Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Indoranyon | The Elder Scrolls III: Morrowind poradnik The Elder Scrolls III: Morrowind

Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019

Dubdilla

Jeśli chcesz penetrować tę jaskinię (wraz z jej dolnymi częściami), to koniecznie zaopatrz się w jakiś przedmiot magiczny pozwalający na chwilę lewitować lub wyżej skakać, albo w dużo mikstur wznoszenia - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Indoranyon | The Elder Scrolls III: Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Jeśli chcesz penetrować tę jaskinię (wraz z jej dolnymi częściami), to koniecznie zaopatrz się w jakiś przedmiot magiczny pozwalający na chwilę lewitować lub wyżej skakać, albo w dużo mikstur wznoszenia. Idź korytarzem, w [1] pokonasz Atronacha Ognia, Atronacha Mrozu lub Atronacha Burz, a w [2] jednego z przeciwników: Młokos, Atronach, Postrach Klanów, Żarłacz, Dremora, Daedroth, Złota Święta lub Skrzydlaty Mrok. W [3] stoi Cumanya - możesz z nią pogadać. Leżą tu zwoje i księgi: Diamentowe Ciastka (podnosi o 1 Alchemię), Feyfolken II (podnosi o 1 Przywołanie). Na stojaku jest książka Ostrzeżenie o jaskini, w której teraz jesteś, natomiast na stole leży Stary Klucz. Weź go i przeszukaj skrzynie. Jeśli masz to, o czym wspomniałem na początku, to możesz zeskoczyć na dół i wejść do drzwi w A. Z przeciwników będą tutaj tylko Żarłacze w [4] i [5], oraz Dreugh w [7]. W [6] na górze znajdują się przydatne mikstury. Zejdź do dolnych partii jaskini wejściami w B, C lub D. Na górze w [8] leżą Zwłoki, są przy nich mikstury oraz Demoniczny Łuk. Na moście w [9] stoi Atronach Burz, a Skrzydlaty Mrok w [10] pilnuje dwóch skrzyń. W [11] jest barykada z kamieni - nie będzie jej, jeśli jesteś wampirem i będziesz się leczył z tej "dolegliwości". W [12] pokonasz dwóch przeciwników - Nomeg Gwai (Atronach Mrozu) i Molag Grunda (Skrzydlaty Mrok). Przeszukaj skrzynie na górze w [13] - są na dwóch poziomach.

Esutanamus

Przed wejściem pokonasz kilku przeciwników (Młokos, Atronach, Postrach Klanów, Żarłacz, Dremora, Daedroth, Złota Święta lub Skrzydlaty Mrok), możesz też porozmawiać z dwoma barbarzyńcami: Addingiem i Virgerdem - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Indoranyon | The Elder Scrolls III: Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Przed wejściem pokonasz kilku przeciwników (Młokos, Atronach, Postrach Klanów, Żarłacz, Dremora, Daedroth, Złota Święta lub Skrzydlaty Mrok), możesz też porozmawiać z dwoma barbarzyńcami: Addingiem i Virgerdem. W środku kaplicy w [1] pokonasz Arrinis Cerunia z krótkim ostrzem, a w [2] Arvameę Dalvani (rzuca zaklęcia i ma przy sobie księgę Sztuka Magii Wojennej, która podnosi o 1 Zniszczenie). Idź dalej - w [3] czeka Drathyn Andavel (odziany w stalową zbroję, nosi topór), a w [4] Chark (rzuca zaklęcia, posiada księgę Tajemnica Talary, część 2, która podnosi o 1 Przywrócenie). Na ołtarzu leżą klejnoty: Surowe Szkło, Szmaragd i Rubin - po wzięciu tego ostatniego pojawi się Dremora. W [6] znajdują się dwie skrzynie.

Grobowiec Rodziny Andalor

Malutki grobowiec - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Indoranyon | The Elder Scrolls III: Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Malutki grobowiec. Znajdziesz tu tylko Kościeja, Szkielet, Truposza lub Zjawę Przodka w [1] i [3], oraz po jednej skrzyni w [2] i [4].

