Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Might & Magic VII: For Blood and Honor - poradnik do gry

Might & Magic VII: For Blood and Honor - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Skills: List | Might & Magic VII For Blood and Honor poradnik Might & Magic VII: For Blood and Honor

Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019

Air Magic

Air Spells :
Basic Level: Wizard Eye, Feather Fall, Air Resistance, Sparks
Expert Level: Jump, Shield, Lightning Bolt
Master Level: Invisibility, Implosion, Fly
GrandMaster Level: Starburst

Alchemy

Skill alchemy pozwala na sporządzanie Potions. Bez tego skillu tez możemy tworzyć proste Potions, ale dopiero wysoki skill zapewnia nam możliwość tworzenia naprawdę silnych.
Normal : Pozwala na mieszanie prostych potions w złożone Potions
Expert : Pozwala na mieszanie złożonych potions w skomplikowane potions
Master : Pozwala tworzyć ze skomplikowanych potions, White Potions
Grand : Pozwala tworzyć z White Potions, Black Potions

Armsmaster

Skill odzwierciedla biegłość w posługiwaniu się broniami w walce wręcz
Normal : Skill redukuje odstępy pomiędzy atakami w walce wręcz
Expert : Skill dodawany jest do Attack Bonus wszystkich broni w walce wręcz
Master : Skill dodawany jest do Damage wszystkich Mele Weapons
Grand : Podwaja wszystkie poprzednie bonusy.

Axe

Topory są dosyć wolne lecz za to zadają stosunkowo dużo damage.
Normal : Skill dodawany do Attack Bonus
Expert : Skill redukuje okres pomiędzy uderzeniami
Master : Skill dodawany do Attack Damage
Grand : Szansa na zredukowanie o połowę klasy uzbrojenia przeciwika

Body Building

Skill dodaje punkty bezpośrednio do HP (x4 dla wojowników, X1 dla magów)
Normal : Skill dodawany jest do HP
Expert : Podwaja efekt skillu
Master : Potraja efekt skillu
Grand : 4X skill

Body Magic

Body Spells :
Basic Level: Cure Weakness, Heal, Body Resistance
Expert Level: Harm, Regeneration, Cure Poison, Hammerhands
Master Level: Cure Disease, Protection from Magic, Flying Fist
GrandMaster Level: Power Cure

Bow

Zawiera umiejętność zarówno posługiwania się łukiem jak i kuszą
Normal : Skill jest dodawany do Attack Bonus
Expert : Skrócony jest czas pomiędzy strzałami
Master : Dwie strzały w każdym strzale
Grand : Skill jest dodawany do Damage

Chain

Chain jest średnim rodzajem zbroi
Normal : Skill dodawany do Armor Class
Expert : O połowę mniejsze spowolnienie
Master : Eliminacja spowolnienia
Grand : Absorbuje 1/3 ciosów

Dagger

Dagger jest bronią zadającą najmniej ran lecz nadrabia to szybkością zadawania ciosów.
Normal : Skill dodawany jest do Attack Bonus
Expert : Zezwala na używanie Daggera w lewej ręce
Master : Szansa zadania potrójnego Damage równa jest skillowi
Grand : Skill dodawany jest do Attack Damage

Dark Magic

Dark Spells :
Basic Level: Reanimate, Toxic Cloud, Vampiric Weapon, Shrinking Ray
Expert Level: Shrapmetal, Control Undead, Pain, Reflection
Master Level: Sacrifice, Dragon Breath, Armageddon
GrandMaster Level: Souldrinker

Disarm Trap

Skill jest automatycznie sprawdzany w chwili otwierania pojemnika z pułapką,
Normal : Skill podnosi szansę rozbrojenia pułapki
Expert : Podwaja efekt skillu
Master :Potraja efekt skillu
Grand : 100% szansa rozbrojenia pułapki

Zostało jeszcze 67% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie