Child of Light - poradnik do gry

Rozdział 5 | Sekrety i znajdźki | Child of Light poradnik Child of Light

Ostatnia aktualizacja: 20 września 2019

W rozdziale piątym pierwszą skrzynkę zobaczysz już na cutscene.

W skrzyni znajdziesz Magic Potion - Rozdział 5 | Sekrety i znajdźki | Child of Light - Child of Light - poradnik do gry
W skrzyni znajdziesz Magic Potion

Od miejsca gdzie skończy się cutscene musisz polecieć w prawo.

Dostaniesz Potent Healing Tonic - Rozdział 5 | Sekrety i znajdźki | Child of Light - Child of Light - poradnik do gry
Dostaniesz Potent Healing Tonic

Kamień do rozbicia przez Igniculusa znajduje się w jaskini pomiędzy pierwszymi dwoma strumieniami wody.

W skrzyni jest Rough Emerald - Rozdział 5 | Sekrety i znajdźki | Child of Light - Child of Light - poradnik do gry
W skrzyni jest Rough Emerald

Kiedy miniesz drugi strumień wody zleć w dół. Spotkasz tam nowego przeciwnika. Po jego prawej stronie będzie wejście do jaskini. Wleć w nią. Omiń pułapki i zleć w dół. Czeka tam na ciebie skrzynka.

Dostaniesz Lull Elixir - Rozdział 5 | Sekrety i znajdźki | Child of Light - Child of Light - poradnik do gry
Dostaniesz Lull Elixir

Kolejna skrzynia znajduje się na samym dole. Pod przeciwnikiem po prawej stronie.

Kamień na górze zawiera Potent Healing Tonic, a na dole Quicken Elixir - Rozdział 5 | Sekrety i znajdźki | Child of Light - Child of Light - poradnik do gry
Kamień na górze zawiera Potent Healing Tonic, a na dole Quicken Elixir

Po lewej stronie tego miejsca znajdują się dwa kamienie, które musi rozbić Igniculus. Jeden jest na samym dole, a drugi na samej górze.

Gdy spotkasz Norah poleć w lewo - Rozdział 5 | Sekrety i znajdźki | Child of Light - Child of Light - poradnik do gry

Gdy spotkasz Norah poleć w lewo. Czeka tam na ciebie wiadomość.

Znajdziesz w niej Magic Potion - Rozdział 5 | Sekrety i znajdźki | Child of Light - Child of Light - poradnik do gry
Znajdziesz w niej Magic Potion

Kolejna skrzynka znajduje się centralnie nad Norah. Podleć do góry i delikatnie w prawo.

Skrzynia zawiera Firefly Elixir - Rozdział 5 | Sekrety i znajdźki | Child of Light - Child of Light - poradnik do gry
Skrzynia zawiera Firefly Elixir

Druga skrzynia znajduje się po lewej stronie.

Dostaniesz Lull Elixir

Kamień, który musi rozbić Igniculus jest w strumieniu wody po lewej stronie od Norah.

Dostaniesz eliksir Reviev - Rozdział 5 | Sekrety i znajdźki | Child of Light - Child of Light - poradnik do gry
Dostaniesz eliksir Reviev

Na samym dole czeka na ciebie kolejna skrzynka. Musisz zlecieć od Norah na sam dół.

Gdy zepchniesz z góry blok drewna, który otwiera ci przejście poczekaj jeszcze chwilę - Rozdział 5 | Sekrety i znajdźki | Child of Light - Child of Light - poradnik do gry

Gdy zepchniesz z góry blok drewna, który otwiera ci przejście poczekaj jeszcze chwilę. Poleć w lewo i omiń pułapkę. Stamtąd leć w dół. Zobaczysz wielkie drzwi. Przejdź przez niej. Znajdziesz się w lokacji, w której jest masa znajdziek. Leć powoli w dół.

Znajdziesz w niej Defence Elixir - Rozdział 5 | Sekrety i znajdźki | Child of Light - Child of Light - poradnik do gry
Znajdziesz w niej Defence Elixir

Pierwszą skrzynkę znajdziesz po lewej stronie, gdy będziesz zlatywać w dół.

Kamień zawiera Rough Emerald, a skrzynia Potent Healing Tonic - Rozdział 5 | Sekrety i znajdźki | Child of Light - Child of Light - poradnik do gry
Kamień zawiera Rough Emerald, a skrzynia Potent Healing Tonic

Kolejne dwa przedmioty zauważysz chwilę później. Skrzynka czeka na ciebie na dole, a kamień do rozbicia ukryty jest w ścianie.

Znajduje się w nim Rough Sapphire - Rozdział 5 | Sekrety i znajdźki | Child of Light - Child of Light - poradnik do gry
Znajduje się w nim Rough Sapphire

Kolejny kamień znajduje się zaraz na dole po lewej stronie.

W tej skrzyni znajdziesz Potent Healing Tonic - Rozdział 5 | Sekrety i znajdźki | Child of Light - Child of Light - poradnik do gry
W tej skrzyni znajdziesz Potent Healing Tonic

Skrzynka znajduje się pomiędzy dwoma pułapkami po prawej stronie od kamienia.

Dostaniesz z niej Rough Ruby - Rozdział 5 | Sekrety i znajdźki | Child of Light - Child of Light - poradnik do gry
Dostaniesz z niej Rough Ruby

Następna jest zaraz obok po prawej stronie.

