Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

StarCraft: Remastered - poradnik do gry

StarCraft: Remastered - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Starcraft: Remastered - Rozdział 2 - Misja 7 - The Culling
Starcraft: Remastered - Rozdział 2 - Misja 7 - The Culling
Możesz wkroczyć do tej lokacji na samym początku misji. Zbuduj Hatchery w tym samym miejscu, gdzie był główny budynek wroga. Możesz wykorzystać Creep, który nadal tu jest, do zbudowania pozostałych budynków. Ataki wroga będą nadchodzić ze wschodu i zachodu, więc z czasem rozbuduj obronę w tych lokacjach.
Bazę przeciwnika na zachodzie, warto zniszczyć relatywnie szybko. Dzięki temu ustaną ataki z tej strony i przejmiesz większą ilość surowców. Możesz wykorzystać zmasowany atak sił lądowych. Wróg nie posiada zaawansowanej obrony.
W tej lokacji spotkasz pierwszego Ultraliska. Jest to potężna jednostka lądowa, walcząca wręcz z wrogami naziemnymi. Możesz go zabić używając Mutalisków lub umiejętności Spawn Broodlings twojej Zerg Queen.
Tej bazy strzegą liczne wieżyczki przeciwlotnicze oraz Hydraliski. Warto po prostu wpuścić chmarę Zerglingów, a za nimi Hydraliski i lotnictwo, aby dokończyć działo zniszczenia.
Zbierz drużynę Mutalisków i Guardianów przy lewej krawędzi mapy i powoli leć do rogu mapy.
Odsłoń mapę na tyle, aby namierzyć pierwsze wieżyczki przeciwlotnicze wroga. Zniszcz je używając Guardianów, a Mutaliskami niszcz wrogów, którzy mogą tobie zagrozić.
Trzymając się górnej krawędzi mapy, zaatakuj lotnictwem główny budynek wroga, aby przerwać szkolenie jednostek. Do tego celu wyślij swoje bombowce. Atakując z pola minerałów, możesz nie tylko niszczyć robotników wroga, ale masz lepszą pozycję do obrony. Mutaliski pełnią rolę eskorty. Trzymaj ich blisko Guardianów i nie pozwól wlecieć do bazy.
Do ostatniej bazy możesz tylko dostać się droga powietrzna. Uzupełnij drużyny swoich myśliwców i bombowców, aby zniszczyć ostatni punkt oporu. Wróg posiada tam kilka wieżyczek przeciwlotniczych i Hatchery. Jeśli zniszczyłeś inne budynki produkcyjne, tutaj może rozpocząć szkolenie Hydralisków lub innych jednostek, które utrudnią ci zadanie. Po oczyszczeniu tel lokacji, zacznij niszczyć resztę budynków w bazie #3 oraz zacznij przeczesywać mapę w poszukiwaniu osamotnionych jednostek i budynków wroga.
Powiększ mapę

Misja 7 - The Culling | Kampania Zergów | StarCraft Remastered poradnik StarCraft: Remastered

Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019

Mała baza Zergów – Możesz wkroczyć do tej lokacji na samym początku misji. Zbuduj Hatchery w tym samym miejscu, gdzie był główny budynek wroga. Możesz wykorzystać Creep, który nadal tu jest, do zbudowania pozostałych budynków. Ataki wroga będą nadchodzić ze wschodu i zachodu, więc z czasem rozbuduj obronę w tych lokacjach.

Baza Zergów #1 – Bazę przeciwnika na zachodzie, warto zniszczyć relatywnie szybko. Dzięki temu ustaną ataki z tej strony i przejmiesz większą ilość surowców. Możesz wykorzystać zmasowany atak sił lądowych. Wróg nie posiada zaawansowanej obrony.

Ultralisk – W tej lokacji spotkasz pierwszego Ultraliska. Jest to potężna jednostka lądowa, walcząca wręcz z wrogami naziemnymi. Możesz go zabić używając Mutalisków lub umiejętności Spawn Broodlings twojej Zerg Queen.

