Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Ald'Ruhn - Zachodnia Część | ŚWIAT - Ald-Ruhn | The Elder Scrolls III: Morrowind poradnik The Elder Scrolls III: Morrowind

Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019

Ald'Ruhn - Zachodnia Część

Ponieważ cywile chodzą przede wszystkim po wschodniej części, dlatego wszystkich podam właśnie tam (choć nie zdziw się, jeśli spotkasz jakichś tutaj) - AldRuhn - Zachodnia Część | ŚWIAT - Ald-Ruhn | The Elder Scrolls III: Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Ponieważ cywile chodzą przede wszystkim po wschodniej części, dlatego wszystkich podam właśnie tam (choć nie zdziw się, jeśli spotkasz jakichś tutaj). Obok bramy może chodzić (jeśli jesteś wampirem) łowca czarownic Ano Vendo (ma przy sobie buzdygan Blask Dnia i Tarczę Czarnego Słońca). W [1] stoi Navam Veran, oferuje on szybki transport do następujących miejsc: Gnisis , Gnisis, Khuul , Khuul, Balmora , Balmora, południowa część i Maar Gan , Maar Gan. Reszta punktów na mapie to budynki:

[2] - Wieża strażnicza 2. Chodzi po niej Redorański Strażnik. Są tu komplety kościanej zbroi, a na stole leżą Kościany Lewy i Prawy Naramiennik i Kościany Hełm.

[3] - Wieża strażnicza 1. Tu także jest Redorański Strażnik i tu także są komplety kościanej zbroi i pojedyncze części na stoliku: Kościany Kirys, Kościane Buty i Kościana Tarcza. Oprócz tego na dole na łóżku jest księga Trzecie Drzwi (podnosi o 1 Topór).

[4] - Gildia Wojowników. Baradras naprzeciwko wejścia może pouczyć cię Topora, Skradania się i Średniego Pancerza. W pokoju nic nie ma - zejdź na dół. Jest tam Persius Mercius, który może dać ci zadania, jeśli należysz do gildii, a dalej - Ergnir, kowal (naprawa i handel bronią i pancerzami, ma 1800 złota). W dolnym pokoju jest księga - Trzecie Drzwi (podnosi o 1 Topór). Para schodów prowadzi do pokoi, w jednym z nich jest Tralan (uczy Długiego Ostrza, Broni Obuchowej i Topora).

[5] - Gildia Magów. Na górze są Manis Virmaulese, Orrent Geonthene (sprzedaje zaklęcia) i Heem-La (też sprzedaje i pozwala je tworzyć). Zejdź po schodach - jest pod nimi zamknięta, niepilnowana skrzynia ze złotem. Przeszukaj pokoje, pogadaj z Erranilem (może cię przenieść do gildii magów w następujących miejscach: Caldera , Caldera, Balmora , Balmora, południowa część, Sadrith Mora , Dom Rosomaka i Vivek , Vivek, Dzielnica Przybyszów). Uważaj na schowek, bo drzwi i skrzynie w środku są pod pułapkami. Na dole znajdują się: Movis Darys, Edwinna Elbert (daje zadania jeśli należysz do tej gildii), Tremona Maren, Anarenen (handluje miksturami i składnikami, posiada 400 złota, może cię pouczyć Zaklinania, Alchemii i Przywołania), Tanar Llervi (oferuje zaklinanie przedmiotów, handluje bronią i zwojami, posiada 800 złota) i Vala Catraso. Obok tej ostatniej jest księga Nazad (podnosi o 1 Przywrócenie), a na stole w hallu leży Wschodzące Słońce 2920 (podnosi o 1 Mistycyzm).

[6] - Dom Aryni Orethi. Zamknięty. Są tu dwie cenne książki: Formy Sztuki Akrobatycznej (podnosi o 1 Akrobatykę) i Receptariusz Alchemika, lecz możesz mieć trudności z dostaniem się do domu.

[7] - Dom Ienasa Sarandasa. Nie ma w nim nic ciekawego, ale jego właściciel to poszukiwany przez wszystkich koleś, który nie spłaca długów - pogadaj z nim, a dowiesz się dokładniej o co chodzi (QUEST: Ald'Ruhn - Dług).

[8] - Dom Drinara Varyona. W zamkniętych skrzyniach jest u niego 8 sztuk Rudy Ebonu.

[9] - Izba Rajców. Są tu tylko cywile: Thengil, Volene Llervu, Bralas Mels, Dather Manel i Darvam Hlaren. Jest tu też Redorański Strażnik, ale od nikogo niczego nowego się nie dowiesz.

[10] - Szynk Ald Skar. Na górze są: Sadryn Volos, Skeetul i Boderi Farano (handluje miksturami i składnikami, ma 150 złota, wynajmuje pokoje). Schody obok lady prowadzą do pokoju z następującymi osobami: Tuundir, Merthierry Laelippe, Hassour Zainsubani - ten ostatni może dać ci zadanie (QUEST: Ald'Ruhn - Uwolnienie Syna), a te podwójne obok wejścia - do dolnego hallu, gdzie są Fathusa Girethi i Shashev.

[11] - Codus Callonus: Księgarz. Chroniony przed Redorańskiego Strażnika. Wśród mnóstwa książek są dwie warte przeczytania: Lustrzane Odbicie (podnosi o 1 Tarczę) i Tajemnica Talary, Część V (podnosi o 1 Mistycyzm).

[12] - Daynes Redothril: Lombard. Handluje wszystkim, posiada 500 złota, chroni go Redorański Strażnik. Porozmawiaj z nim o pracy, a dostaniesz zadanie - (QUEST: Ald'Ruhn - Dług).