snajpera.
  • Broń miotana jest bardzo użyteczna i jest jej kilka rodzajów. Granaty usypiające mają duże pole i bez żadnego hałasu mogą unieszkodliwić na chwilę kilku wrogów. Pamiętaj jednak, że trzeba ich potem zabić nożem lub związać. Uważaj tylko, by nie wejść w chmurę bez maski gazowej, bo inaczej sam zostaniesz uśpiony. Koktajle Mołotowa są cichsze, ale i słabsze niż granaty.
  • Pamiętaj, że możesz patrzeć przez okna i drzwi. Wystarczy nacisnąć klawisz przeszukiwania (Z) i kliknąć na okno lub drzwi. Przez okna zielony beret i złodziej mogą także wskakiwać lub wyskakiwać.
  • Aby unieszkodliwić (w sposób cichy) psa, należy podać mu mięso zmieszane ze środkiem usypiającym. Po prostu wybierz środek (wygląda jak słoik z tabletkami) i kliknij na mięso.
  • Możesz wchodzić snajperem lub zielonym beretem na słupy. Snajper będący na słupie ma znacznie większy zasięg.

Informacje o Commandos 3: Kierunek Berlin - poradnik do gry

Autor : Piotr Ziuziek Deja

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 53, ilustracje: 196 .

Popularne strony w Commandos 3: Kierunek Berlin - poradnik do gry

Commandos 3: Kierunek Berlin - screen - 2003-07-21 - 17102Commandos 3: Kierunek Berlin - screen - 2003-07-21 - 17101Commandos 3: Kierunek Berlin - screen - 2003-07-21 - 17100Commandos 3: Kierunek Berlin - screen - 2003-07-21 - 17099Commandos 3: Kierunek Berlin - screen - 2003-07-21 - 17098Commandos 3: Kierunek Berlin - screen - 2003-07-21 - 17097Commandos 3: Kierunek Berlin - screen - 2003-07-21 - 17096Commandos 3: Kierunek Berlin - screen - 2003-07-21 - 17095Commandos 3: Kierunek Berlin - screen - 2003-07-21 - 17094

14.05.2004 19:26
Wid3
19
Pretorianin

Zuziek mam pytanko jak moge stworzyć poradnik do jakiejś gry jezeli ta gra go jeszcze niema?? Z góry dzięki i pozdro

14.05.2004 19:35
odpowiedz
szymaniak
60
co?

Człowieku... gdzie ty się urodziłeś??

Commandos 3 jest już jakiś czas (dłuższy czas) :D

19.11.2004 14:43
odpowiedz
tymczasowy403982
1
Junior

Mam problem z wspnieńciem się na słup w stalingradzie jak sie wspinam to snajper mnie zestrzeliwuje odpowiedz ktoś na gadu-gadu mój numer4389201

15.09.2006 17:37
odpowiedz
ryan 19
1
Junior

ja mam problem z europa srodkowa nie weim czy mam dac 2 komadosow do kryjowki czy tylko szpiega ja daej tylko szpiega mozecie mi powedziec

04.10.2009 13:50
odpowiedz
gierman18
1
Junior

Poradnik jest OK. pomugł mi w wielu sytuacjach

15.12.2009 00:02
odpowiedz
srgweg
1
Junior

Utknąłem w tej Europie środkowej z misją 03...
Pozabijałem wszystkich... Nawet poniszczyłem pojazdy (oprócz czołgu).
W poradniku jest napisane, żeby zabrać dynamity... ale jak najeżdżam na to myszką to mi się nie pokazuje opcja, żeby go zabrać...
Postanowiłem więc zdetonować ładunki granatami... Nadal nic...
Jak by ktoś był tak miły i podpowiedział co trzeba zrobić... 5500153 moje gg