Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Assassin's Creed Origins - poradnik do gry

Assassin's Creed Origins - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozwój postaci w Assassin's Creed Origins Wojownik, Wróż czy Myśliwy? - poradnik do gry

Ostatnia aktualizacja: 31 października 2017

W Assassin's Creed: Origins masz możliwość rozwoju swojego bohatera. Drzewko umiejętności podzielone jest na trzy części:

  1. Wojownik - umiejętności te głównie bazują na atakach bronią białą i związanymi z nią ruchami,
  2. Myśliwy - ten zestaw umiejętności rozwija twoje łucznictwo oraz ataki z ukrycia,
  3. Wróż

Od ciebie zależy w jaką cześć będziesz rozdawać punkty. Jeśli skupiasz się głównie na walca dystansowej i uwielbiasz strzelać z łuku wydawaj punkty w części myśliwego. Zdobyte umiejętności znacznie ułatwią ci walkę łukiem. Natomiast jeśli uwielbiasz stawać z wrogami w bezpośrednich starciach przydadzą ci się umiejętności z kategorii wojownika.

Punkty doświadczenia możesz zdobywać robiąc misje główne, poboczne, zbierając papirusy, oczyszczając lokacje oraz przechodząc grobowce - Rozwój postaci w Assassins Creed Origins - Assassins Creed Origins - poradnik do gry

Punkty doświadczenia możesz zdobywać robiąc misje główne, poboczne, zbierając papirusy, oczyszczając lokacje oraz przechodząc grobowce. Każda misja ma określoną ilość zdobytych punktów doświadczenia. Jeśli zależy ci na szybki zdobywaniu punktów doświadczenia możesz skupić się na grobowcach. Każda aktywowana tablica to jeden punkt doświadczenia. Rozwijanie bohatera poprzez wydawanie tych punktów na nowe umiejętności znacznie ułatwia rozgrywkę. Bez niektórych z nich nie dasz rady przejść dalszej gry.

Pierwsze punkty umiejętności

Pierwsze zdobyte punkty umiejętności najlepiej przeznaczyć na rzeczy ułatwiające ci przetrwanie i początkowe walki.

Regeneracja (Regeneration) - w tej grze twoje zdrowie się regeneruje, nie możesz używać żadnych eliksirów itp. Umiejętność ta ułatwi się walkę z przeciwnikami, ponieważ umożliwi regeneracje punktów zdrowia w trakcie starcia.

Atak z powietrza (Air Attack) - umiejętność ta ułatwi ci eksploracje i spowoduje, że będziesz mógł ominąć część bezpośrednich starć z wrogami.

Seria skrytych zabójstw (Stealth Kil Streak) - umiejętność ta zapewnia ci dodatkowe punkty doświadczenia jeśli będziesz unikać wykrycia.

Kolejne punkty możesz rozdysponować według własnych umiejętności i zasad rozgrywki. Jeśli pragniesz być skrytym zabójcą możesz kupić, np. Kombinacje zabójstw, umożliwi ci ona zabijanie przeciwnika zaraz po wykonaniu ataku ukrytym ostrzem. Jeśli jednak chcesz być wojownikiem i każdego przeciwnika pokonywać atakiem wręcz wykup Adrealine, umożliwi ci ona częstsze robienie specjalnych ataków. Umiejętności wróża pozwolą ci uśpić przeciwników albo stworzyć bomby. Ułatwią ci one np. przechodzenie grobowców.

Myśliwy

Orle Oznaczenia (Eagle Tagging) - umożliwi ci oznaczanie wrogów oraz innych miejsc za pomocą Senu.

PD za zabójstwo (Assassination XP) - dostaniesz dodatkowe punkty doświadczania.

PD za trafienie w głowę (Headshot XP) - dodatkowe punkty doświadczenia dostaniesz, gdy trafisz przeciwnika w głowę.

Złupienie po zabójstwie (Assassination Loot) - automatycznie przeszukasz przeciwnika po zabójstwie.

Seria skrytych zabójstw (Stealth Kill Streak) - jeśli unikniesz wykrycia za każde zabójstwo z ukrycia dostaniesz więcej punktów doświadczenia.

Kombinacja zabójstw (Chain Assassination) - po zabiciu wroga ukrytym ostrzem możesz rzuć bronią w kolejnego przeciwnika.

Odzyskiwanie strzał (Arrow Retriever) - strzały, który utkwiły w twojej tarczy możesz dodać do ekwipunku.

Miłośnik łuków (Bow Bearer) - możesz posiadać drugi łuk w ekwipunku.

Uparty Orzeł (Eagle Harass) - Senu może ogłuszyć wrogów albo ich nękać podczas walki.

Instynkt Łowcy (Huner's Instinct) - oznacz przeciwnika Senu, aby zobaczyć jaką ścieżką się porusza.

Wzmocniony łuk wojownika (Enhanced Hunter Bow) - zmniejsza rozrzut, gdy używasz łuku z wieloma strzałami.

