Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Hla Oad | The Elder Scrolls III: Morrowind poradnik The Elder Scrolls III: Morrowind

Ostatnia aktualizacja: 25 lipca 2019

Aharunartus

Pierwszy wrogiem będzie stojący w [1] Valund z toporem - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Hla Oad | The Elder Scrolls III: Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Pierwszy wrogiem będzie stojący w [1] Valund z toporem. Idź dalej i pokonaj Nitteriusa Rato z długim mieczem w [2]. Sprawdź, co znajduje się w jaskini w [3] po czym wróć się na most i skieruj się na górę - w prawo do [4]. Pokonasz najpierw Brothesa Orana ze sztyletem, a potem - na górze - Yatura gro-Shak z toporem. Przeszukaj ciało tego ostatniego, ma przy sobie księgę Kość, Część Pierwsza (podnosi o 1 Średni Pancerz). Na stoliku leży Klucz niewolniczy z Aharunartus - weź go. Dzięki temu będziesz mógł uwolnić niewolników (Bahdahna, Aravi, Kishni, Wuleen-Shei) z [5].

Ashurnibibi

To miejsce w przeciwieństwie do innych jest na świeżym powietrzu, a są tu tylko przeciwnicy - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Hla Oad | The Elder Scrolls III: Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

To miejsce w przeciwieństwie do innych jest na świeżym powietrzu, a są tu tylko przeciwnicy. W [1], [2] i [3] znajdują się wrogowie różnego rodzaju (Młokos, Postrach Klanów, Daedroth, Żarłacz, Dremora, Atronach, Skrzydlaty Mrok, Złota Święta - zależnie od twojego poziomu doświadczenia). W [4] spotkasz orka Muzgonka gro-Borgoba. Możesz mieć trudności z jego pokonaniem, ale warto się postarać, gdyż cały odziany jest w cenną Orkową zbroję. Drugi ork - Ushug gra-Olurba - znajduje się w [5]. W [6] natomiast jest wejście do kaplicy.

Ashurnibibi, Wnętrze

Idź jedną drogą do [1] - pod wodą na dnie leży mała skrzynka, zabierz z niej Pordzewiały, Daedryczny Klucz i księgę 36 Lekcji Viveka, Kazanie 26 (podnosi o 1 Skradanie się) - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Hla Oad | The Elder Scrolls III: Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Idź jedną drogą do [1] - pod wodą na dnie leży mała skrzynka, zabierz z niej Pordzewiały, Daedryczny Klucz i księgę 36 Lekcji Viveka, Kazanie 26 (podnosi o 1 Skradanie się). W większej komnacie jest dwóch przeciwników, najlepiej rozprawiać się z nimi po kolei. W [2] znajduje się odziany w orkową zbroję i uzbrojony w orkowy topór Rolfish gra-Dugul, a w [3] - rzucający zaklęcia Durgash gro-Rushub - przy czym ten drugi ma przy sobie Starożytny, Daedryczny Klucz. W [4] znajduje się ołtarz, są na nim klejnoty i Serce Daedry - gdy weźmiesz to ostatnie, pojawi się Dremora. Sprawdź stolik w [5], znajdziesz tam dwie cenne księgi: Gra Przy Kolacji (podnosi Alchemię o 1) i Groza na Zamku Xyr (podnosi Zniszczenie o 1). Otwórz drzwi po lewej kluczem, w [6] spotkasz Joneisa Dalomaxa, który podziękuje ci za uwolnienie. Ostatnią rzeczą jest brama w [7], którą można otworzyć wcześniej zdobytym kluczem.

Grobowiec Rodziny Heran

Tuż przy drzwiach wejściowych znajdziesz Klucz do Grobowca Heran - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Hla Oad | The Elder Scrolls III: Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Tuż przy drzwiach wejściowych znajdziesz Klucz do Grobowca Heran. W zależności od twojego poziomu będziesz musiał pokonać Młokosa, Postrach Klanów, Daedrotha, Żarłacza, Dremorę, Atronacha, Młokosa, Skrzydlaty Mrok lub Złotą Świętą - pierwszy wróg jest w [1], a pozostałych dwóch w [2]. W głębi grobowca w [3] znajdziesz szmaragdy, złoto oraz księgę 36 Lekcji Viveka, Kazanie 28 (zwiększa umiejętność Lekki Pancerz o 1).

