Uncharted: Zaginione Dziedzictwo - poradnik do gry

Uncharted: Zaginione Dziedzictwo - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Uncharted: Zaginione Dziedzictwo - poradnik do gry

Uncharted: Zaginione Dziedzictwo - poradnik do gry

Lara to nie jedyna pani archeolog. Poradnik do gry Uncharted: Zaginione Dziedzictwo zawierał będzie wszystkie informacje potrzebne do ukończenia gry na 100 procent i zdobycia platynowego trofeum. Znajdziesz tu opis przejścia i lokalizację wszystkich skarbów.

Nieoficjalny poradnik do gry Uncharted: Zaginione Dziedzictwo zawiera komplet informacji pomocnych w ukończeniu jej oraz w odkryciu wszystkich skrywanych przez nią sekretów. Niniejszy poradnik otwiera rozdział poświęcony trofeom, w którym oprócz ich zestawienia znajdują się podpowiedzi jak najłatwiej jest je odblokowywać. Bardzo przydatny może okazać się również kolejny rozdział z najczęściej zadawanymi pytaniami, w którym poruszone zostały między innymi takie tematy jak rozwiązania najtrudniejszych zagadek czy sposoby zdobycia najcenniejszych artefaktów.

Najważniejszą część poradnika stanowi kompletny opis przejścia wszystkich etapów wchodzących w skład trybu dla pojedynczego gracza. W opisach poszczególnych misji znalazły się podpowiedzi do poprawnej eksploracji, staczania walk, zaliczania zagadek czy odnajdywania sekretnych przedmiotów. W osobnym rozdziale wyszczególnione zostały wszystkie sekrety gry, do których zaliczają się skarby, zdjęcia, opcjonalne konwersacje oraz skrzynki.

W odbiorze informacji zawartych w niniejszym poradniku pomagają wysokiej jakości obrazki, na których zaznaczone zostały cele podróży, miejsca odnajdywania skarbów czy mechanizmy, z którymi należy wchodzić w interakcję. Strony z opisem poziomu Ghaty Zachodnie zawierają też dodatkowo mapy okolicy, na których oznaczono wszystkie najważniejsze lokacje oraz sekrety.

Uncharted: Zaginione Dziedzictwo to samodzielny dodatek do gry Uncharted 4: Kres Złodzieja, w którym śledzimy przygody dwóch znanych fanom serii poszukiwaczek przygód - Chloe Frazer (to ona jest główną grywalną postacią) oraz Nadine Ross. Fabuła przenosi nas do Indii gdzie na zbadanie czekają nowe zapomniane lokacje skrywające niezwykle wartościowe artefakty. Zaginione Dziedzictwo podobnie jak Kres Złodzieja jest przygodową grą akcji, w której w zależności od aktualnej sytuacji zajmujemy się badaniem malowniczych lokacji (niektóre z nich mają otwartą strukturę i pozwalają na znacznie większą swobodę), staczaniem walk czy rozwiązywaniem różnorakich zagadek.

Jacek "Stranger" Hałas (www.gry-online.pl)

Informacje o Uncharted: Zaginione Dziedzictwo - poradnik do gry

Autor : Jacek Stranger Hałas

Poradnik zawiera : strony: 55, ilustracje: 417 , mapy i obrazki z oznaczeniami: 5.

Opis przejścia i sekrety

Ostatnia aktualizacja : 28 sierpnia 2017, odwiedź Opis przejścia i sekrety

Poradnik do trofeów

Ostatnia aktualizacja : 17 sierpnia 2017, odwiedź Poradnik do trofeów

Popularne strony w Uncharted: Zaginione Dziedzictwo - poradnik do gry

Uncharted: Zaginione Dziedzictwo - screen - 2017-08-25 - 353839Uncharted: Zaginione Dziedzictwo - screen - 2017-08-25 - 353838Uncharted: Zaginione Dziedzictwo - screen - 2017-08-25 - 353837Uncharted: Zaginione Dziedzictwo - screen - 2017-08-25 - 353836Uncharted: Zaginione Dziedzictwo - screen - 2017-08-25 - 353835Uncharted: Zaginione Dziedzictwo - screen - 2017-08-25 - 353834Uncharted: Zaginione Dziedzictwo - screen - 2017-08-25 - 353833Uncharted: Zaginione Dziedzictwo - screen - 2017-08-25 - 353832Uncharted: Zaginione Dziedzictwo - screen - 2017-08-25 - 353831

25.08.2017 18:11
Długowłosy Metal
41
Pretorianin

Skarby rozdział 5 -
Zdjęcie numer 2/4 znajduje się raczej po Skarb 2/6 - Grawerowany dzban i po Opcjonalna rozmowa 2/5 a przed rozmową 3/5.

27.08.2017 15:54
2
odpowiedz
aminis
6
Legionista

Również 5 rozdział wymaga poprawki. Błędnie została opisana rozgrywka pod sam koniec.
Idąc opisem ...

(...) Po znalezieniu się z powrotem w dżungli zalicz krótką wspinaczkę i wyrusz w stronę dużej bramy. Wejdź w interakcję z mechanizmem w celu otwarcia bramy. Załączy się dzięki temu nowy filmik przerywnikowy i rozdział ten zaostanie zakończony. (...)

Nie zdobędziemy zdjęcia. Opis zbyt przyśpiesza akcje.

27.08.2017 22:51
1
odpowiedz
aminis
6
Legionista

I jeszcze jedno po przejściu 7 rozdziału .. Tak kiepskiego poradnika jeszcze nie widziałem. Widać, że im bliżej końcowi to autorowi się nie chciało. Błędne i ogólnikowe opisy.

17.09.2017 13:06
odpowiedz
1 odpowiedź
Goldcaliber
3
Junior

Każecie sobie płacić od ludzi za poradniki do gier? nieźle!.
Nie lepiej stworzyć kanał z poradnikami na you tube i czerpać zyski z wyświetleń i reklam? (przynajmniej ludzie nie będą wam płacić) .

22.09.2017 09:00
Zmroku
10
Maciej Rakieta

Cześć.
Nie, nie każemy :)
Pozdrawiam.