Wzmocniony łuk drapieżcy (Enhanced Predator Bow) - możesz sterować strzałą drapieżcy w locie.

Wzmocniony łuk lekki (Enhanced Light Bow) - wystrzela więcej strzał bez sięgania do kołczanu.

Elitarny Łowca (Bow Fury) - czas płynie wolniej, gdy celujesz w powietrzu.

Furia łuków (Elite Ranger) - po skrytym zabójstwie z łuku masz jeszcze 3 sekundy w zwolnionym tempie.

Mistrz Łowców (Master Hunter) - zwiększa o 1% zadawane przez łuki obrażenia - tę zdolność można kupić wielokrotnie.

Wojownik

Przełamanie (Overpower) - gdy naładujesz pasek adrenaliny możesz wykonań specjalny atak.

Regeneracja (Regeneration) - twoje zdrowie regeneruje się podczas walki.

Ładownie silnego ataku (Charge Heaby Attack) - twój silny atak będzie łamać tarcze wrogów oraz ich przewracać.

Atak z powietrze (Air Attack) - możesz atakować skacząc na przeciwników.

Parowanie (Parry) - odbij nadciągający atak, aby przełamać obronę przeciwnika.

Potężne przełamanie (Overpower Ultra) - podwaja obrażania zadawane podczas przełamania.

Porwanie (Hijack) - możesz ściągnąć jeźdźców na ziemię i przejąć ich wierzchowce.

Miłośnik broni (Weapon Bearer) - możesz posiadać dwie bronie białe.

Kombinacja przełamująca (Overpower Combo) - po Przełamaniu możesz dalej atakować kombinacją lekkich ataków.

Przełamanie, kombinacja z rzutem (Overpower Chain Throw) - po zabiciu wroga za pomocą Przełamania możesz rzucić jego bronią w innego przeciwnika.

Adrenalina 1 (Adrenaline 1) - od początku starcia twoja adrenalina jest w połowie naładowana.

Szarża z tarczą (Shield Charge) - w trybie tarczy możesz zepchnąć wrogów stojących ci na drodze.

Adrenalina 2 (Adrenaline 2) - od początku starcia twoja adrenalina jest pełna.

Zabij i ograb (Kill Loot) - automatycznie zbiera łupy po zabójstwie.

Wydłużenie kombinacji (Extend Combo) - możesz zadać wrogowi dodatkowy cios zanim się otrząśnie.

Atak i pchnięcie (Attack & Push) - po lekkim ataku możesz wykonać pchnięcie i kolejny atak.

PD za Przełamanie (Overpower XP) - zabijanie wrogów Przełamaniem daje ci dodatkowe punkty doświadczenia.

Mistrz Wojowników (Master Warrior) - zwiększa o 1% zadawane obrażenia ataków wręcz - tę zdolność można kupić wielokrotnie.

Wróż

Wezwanie transportu (Call Mount) - masz możliwość wezwać wierzchowca albo pojazd.

Świt i zmierzch (Dawn & Dusk) - możesz medytować, aby przyśpieszyć upływ czasu.

Bomba ogniowe (Fire Bomb) - możesz użyć bomby ogniowej.

Zasłona dymna (Smoke Screen) - dzięki tej umiejętności możesz stworzyć zasłonę dymną, która ogłuszy przeciwników oraz zaburzy ich widoczność.

Piroman (Pyromaniac) - obrażenia zadawane przez ogień są zwiększone o 50%.

Obrażenia od zasłony dymnej (Smoke Screen Damage) - wrogowie, którzy wejdą w zasłonę dymną otrzymają obrażenia.

Oswajanie zwierząt (Animal Taming) - możesz oswoić zwierzę.

Zatrute strzałki (Poison Darts) - zatruwa przeciwników.

Mistrz wstrzymywania oddechu (Breath Holding Champion) - umożliwia dłuższe przebywanie pod wodą.

Szał (Berserk) - zwraca gniew wrogów na innego przeciwnika.

Rozkład ciał (Flesh Decay) - umiejętność ta pozwala na skażenia martwego ciała, to później będzie zatruwać innych przeciwników.

Strzałki usypiające (Sleep Darts) - możesz stworzyć strzałki usypiające wrogów.

Kupowanie surowców (Buy Materials) - w sklepach możesz zakupić surowce.

Sprzedawca (Salesman)- dostaniesz 25% więcej pieniędzy za sprzedaż produktów zwierzęcych i drobiazgów.

PD za narzędzia (Tool Kill XP) - zabijani wrogów za pomocą narzędzi daje dodatkowe punktu doświadczenia.

Z tyłu sklepu (Backstore) - umożliwi zakup rzadszego wyposażenia.

Właściciel rydwanu (Chariot owner) - możesz zakupić rydwan.

Mistrz Uczonych (Master Seer)- zwiększa obrażenia o 1% zadawane przez twoje narzędzia - tę zdolność można kupić wielokrotnie

Narzedzia - rozkład ciał, zatrute strzałki, bomby ogniowe, ogień.