Grobowiec Rodziny Lleran

Kościej, Truposz, Szkielet lub Zjawa Przodka będzie w [1], [2] i [3] - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Hla Oad | The Elder Scrolls III: Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Kościej, Truposz, Szkielet lub Zjawa Przodka będzie w [1], [2] i [3]. W [1] i [3] znajdziesz po jednej skrzyni, natomiast w [1] na sarkofagu leży księga 36 Lekcji Viveka, Kazanie 5 (podnosi o 1 Topór).

Grobowiec Rodziny Sarys

Truposz, Szkielet, Kościej lub Zjawa Przodka będzie czekał w [1], [2], [3], [4] i [5] - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Hla Oad | The Elder Scrolls III: Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Truposz, Szkielet, Kościej lub Zjawa Przodka będzie czekał w [1], [2], [3], [4] i [5]. W popielnym kole w [6] poszukaj Klucz do skrzyni w grobowcu Sarys. Skrzynia stoi obok. Przeszukaj też pomieszczenie [2]. Poza tym nie ma tu nic więcej ciekawego.

Hassour

Jaskinia ta podzielona jest na dwie części - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Hla Oad | The Elder Scrolls III: Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Jaskinia ta podzielona jest na dwie części. W pierwszej spotkasz Popielnych (Niewolników, Zombie lub Ghuli), Spaczonych, Lunatyków lub Zarażonych Spaczeniem w [1], [2], [3] i w [4] (tu trzech). Dodatkowo blisko [2] na górnej skale jest skrzynia ze złotem. Idź do wejścia B i wejdź do kaplicy. Pokonaj Truposza w [5], a następnie rozpraw się ze Śniącymi w [6] i [7] (tutaj będzie dwóch). W [7] znajduje się bardzo silny Młotek do Dzwonów Szóstego Rodu. W [8] jest Dagoth Fovon. Możesz mieć problemy z jego pokonaniem - zaopatrz się w mikstury lub zaklęcia uodparniające cię na ogień. Ma przy sobie Amulet Szóstego Rodu. W [9] jest dużo skrzyń z różnymi klejnotami, zwojami itp. - jest tam też książka 36 Lekcji Viveka, Kazanie 36, która podniesie twój Mistycyzm o 1.

Jaskinia Vassir-Didanat

Jest to miejsce, które koniecznie musisz odwiedzić z prostego powodu - pieniędzy - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Hla Oad | The Elder Scrolls III: Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Jest to miejsce, które koniecznie musisz odwiedzić z prostego powodu - pieniędzy. Jedynymi utrudnieniami mogą być Atronachy (ognia, mrozu lub burz - zależnie od twojego poziomu) w [2] i [3]. Oprócz tego walczył będziesz także z losowo rozmieszczanymi szczurami lub skarabeuszami. Natomiast w [1], [3] i [4] jest mnóstwo Rudy Ebonu (ponad 20 sztuk). Każda z nich warta jest 200 złota i ma wagę równą 10, więc zostaw najlepiej gdzieś wszystkie przedmioty, zbierz rudę i ją sprzedaj- zarobisz ponad 4000 złota.

Kopalnia Jaj Shulk

Pomimo rozległości tej lokacji nie ma tu wiele ciekawych rzeczy - może oprócz tego, że wreszcie w kopalni są górnicy, a Kwama nie atakują tam zaciekle, jeśli ich nie sprowokujesz - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Hla Oad | The Elder Scrolls III: Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Pomimo rozległości tej lokacji nie ma tu wiele ciekawych rzeczy - może oprócz tego, że wreszcie w kopalni są górnicy, a Kwama nie atakują tam zaciekle, jeśli ich nie sprowokujesz. W [1] spotkasz pierwszego Robotnika Kwama, w [2] jest sporo Pędraków (uwaga - mogą atakować). Wejście w A przejdź do obozu górników. Ci stoją w [3] (Kati i Gor), [4] (Juillen) i [5] (Lisa), ale żadne z nich nie jest zbyt rozmowne. W trzeciej części jaskini (leżu królowej) gdy wejdziesz tam wejściem C, na początku zostaniesz zaatakowany przez górników Daynilę Valas i Sevila Othan w [6]. Nie sprawią problemu. Ostatnią ciekawszą rzeczą jest królowa w [7] (może być chroniona przez Wojowników Kwama).