Baza Zergów #2 – Tej bazy strzegą liczne wieżyczki przeciwlotnicze oraz Hydraliski. Warto po prostu wpuścić chmarę Zerglingów, a za nimi Hydraliski i lotnictwo, aby dokończyć działo zniszczenia.

Miejsce zbiórki lotnictwa – Zbierz drużynę Mutalisków i Guardianów przy lewej krawędzi mapy i powoli leć do rogu mapy.

Zewnętrzna linia obrony – Odsłoń mapę na tyle, aby namierzyć pierwsze wieżyczki przeciwlotnicze wroga. Zniszcz je używając Guardianów, a Mutaliskami niszcz wrogów, którzy mogą tobie zagrozić.

Baza Zergów #3 – Trzymając się górnej krawędzi mapy, zaatakuj lotnictwem główny budynek wroga, aby przerwać szkolenie jednostek. Do tego celu wyślij swoje bombowce. Atakując z pola minerałów, możesz nie tylko niszczyć robotników wroga, ale masz lepszą pozycję do obrony. Mutaliski pełnią rolę eskorty. Trzymaj ich blisko Guardianów i nie pozwól wlecieć do bazy.

Baza Zergów #4 – Do ostatniej bazy możesz tylko dostać się droga powietrzna. Uzupełnij drużyny swoich myśliwców i bombowców, aby zniszczyć ostatni punkt oporu. Wróg posiada tam kilka wieżyczek przeciwlotniczych i Hatchery. Jeśli zniszczyłeś inne budynki produkcyjne, tutaj może rozpocząć szkolenie Hydralisków lub innych jednostek, które utrudnią ci zadanie. Po oczyszczeniu tel lokacji, zacznij niszczyć resztę budynków w bazie #3 oraz zacznij przeczesywać mapę w poszukiwaniu osamotnionych jednostek i budynków wroga.

Cele misji:

  • Wyeliminuj pozostałości roju Garm Brood

Podczas potyczki Kerrigan z Tassadarem w poprzedniej misji, Protossi przypuścili atak na Zasz i ją unicestwili. Używając nowej mocy, pozbawili Overminda możliwości przywrócenia jej do życia. Bez Zasz jej rój oszalał i nikt nie ma kontroli nad tymi Zergami. Stanowią zagrożenie dla reszty, dlatego musisz ich wyeliminować.

Czeka cię długa misja, gdzie będziesz musiał walczyć ze swoimi pobratymcami. Znajdziesz bazy przeciwnika w kilku miejscach na mapie, z czego najtrudniejszy jest kompleks na północy. Jest to rozległa baza podzielona na dwie części, gdzie niedostępna część leży na wzniesieniu. Po drodze spotkasz cztery placówki roju Garm. Dla odmiany zaczynasz bez bazy startowej, ale z małym oddziałem. Podejdź kawałek na północ i zniszcz pierwszą minibazę wroga (1). Na jej zgliszczach postaw swoją. Możesz stawiać swoje budynki, choć Creep nie podchodzi z twoich struktur. Skup się na rozbudowie bazy oraz wydobyciu minerałów. W tej misji otrzymasz nową jednostkę, Defiler. Jest to kolejny "czarownik", podobnie jak Zerg Queen. Dark Swarm to umiejętność obronna, która przywołuje mały rój. Przez krótki czas jednostki na jego obszarze będą prawie niewrażliwe na ostrzał. Plague w krótkim czasie potrafi pozbawić przeciwnika prawie większość punktów życia (maks do 300), ale nigdy nie zniszczysz wroga tą umiejętnością. Przydaje się na grupy jednostek oraz struktury obronne.

Dwie drużyny Zerglingów mogą bez problemu zrównać z ziemią zachodnią bazę przeciwnika. Uważaj tylko na lotnictwo i niszcz w pierwszej kolejności wieżyczki. - Misja 7 - The Culling | Kampania Zergów | StarCraft Remastered - StarCraft: Remastered - poradnik do gry
Dwie drużyny Zerglingów mogą bez problemu zrównać z ziemią zachodnią bazę przeciwnika. Uważaj tylko na lotnictwo i niszcz w pierwszej kolejności wieżyczki.

