Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wolfenstein II: The New Colossus - poradnik do gry

Wolfenstein II: The New Colossus - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wszystkie bronie | Wolfenstein II Poradnik i solucja Wolfenstein II

Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019

W Wolfenstein II: The New Colossus gracz rozpoczyna rozgrywkę bez jakiekolwiek broni, lecz bardzo szybko zdobywa on pistolet, a w ciągu kilku kolejnych misji arsenał rozszerza się coraz szybciej, dając dostęp do karabinów maszynowych, wyrzutni granatów czy laserów. W grze bronie podzielone są na dwie kategorie: broń standardową, którą postać może przenosić ze sobą cały czas i broń ciężką, która automatycznie jest wyrzucana, gdy gracz postanowi zmienić typ oręża.

W skład broni standardowych wchodzą:

  1. Pistole - pierwsza broń, którą zdobywa gracz, a o której można szybko zapomnieć, gdy do rąk wpadną karabiny maszynowe. Pistolet doskonale spisuje się podczas misji, gdzie liczy się skrytość - wystarczy zainstalować na nim tłumik i trochę pokombinować, a można ukończyć całą misję bez wywołania alarmu. Inne ulepszenia pozwalają zwiększyć pojemność magazynka i wzmocnić siłę broni.
  2. Machinenpistole - prosty karabin maszynowy, który doskonale spisuje się na bliskie dystanse, gdy gracz trafia na sporą grupę wrogów. Podobnie jak Pistole, można wyposażyć go w tłumik, który przydaje się do cichej eliminacji. Dodatkowe ulepszenia pozwalają zwiększyć magazynek i wzmocnić pojedyncze strzały.
  3. Sturmgewehr - ciężki karabin szturmowy, który doskonale spisuje się na średnich i dalekich dystansach. Dzięki ulepszeniom można zainstalować na broni celownik optyczny, wyposażyć broń w pociski przebijające pancerz (zadają dodatkowe obrażenia wrogom mechanicznym i opancerzonym) i zwiększyć pojemność magazynka.
  4. Schockhammer - strzelba, a zarazem jedna z najmocniejszych broni w całej grze. Ekstremalnie skuteczna na bliskim dystansie, gdzie większość wrogów padnie od jednego strzału. Broń wyposażyć można w powiększony magazynek, ulepszenie sprawiające, iż śrut odbija się rykoszetem (przez co rani większa ilość wrogów) a także takie, które umożliwia wystrzelenie trzech pocisków na raz - ostatnie doskonale spisuje się w walce z wrogimi SuperSoldatami.
  5. Kampfpistole - miniaturowa wyrzutnia granatów, zadająca jedne z najwyższych obrażeń spośród wszystkich broni. Doskonale sprawdza się w walce z dużymi grupami przeciwników i do oczyszczania pomieszczeń. Największą wadą jest fakt, iż można przenosić jedynie 12 granatów, przez co z broni bardzo rzadko się korzysta. Jedno z ulepszeń sprawia, iż broń zmienia się w wyrzutnie rakiet.
  6. Laserkraftwerk - ręczny karabin laserowy, który świetnie spisuje się w walce z ciężko-opancerzonymi i mechanicznymi przeciwnikami. Broń szczególnie skuteczna na dalekim dystansie. Warto zainwestować w dwa z trzech ulepszeń (Super Charge i Battery), które zwiększają dwukrotnie ilość amunicji broni i pozwalają ładować strzały, by wystrzelić potężniejszy ładunek. Broń wybiera się na początku 3 misji (Sygnał) - jej wybór uniemożliwia posiadanie Dieselkraftwerka.
  7. Dieselkraftwerk - wyrzutnia granatów wypełnionych łatwopalną substancją. Broń świetnie sprawdza się w walce z dużymi grupami przeciwników i doskonale spisuje się na krótkim i średnim dystansie. Podobnie jak w przypadku Laserkraftwerka, warto zainwestować w dwa ulepszenia - Extended Tank, które podwaja ilość amunicji broni i Super Charge, które umożliwia wystrzelenie 5 pocisków na raz. Broń wybiera się na początku 3 misji (Sygnał) - jej wybór uniemożliwia posiadanie Laserkraftwerka.
  8. Handgranate - jest to po prostu ręczny granat. Dzięki ulepszeniom gracz może znacząco zmienić jego działanie, przez co granat może wyemitować falę elektromagnetyczną (ogłusza przeciwników mechanicznych), wywołać eksplozję ognia, czy rozdzielić się na mniejsze kawałki.

Bronie ciężkie pozyskać można z pokonanych wrogów, a także, okazjonalnie, znaleźć podczas przemierzania poziomów. Te dzielą się na:

  1. Hammergewehr - jest to po prostu wzmocniona wersja Schockhammera. Broń strzela tymi samymi pociskami, co "normalna" strzelba, z tym że robi to znacznie szybciej. Doskonale nadaje się do walki na krótkie dystanse, gdzie poradzi sobie z każdym wrogiem.
  2. Lasergewehr - ciężka broń laserowa, która wystrzeliwuje wiązkę energii tak długo, jak broni starczy amunicji (energii). Świetnie nadaje się do likwidowania bardzo ciężko opancerzonych celów - jak Zitadelle czy Panzerhund. Amunicję (energię) broni regenerować można w tych samych stacjach, co Laserkraftwerk.
  3. Dieselgewehr - wzmocniona wersja Dieselkraftwerka. Wystrzeliwuje granaty wypełnione łatwopalnym paliwem, które są śmiertelnie niebezpieczne dla wrogów w zamkniętych pomieszczeniach, lub zbitych w ciasne grupki. Amunicję (paliwo) broni regenerować można w tych samych stacjach, co Dieselkraftwerk.
  4. Ubergewehr - połączenie broni napędzanej energią i paliwem, przez co używa dwóch typów amunicji. Najmocniejsza broń w całej grze - wystrzelenie pocisku otwiera czarną dziurę, która zmiata z powierzchni ziemi praktycznie każdego wroga.