Kopalnia Jaj Shurdan-Raplay

Nie ma tu prawie nic ciekawego, oprócz Wojowników Kwama w [1] i [2] (w drugim miejscu jest ich dwóch), szwendających się tu i ówdzie Robotników Kwama oraz oczywiście Królowej Kwama, która jest w [3] - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Hla Oad | The Elder Scrolls III: Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Nie ma tu prawie nic ciekawego, oprócz Wojowników Kwama w [1] i [2] (w drugim miejscu jest ich dwóch), szwendających się tu i ówdzie Robotników Kwama oraz oczywiście Królowej Kwama, która jest w [3].

Shal

Na dobry początek pokonaj dwa szkielety w [1], a następnie zejdź niżej do [2], gdzie zabijesz Kościeja - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Hla Oad | The Elder Scrolls III: Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Na dobry początek pokonaj dwa szkielety w [1], a następnie zejdź niżej do [2], gdzie zabijesz Kościeja. W [3] znajduje się nekromantka Telura Ulver, która potrafi przyzwać Truposza. Uważaj, aby nie spadła ci siła (przez co nie będziesz mógł się poruszać), a jednocześnie żeby Telura Ulver nie waliła w ciebie zaklęciami. Gdy ją zabijesz - przeszukaj ciało, a następnie jaskinię. Jest tu mnóstwo różnych butelek, składników alchemicznych, trochę cennych książek, a przede wszystkim: Pieśń Alchemików (zwiększa się Alchemia o 1). Dodatkowo na stoliku stoi w pełni profesjonalny sprzęt alchemiczny.

Yasamsi

Komitet powitalny w [1] składa się z Dudleya z długim mieczem oraz Thervama Drelasa - czarodzieja, który przyzwie Truposza - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Hla Oad | The Elder Scrolls III: Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Komitet powitalny w [1] składa się z Dudley'a z długim mieczem oraz Thervama Drelasa - czarodzieja, który przyzwie Truposza. Możesz mieć problemy z pokonaniem wszystkich, więc po zabiciu jednego z nich (Truposz się nie wlicza, bo za każdym razem będzie przyzywany czarem) wychodź z jaskini na spoczynek. Kolejni wrogowie to Larisus Dergius ze Stalowym Claymorem w [2] oraz Ralos Othrenim z krótkim meczem w [3] (ma przy sobie także Amulet Jullielle Aumines). Przeszukaj dokładnie tę jaskinię - znajdziesz dużo różnych klejnotów, przedmiotów magicznych i broni, a także wiele Wielkich i Większych Klejnotów Duszy.

Zainsipilu

Powitają cię Nistaccy w [1] z długim mieczem i Fervas w [2] ze sztyletem - Pozostałe miejsca | ŚWIAT - Hla Oad | The Elder Scrolls III: Morrowind - The Elder Scrolls III: Morrowind - poradnik do gry

Powitają cię Nistaccy w [1] z długim mieczem i Fervas w [2] ze sztyletem. Idź dalej na most do [3], tam pokonasz Luriusa z mieczem i Aranwen z toporem. Skręć w prawo i przeszukaj jaskinię w [4]. Wróć się i skieruj kroki do [5], gdzie zabijesz Snadira z toporem - ma on klucz do niewolników, których możesz uwolnić (Anjari, Haran, Muz-Ra, Ahnisa, Bahdrash). Podążaj do [6], zabij orka Agroba gra-Bogharza i przeszukaj tę jaskinię. Przejdź przez most do [7], gdzie zabijesz Darvalę Romothran z łukiem i Marosa Givayna ze sztyletem. Nie zapomnij też przeczytać i wziąć książki - Zamknięte na Klucz (podnosi Zabezpieczenia o 1). Na dnie, pod mostem w [3] jest Pierścień Złodzieja.