Zergowie będą regularnie cię atakować. Najczęściej będą to Zerglingi i Hydraliski z prawej strony. Wybuduj tutaj Sunken Colony i trzymaj część oddziałów lądowych. Z drugiej strony najczęściej będą atakować Mutaliski i czasem wojska lądowe. Kiedy już zapewnisz sobie sporą ilość zasobów, zbuduj małą armię złożoną przynajmniej z dwóch drużyn Zerglingów i najedź bazę po lewej, która jest na wyciągnięcie ręki (2). Wróg posiada tylko dwie wieżyczki przeciwlotnicze, więc warto zaatakować lotnictwem. Zbuduj tutaj następną placówkę wydobywczą. Możesz posłać pełną drużynę Mutalisków do zniszczenia następnej placówki na północ od tej lokacji, tuż przy lewej krawędzi mapy. Znajdziesz tam dodatkowe złoża gazu.

Zerg Queen (umiejętność Spawn Broodlings) albo grupa Mutalisków bez problemu poradzi sobie z najpotężniejszą jednostką Zergów, czyli Ultraliskiem. - Misja 7 - The Culling | Kampania Zergów | StarCraft Remastered - StarCraft: Remastered - poradnik do gry
Zerg Queen (umiejętność Spawn Broodlings) albo grupa Mutalisków bez problemu poradzi sobie z najpotężniejszą jednostką Zergów, czyli Ultraliskiem.

Zanim rozpoczniesz oczyszczanie prawej strony, uzupełnij siły lądowe o dodatkowe drużyny Zerglingów. Przeciwnik posiada dużą ilość Hydralisków i Spore Colony. Po drodze spotkasz Ultraliska, najsilniejszą jednostkę lądową Zergów (3). Posiada bardzo dużo punktów życia oraz atakuje wręcz, zadając duże obrażenia na małym obszarze. Bardzo łatwo wyeliminować go lotnictwem albo Zerg Queen, używając na nim umiejętności Spawn Broodlings. Do bazy wroga wpuść dużą grupę Zerglingów, a potem sprowadź lotnictwo, aby dokończyć sprawę (4).

Duże zgrupowanie twojego lotnictwa, bez problemu powinno zmieść obie bazy na północy. Zacznij od wieżyczek i jednostek przeciwlotniczych, a potem skup się na Hatchery. - Misja 7 - The Culling | Kampania Zergów | StarCraft Remastered - StarCraft: Remastered - poradnik do gry
Duże zgrupowanie twojego lotnictwa, bez problemu powinno zmieść obie bazy na północy. Zacznij od wieżyczek i jednostek przeciwlotniczych, a potem skup się na Hatchery.

Do ataku na ostatnią linię obronny, stwórz drugą drużynę Mutalisków i ulepsz ich do Guardianów. Najefektywniej będzie zniszczyć Hatchery/Liar/Hive wroga. Zbierz swoje lotnictwo przy lewej krawędzi, w pobliżu zniszczonej placówki ze złożami gazu (5). Piechota niech czeka aż lotnictwo wykona swoje zadanie. Zniszcz pobliskie dwie Sunken Colony. Teraz zbierz Mutaliski oraz Guardiany, a następnie przemieść ich do lewego górnego rogu. Znajdziesz tam jedną wieżyczkę i Hydraliski (6). Trzymaj się górnej krawędzi i zniszcz kolejną wieżyczkę wewnątrz bazy. Guardiany niech wezmą na cel Hive, a Mutaliski niech utrzymują perymetr (7). Teraz sprowadź resztę wojsk i zniszcz bazę. Druga baza jest na niedostępnym wzniesieniu (8). Powoli zbliż się bombowcami i zacznij niszczyć wieżyczki. Twoim głównym celem jest Hatchery. Po likwidacji tej bazy, pozostaje tobie wyeliminować resztki Zergów oraz pozostałych struktur. Rozsyłaj zwiadowców po całej planszy, ponieważ wróg często ma w zwyczaju stawiać bazy w poprzednich miejscach.