Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy - poradnik do gry

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Hang Eight | Jungle Warp Room | Opis przyjścia | Crash Bandicoot N. Sane Trilogy Poradnik Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019

Sekrety:

  1. Czysty klejnot #1 (Clear Gem) - Zniszcz wszystkie 74 skrzynie. Do dotarcia we wszystkie miejsca ze skrzyniami potrzebny jest niebieski klejnot z etapu Turtle Woods.
  2. Czysty klejnot #2 (Clear Gem) - Ukończ etap przed upływem czasu. Licznik upływu czasu pojawi się na ekranie po dotarciu do pierwszej deski surfingowej.
  3. 1 sekretna lokacja (wymagany niebieski klejnot).
  4. 1 bonusowa runda.

Uwaga - W celu zdobycia obu czystych klejnotów najlepiej jest rozegrać ten etap dwa razy, najpierw po to żeby pozyskać klejnot za zniszczenie skrzyń i następnie po to żeby zdobyć klejnot za zmieszczenie się w limicie czasowym.

Opis:

W etapie tym podróżuje się będąc niemal przez cały czas otoczonym ze wszystkich stron wodą i jest to dość znaczące utrudnienie, gdyż nawet niewielki błąd może doprowadzić do śmierci Crasha. Nie lekceważ też tych sekwencji, w których steruje się deską surfingową, bo chwila nieuwagi może doprowadzić do zbliżenia się do wiru wodnego czy zderzenia się z miną.

Rozpocznij liniową podróż i spodziewaj się tego, że już wkrótce napotkasz pierwsze potwory - Hang Eight | Jungle Warp Room | Opis przyjścia | Crash Bandicoot N. Sane Trilogy - Crash Bandicoot N. Sane Trilogy - poradnik do gry

Rozpocznij liniową podróż i spodziewaj się tego, że już wkrótce napotkasz pierwsze potwory. Piranie wyskakują co pewien czas z wody i możesz się ich pozbywać atakiem Spin lub odczekiwać aż będzie bezpiecznie żeby przejść dalej. Bardziej pilnuj się w konfrontacjach z mięsożernymi roślinami. Jeśli nie zniszczysz ich dostatecznie szybko atakiem Spin to mogą one z łatwością pożreć Crasha.

Po dotarciu do najbliższego zbiornika wodnego po raz pierwszy będziesz mógł wskoczyć na deskę surfingową, która wyposażona jest w silnik. Zacznij od poniszczenia okolicznych skrzyń i następnie wyrusz w górę rzeki. Podczas podróżowania na desce unikaj zderzeń z minami (przykładowe pokazuje powyższy obrazek) oraz zbliżania się do wirów wodnych, które mogą wciągnąć deskę wraz z głównym bohaterem.

Uwaga - Po zbliżeniu się do opisanej wyżej obszaru z deską surfingową w prawym dolnym rogu ekranu załączy się też licznik upływu czasu. Jest on powiązany z okazją do zdobycia jednego z czystych klejnotów za ukończenie etapu zanim czas dobiegnie końca. Wyzwaniem tym najlepiej jest zająć się dopiero powtarzania opisywanego poziomu. Nie jest ono bardzo trudne, aczkolwiek koniecznie używaj turbo podczas jazdy na desce i dodatkowo w sekcji z dwoma hipopotamami postaraj się od razu przeskoczyć na tego dalszego.

Po powrocie na suchy ląd odblokuj checkpoint i wyrusz dalej - Hang Eight | Jungle Warp Room | Opis przyjścia | Crash Bandicoot N. Sane Trilogy - Crash Bandicoot N. Sane Trilogy - poradnik do gry

Po powrocie na suchy ląd odblokuj checkpoint i wyrusz dalej. Pozbądź się nowych mięsożernych roślin i dotrzyj do pokazanej na obrazku płyty z pytajnikiem, która przenosi do bonusowej rundy dla tego etapu. W sekretnym poziomie do zniszczenia jest 11 skrzyń i z docieraniem do nich nie ma większych problemów (oddal się jedynie dostatecznie szybko od skrzyni TNT). Podczas zaliczania bonusowej rundy natrafisz na murek z metalowych skrzyń. Wykonaj tu wślizg lub przytrzymaj klawisz kucania żeby pod nimi przejść.

1 - Hang Eight | Jungle Warp Room | Opis przyjścia | Crash Bandicoot N. Sane Trilogy - Crash Bandicoot N. Sane Trilogy - poradnik do gry
Wznów podróż po tym jak ponownie znajdziesz się przy rzece - Hang Eight | Jungle Warp Room | Opis przyjścia | Crash Bandicoot N. Sane Trilogy - Crash Bandicoot N. Sane Trilogy - poradnik do gry

Wznów podróż po tym jak ponownie znajdziesz się przy rzece. Tym razem zatrzymaj się po dotarciu w miejsce z obrazka 1. Jeśli zdobyłeś już niebieski klejnot (ukończenie pierwszego etapu Turtle Woods nie niszcząc w nim skrzyń) to możesz skorzystać ze znajdującej się tu platformy i dotrzeć do sekretnej lokacji. W obszarze tym po raz pierwszy spotkasz hipopotama. Możesz na nie śmiało wskakiwać, ale musisz wiedzieć o tym, że zwierzak niedługo po odnotowaniu Crasha na jego grzbiecie zanurzy się w wodzie i dlatego szybko należy z niego zeskoczyć.

Kawałek dalej natrafisz na aż osiem skrzyń z nitrogliceryną, które otaczają punkt kontrolny. Ostrożnie do niego doskocz i równie ostrożnie dotrzyj do nowej deski surfingowej. Wyrusz na desce w górę rzeki i dotrzyj nią do zaznaczonej na obrazku 2 skrzyni z wykrzyknikiem. Uderzenie w nią odsłoni nowe skrzynie w zbadanych przed chwilą obszarach. Powróć do miejsca gdzie wskoczyłeś na deskę i zacznij używać tu przyśpieszenia (Boost - Kwadrat) żeby odbijać się ze skoczni z dużymi czerwonymi strzałkami i docierać do wysoko zawieszonych skrzyń. Po zakończeniu przejażdżki na desce surfingowej uderz w zieloną skrzynię (zdetonujesz wszystkie okoliczne skrzynki z nitrogliceryną) i opuść sekretną lokację.

Niezależnie od tego czy odwiedziłeś sekretny obszar czy też nie musisz kontynuować podróż w górę rzeki - Hang Eight | Jungle Warp Room | Opis przyjścia | Crash Bandicoot N. Sane Trilogy - Crash Bandicoot N. Sane Trilogy - poradnik do gry

Niezależnie od tego czy odwiedziłeś sekretny obszar czy też nie musisz kontynuować podróż w górę rzeki. Ponownie przypilnuj się w miejscu gdzie trzeba wylądować na hipopotamie, zwłaszcza że musisz wykonać dalszy skok do kolejnej stabilnej półki. W miejscu tym odnajdziesz pokazany na obrazku fioletowy kryształ. Nieco dalej wpadniesz na dwa kolejne hipopotamy, od których również trzeba się odbijać.

Uaktywnij checkpoint i rozpocznij nową przejażdżkę deską surfingową. Tak jak wcześniej omijaj miny oraz wiry wodne i szukaj okazji do odbijania się ze skoczni (wciskaj Kwadrat żeby załączać turbo). Niedługo po zaliczeniu przejażdżki dotrzesz do miejsca, w któym kończy się etap.