Crash Bandicoot N. Sane Trilogy - poradnik do gry

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy - poradnik do gry

SPIS TREŚCI
Crash Bandicoot N. Sane Trilogy - poradnik do gry

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy - poradnik do gry

3...2...1...BOOM! Nieoficjalny poradnik do Crash Bandicoot N. Sane Trilogy zawiera informacje pomocne w ukończeniu wszystkich trzech gier wchodzących w skład kolekcji. Znajdziesz w nim dokładny opis przejścia, walki z bossami oraz wszystkie trofea.

Nieoficjalny poradnik do Crash Bandicoot N. Sane Trilogy zawiera informacje pomocne w ukończeniu wszystkich trzech gier wchodzących w skład kolekcji. Na początkowych stronach poradnika znalazł się przede wszystkim poradnik do trofeów, który dokładnie objaśnia jak zdobyć wszystkie trofea dla każdej z gier. W omówieniach trofeów znalazły się wskazówki o wymaganiach do ich odblokowania, jak również podpowiedzi jak można tego dokonać. Bardziej złożone trofea zostały ponadto szczegółowo opisane na odrębnych stronach poradnika.

Kolejny duży rozdział poradnika skupia się na omówieniu wszystkich dostępnych etapów. W opisach poszczególnych misji zamieszczone zostały między innymi informacje na temat potencjalnych zagrożeń, możliwych do odnalezienia ważnych skarbów czy alternatywnych ścieżek podróży udostępnianych po sprostaniu ściśle określonym wymaganiom.

W końcowej części poradnika znalazł się rozdział dotyczący walk ze wszystkimi bossami. Informuje on o miejscach napotykania bossów, o ich dostępnych atakach, o warunkach, na których rozgrywane są poszczególne potyczki, oraz o najlepszych sposobach pokonywania ich bez utraty żyć. Poradnik zamykają strony o sterowaniu i wymaganiach sprzętowych.

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy to kolekcja, w skład której wchodzą trzy klasyczne platformówki - Crash Bandicoot, Crash Bandicoot 2: Cortex Strikes Back oraz Crash Bandicoot: Warped. Każda z tych produkcji została odświeżona od podstaw, choć zasady rozgrywki oraz przebieg etapów nie różnią się od klasycznych tytułów wydanych na starsze konsole. W wymienionych produkcjach przemierzamy etapy osadzone w zróżnicowanych środowiskach oraz po brzegi wypełnione różnego rodzaju pułapkami, przeciwnikami i skrzyniami skrywającymi jabłka czy inne skarby. Każdy z poziomów jest stosunkowo krótki, ale gracz zachęcany jest do powtarzania etapów celem bicia rekordów w kończeniu ich na czas czy odnalezienia skarbów, do których nie można było wcześniej dotrzeć.

Jacek "Stranger" Hałas (www.gry-online.pl)

Informacje o Crash Bandicoot N. Sane Trilogy - poradnik do gry

Autor : Jacek Stranger Hałas

Poradnik zawiera : strony: 129, ilustracje: 459 .

Trofea

Poradnik jest gotowy w 30% . Ostatnia aktualizacja : 10 lipca 2017, odwiedź Trofea

4 lipca 2017 - do poradnik dodano opis trofeów z pierwszej części trylogii.

Opis przejścia i bossowie

Poradnik jest gotowy w 75% . Ostatnia aktualizacja : 18 lipca 2017, odwiedź Opis przejścia i bossowie

18 lipca 2017 - ukończono opis Crash Bandicoot 2 i rozpoczęto opis części trzeciej.

10 lipca 2017 - poradnik został uzupełniony o opis kolejnych etapów z Crash Bandicoot 2.

4 lipca 2017 - Do poradnika dodano opis przejścia pierwszej wyspy oraz walki z bossami występującymi w pierwszej części trylogii.

Popularne strony w Crash Bandicoot N. Sane Trilogy - poradnik do gry

Komentarze Czytelników

Dodaj swój komentarz
Crash Bandicoot N. Sane Trilogy - screen - 2017-07-21 - 350791Crash Bandicoot N. Sane Trilogy - screen - 2017-07-21 - 350790Crash Bandicoot N. Sane Trilogy - screen - 2017-07-21 - 350789Crash Bandicoot N. Sane Trilogy - screen - 2017-07-21 - 350788Crash Bandicoot N. Sane Trilogy - screen - 2017-07-21 - 350787Crash Bandicoot N. Sane Trilogy - screen - 2017-07-21 - 350786Crash Bandicoot N. Sane Trilogy - screen - 2017-07-21 - 350785Crash Bandicoot N. Sane Trilogy - screen - 2017-07-21 - 350784Crash Bandicoot N. Sane Trilogy - screen - 2017-06-14 - 348172