Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Ghost Master - poradnik do gry

Ghost Master - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Poziom 2.5] Duch zoperowany | Ghost Master poradnik Ghost Master

Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019

[Poziom 2.5] Duch zoperowany

1 - [Poziom 2.5] Duch zoperowany | Ghost Master - Ghost Master - poradnik do gry
2 - [Poziom 2.5] Duch zoperowany | Ghost Master - Ghost Master - poradnik do gry
Uwięzione duchy: Śpioch (1) , Strachisława (2) , Brigida Jones (3) - [Poziom 2.5] Duch zoperowany | Ghost Master - Ghost Master - poradnik do gry

Uwięzione duchy: Śpioch (1) , Strachisława (2) , Brigida Jones (3) . Śpiocha należy obudzić jakimś hałasem. Kakofonia Mary Larum będzie tu jak najbardziej na miejscu. Przejęcie kontroli nad Strachisławą wymaga już nieco więcej zachodu. Pluszowego króliczka, który należy do Karola Śpioszka zabrał Kewin Samodomek. Należy go przestraszyć tak, by zgubił króliczka. Dobrze będzie, jeśli uda się to zrobić stosunkowo blisko sali (2) , w której stoi Karolek, gdyż sam sobie po niego pójdzie. Wprawdzie ludzie gotowi są przynieść mu króliczka skądś dalsza, ale może to potrwać, a ponadto Kewin jest najchętniejszy do jego podnoszenia. Najbardziej kłopotliwe jest uwolnienie Brigidy Jones, gdyż wymaga ono sprowadzenia do piwnicy dr Sebastiana Alfonsiewicza oraz ukazania mu jej postaci za pomocą Przywidzenia. Dr Alfonsiewicz flirtuje nieustannie z pielęgniarkami i należy je po prostu przepędzić zaczynając od tych, które interesują go najbardziej: Stefanii Zwłok, Genowefy Zamęskiej i Julii Wzdychalskiej. Gdy doktor nie będzie miał w swoim zasięgu kobiet, wówczas zejdzie na dół do dr Katarzyny Zabijak.

Kłopotliwość tej misji zawiera się w dwóch mykach: przepędzenie ze szpitala pierwszej ofiary owocuje wezwaniem trójki łowców duchów i od tej pory trzeba będzie poświęcać baczną uwagę na alarmy, by od razu odwoływać do rezerwy zagrożone duchy. Drugi myk, to dość kłopotliwe uwolnienie wszystkich trzech przerażaczy. Gdy uda się już tego dokonać, można zająć się straszeniem na całego. Szczególnie dobrze nadają się do tego celu sale (2) (4) pacjentów, dokąd można zwabiać większe grupy personelu. Oto preferowany przeze mnie zestaw duchów do zabrania na tę misję: Drgawek, Zombik, Wielonóżka, Haniból Lektor, Mara Larum, Sam(o)strach, Buuu, Ognisty Omyk.