Uncharted: Zaginione Dziedzictwo - poradnik do gry

Uncharted: Zaginione Dziedzictwo - poradnik do gry

SPIS TREŚCI
Uncharted: Zaginione Dziedzictwo - poradnik do gry

Uncharted: Zaginione Dziedzictwo - poradnik do gry

Lara to nie jedyna pani archeolog. Poradnik do gry Uncharted: Zaginione Dziedzictwo zawierał będzie wszystkie informacje potrzebne do ukończenia gry na 100 procent i zdobycia platynowego trofeum. Znajdziesz tu opis przejścia i lokalizację wszystkich skarbów.

Nieoficjalny poradnik do gry Uncharted: Zaginione Dziedzictwo zawiera komplet informacji pomocnych w ukończeniu jej oraz w odkryciu wszystkich skrywanych przez nią sekretów. Niniejszy poradnik otwiera rozdział poświęcony trofeom, w którym oprócz ich zestawienia znajdują się podpowiedzi jak najłatwiej jest je odblokowywać. Bardzo przydatny może okazać się również kolejny rozdział z najczęściej zadawanymi pytaniami, w którym poruszone zostały między innymi takie tematy jak rozwiązania najtrudniejszych zagadek czy sposoby zdobycia najcenniejszych artefaktów.

Najważniejszą część poradnika stanowi kompletny opis przejścia wszystkich etapów wchodzących w skład trybu dla pojedynczego gracza. W opisach poszczególnych misji znalazły się podpowiedzi do poprawnej eksploracji, staczania walk, zaliczania zagadek czy odnajdywania sekretnych przedmiotów. W osobnym rozdziale wyszczególnione zostały wszystkie sekrety gry, do których zaliczają się skarby, zdjęcia, opcjonalne konwersacje oraz skrzynki.

W odbiorze informacji zawartych w niniejszym poradniku pomagają wysokiej jakości obrazki, na których zaznaczone zostały cele podróży, miejsca odnajdywania skarbów czy mechanizmy, z którymi należy wchodzić w interakcję. Opisy niektórych poziomów (m.in. Ghatów Zachodnich) zawierają też dodatkowo mapy okolicy, na których oznaczono wszystkie najważniejsze lokacje oraz sekrety.

Uncharted: Zaginione Dziedzictwo to samodzielny dodatek do gry Uncharted 4: Kres Złodzieja, w którym śledzimy przygody dwóch znanych fanom serii poszukiwaczek przygód - Chloe Frazer (to ona jest główną grywalną postacią) oraz Nadine Ross. Fabuła przenosi nas do Indii gdzie na zbadanie czekają nowe zapomniane lokacje skrywające niezwykle wartościowe artefakty. Zaginione Dziedzictwo podobnie jak Kres Złodzieja jest przygodową grą akcji, w której w zależności od aktualnej sytuacji zajmujemy się badaniem malowniczych lokacji (niektóre z nich mają otwartą strukturę i pozwalają na znacznie większą swobodę), staczaniem walk czy rozwiązywaniem różnorakich zagadek.

Jacek "Stranger" Hałas (www.gry-online.pl)

Informacje o Uncharted: Zaginione Dziedzictwo - poradnik do gry

Autor : Redakcja GRYOnline.pl

Poradnik zawiera : strony: 24, ilustracje: 94 .

Opis przejścia i sekrety

Poradnik jest gotowy w 30% . Ostatnia aktualizacja : 18 sierpnia 2017, odwiedź Opis przejścia i sekrety

Poradnik do trofeów

Ostatnia aktualizacja : 17 sierpnia 2017, odwiedź Poradnik do trofeów

Popularne strony w Uncharted: Zaginione Dziedzictwo - poradnik do gry

Uncharted: Zaginione Dziedzictwo - screen - 2017-08-19 - 352963Uncharted: Zaginione Dziedzictwo - screen - 2017-08-19 - 352962Uncharted: Zaginione Dziedzictwo - screen - 2017-08-19 - 352961Uncharted: Zaginione Dziedzictwo - screen - 2017-08-19 - 352960Uncharted: Zaginione Dziedzictwo - screen - 2017-08-19 - 352959Uncharted: Zaginione Dziedzictwo - screen - 2017-08-19 - 352958Uncharted: Zaginione Dziedzictwo - screen - 2017-08-19 - 352957Uncharted: Zaginione Dziedzictwo - screen - 2017-08-19 - 352956Uncharted: Zaginione Dziedzictwo - screen - 2017-08-19 - 352955