Grobowiec Rodziny Baram

Po dojściu do drzwi w [1] spójrz na ścianę po prawej - leży na niej Klucz do Grobowca Baram - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Indoranyon | The Elder Scrolls III: Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Po dojściu do drzwi w [1] spójrz na ścianę po prawej - leży na niej Klucz do Grobowca Baram. Najpierw przeciwnicy. Kościej, Szkielet, Truposz lub Zjawa Przodka będzie w [2], [3], [6] i [7], natomiast Młokos, Atronach, Postrach Klanów, Żarłacz, Dremora, Daedroth, Złota Święta lub Skrzydlaty Mrok w [4] i [5]. W [2] jest skrzynia i księga na sarkofagu - 36 Lekcji Viveka, Kazanie 16 (podnosi o 1 Topór). W [3] leżą Zwłoki przy skrzyniach, skrzynie są także w [7] i [6]. W [6] leży także Ubity Przed Chwilą Rycerz. Ma przy sobie Klucz do Krypty w Gimothran.

Grota Vassamsi

Jedyną ciekawą rzeczą - oprócz ryb, Pereł w małżach i wody - jest Topielec na dnie wśród krzaków w [1] - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Indoranyon | The Elder Scrolls III: Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Jedyną ciekawą rzeczą - oprócz ryb, Pereł w małżach i wody - jest Topielec na dnie wśród krzaków w [1].

Hanud

Wieża czarodziejów, teraz opanowana przez umarłych (i szczury) - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Indoranyon | The Elder Scrolls III: Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Wieża czarodziejów, teraz opanowana przez umarłych (i szczury). Kościej, Szkielet, Truposz lub Zjawa Przodka będzie w [1], [3], [4] i [6]. Szkielety czekają na drugą śmierć w [2], [7] i [8]. W tej części wieży są tylko dwa miejsca godne odwiedzin - [2], gdzie leżą Zwłoki (znajdziesz przy Zardzewiały Klucz) i jest trochę beczek oraz [5], gdzie stoi Aglaril i także możesz przeszukać trochę beczek. Aby dostać się do A, musisz przeskoczyć (lub przejść brzegiem ściany, albo - użyć po prostu mikstury wznoszenia) dziurę w podłodze. Gdy już będziesz w wieży, uważaj na przeciwników - trzy szkielety (jeden wyjdzie z [11], dwóch jest na dole w [13]), Dremorę, Daedrotha lub Księcia Dremor w [10], rzucającego zaklęcia Farica Panoita w [9]. Wejdź do pokoju w [12], pokonaj Noleona Sele i przeszukaj to pomieszczenie, po czym idź do wieży - na górę do [14]. Jest tam mag Treras Dres, zabij dresa - przeszukaj księgi w [14] (znajdziesz m.in. księgę 36 Lekcji Viveka, Kazanie 4, która podnosi o 1 Mistycyzm) oraz beczki i skrzynki w [15].

Kopalnia Jaj Sinarralit

Zwiadowcę Kwama, Robotnika Kwama lub Wojownika Kwama spotkasz w [1], [2], [3], [4] i [6] - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Indoranyon | The Elder Scrolls III: Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Zwiadowcę Kwama, Robotnika Kwama lub Wojownika Kwama spotkasz w [1], [2], [3], [4] i [6]. W [7] znajduje się Królowa Kwama, natomiast w [5] leżą jakieś niezidentyfikowane Zwłoki. Nie ma tu już nic ciekawego.

Pinsun

Pierwsza do zabicia czeka Jaline z długim ostrzem w [1], potem pokonasz Biramę Andaram z kuszą w [2] - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Indoranyon | The Elder Scrolls III: Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Pierwsza do zabicia czeka Jaline z długim ostrzem w [1], potem pokonasz Biramę Andaram z kuszą w [2]. Idź do [3], pokonaj Ahetotis Furotis (ma Kościany Kirys i Kościane Buty, uzbrojona jest w długie ostrze) i przeszukaj skrzynie na dole, potem pokonaj rzucającego zaklęcia Fovusa Faravela na górze. Na stoliku leżą zwoje i Orkowy Topór Bojowy, przeszukaj też kosze i worki. Wróć się korytarzem skieruj kroki do [4], gdzie zabijesz Savure Uvalora z krótkim ostrzem, potem w [5] pokonasz Rilasa Arethana (też krótkie ostrze) i przeszukasz beczki i skrzynie po lewej. Otwórz zabezpieczone pułapką drzwi i szykuj broń lub zaklęcia na ostatnich dwóch wrogów w [6]: Clecentora Aeriusa ze sztyletem i rzucającego zaklęcia Clusona. Przeszukaj to pomieszczenie, znajdziesz m.in. lezącą na stole księgę Uwagi na Temat Filogenezy (podnosi o 1 Przywrócenie).