Ta skrzynia zawiera Defence Elixir - Rozdział 5 | Sekrety i znajdźki | Child of Light - Child of Light - poradnik do gry
Ta skrzynia zawiera Defence Elixir

Aby zdobyć dalszą cześć znajdziek musisz się cofnąć i zejść w dół. Będzie tam na ciebie czekać kolejna skrzynka stojąca między pułapkami. Później udaj się dalej w lewo, przy pierwszej możliwości unieś się w górę i przesuń dźwignię. Otworzy Ci ona kolejne drzwi. Musisz znów wrócić na górę na około.

Dostaniesz z niego Rough Sapphire - Rozdział 5 | Sekrety i znajdźki | Child of Light - Child of Light - poradnik do gry
Dostaniesz z niego Rough Sapphire

Gdy już dotrzesz na górę złap blok drewna i przepchnij go w lewa stronę. Po drodze zobaczysz kamień, który musisz rozbić Igniculusem.

Znajduje się tam Lull Elixir - Rozdział 5 | Sekrety i znajdźki | Child of Light - Child of Light - poradnik do gry
Znajduje się tam Lull Elixir

Jeśli zrzucisz blok drewna i skoczysz za nim w dół idź w prawą stronę. Tam w ciemności ukryta jest skrzynia.

W górnej skrzynce znajduje się Magic Amethist, w dolnej po lewej stronie Potent Magic Potion, po prawej Tumbled Sapphire, a w kamieniu eliksir Revive - Rozdział 5 | Sekrety i znajdźki | Child of Light - Child of Light - poradnik do gry

Gdy przesuniesz blok drewna na odpowiednie miejsce będziesz mógł zejść do miejsca, w którym znajdują się, aż 3 skrzynie, kamień i list.

W skrzyni jest Tumbled Emerald, a w kamieniu Rough Sapphire - Rozdział 5 | Sekrety i znajdźki | Child of Light - Child of Light - poradnik do gry
W skrzyni jest Tumbled Emerald, a w kamieniu Rough Sapphire

Kiedy przejdziesz przez dolne drzwi trafisz do kolejnego miejsca z kamieniem i skrzynką.

W niej jest Quicken Elixir - Rozdział 5 | Sekrety i znajdźki | Child of Light - Child of Light - poradnik do gry
W niej jest Quicken Elixir

Gdy wyjdziesz już w tej lokacji i przejdziesz na drugą stronę omijając wiatrak z kolcami zlec na sam dół. Tam na środku leży skrzynia.

Zawiera ona Rough Sapphire - Rozdział 5 | Sekrety i znajdźki | Child of Light - Child of Light - poradnik do gry
Zawiera ona Rough Sapphire

Kolejna skrzynia znajduje się za kolejnym przejściem po lewe stronie. Znajduje się ona dokładnie na samym dole.

Na górze jest Rough Sapphire, na dole po prawej eliksir Antidote, a po lewej Tumbled Emerald - Rozdział 5 | Sekrety i znajdźki | Child of Light - Child of Light - poradnik do gry

Wyżej po lewej stronie są, aż 4 skrzynie. 3 z nich leża tak, że możesz je bezproblemowo dostać.

Z tej skrzyni dostaniesz Rough Emereld - Rozdział 5 | Sekrety i znajdźki | Child of Light - Child of Light - poradnik do gry
Z tej skrzyni dostaniesz Rough Emereld

Aby dostać się do kolejnej skrzyni musisz zlecieć w dół i wejść do jaskini. Tam podlecieć w górę omijając pułapkę.

1 - Rozdział 5 | Sekrety i znajdźki | Child of Light - Child of Light - poradnik do gry
W skrzyni znajduje się Rough Tourmaline, a kamień zawiera Rough Ruby - Rozdział 5 | Sekrety i znajdźki | Child of Light - Child of Light - poradnik do gry
W skrzyni znajduje się Rough Tourmaline, a kamień zawiera Rough Ruby

Po lewej stronie jest wejście do jaskini, znajdziesz tam drzwi z czerwonym znakiem. Przejdź przez nie. Przeniosą cię one do lokacji, w której co chwile podnosi się poziom lawy. Musisz szybko przemieszczać się i nie spędzać dużo czasu przy lawie. Na końcu tej pułapki czeka na ciebie skrzynka i kamień.

Znajduje się w niej Quicken Elixir - Rozdział 5 | Sekrety i znajdźki | Child of Light - Child of Light - poradnik do gry
Znajduje się w niej Quicken Elixir

Kolejną skrzynkę znajdziesz lecąc w górę. Będzie ona schowana po lewej stronie na ścianie góry.

W skrzyni jest Rough Sapphire - Rozdział 5 | Sekrety i znajdźki | Child of Light - Child of Light - poradnik do gry
W skrzyni jest Rough Sapphire

Gdy wlecisz na sam szczyt góry wyglądającej jak twarz mężczyzny zdobędziesz kolejną skrzynię.

W kamieniu znajduje się Antidote a w skrzyni Lull Elixir - Rozdział 5 | Sekrety i znajdźki | Child of Light - Child of Light - poradnik do gry
W kamieniu znajduje się Antidote a w skrzyni Lull Elixir

Pod głową mężczyzny jest zejście, zleć tam w dół. Czekają cię tam skrzynię i kamień.

W skrzyni się znajduje Quicken Elixir - Rozdział 5 | Sekrety i znajdźki | Child of Light - Child of Light - poradnik do gry
W skrzyni się znajduje Quicken Elixir

Kolejna skrzynia znajduje się po lewej stronie od wcześniejszej.