Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Get Even - poradnik do gry

Get Even - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Dotarcie do Rogera Howarda | Black | Opis przejścia Get Even Poradnik Get Even

Ostatnia aktualizacja: 28 sierpnia 2019

Na stronie znajduje się opis przejścia wspomnienia z gry Get Even powiązanego z wyprawą do magazynu Howarda. Jest to częścią wspomnienia o nazwie "The Offer", które jest ostatnim "dużym" zarezerwowanym dla Blacka. Podczas rozgrywania opisywanej sceny najwięcej czasu spędzisz na przemarszu przez bagna. Jako że będą one patrolowane przez najemników sterowana postać ponownie zostanie postawiona przed wyborem - czy walczyć z przeciwnikami czy unikać jakichkolwiek konfrontacji z nimi.

Wrogich najemników możesz omijać lub zabijać i w obu przypadkach warto unikać doprowadzenia do wykrycia - Dotarcie do Rogera Howarda | Black | Opis przejścia Get Even - Get Even - poradnik do gry
Wrogich najemników możesz omijać lub zabijać i w obu przypadkach warto unikać doprowadzenia do wykrycia

Rozpocznij przemarsz. Jego początkowa część jest bardzo liniowa i ścieżka doprowadzi Cię do małego tunelu. Począwszy od tego miejsca zaczniesz wpadać na przeciwników. Jeśli nie chcesz ich zabijać to przemieszczaj się powoli (i gdy jest to możliwe w pozycji kucającej), a także unikaj pozostawania na otwartych przestrzeniach, na których można zostać łatwo zauważonym. Jeśli masz w planach eliminowanie przeciwników to poluj na pojedyncze osoby i zachodź je od tyłu lub zabijaj celnymi strzałami z broni z tłumikiem.

Niezależnie od wybranej techniki działania pomagaj sobie wskazaniami mapy i ewentualnie również termowizją żeby w łatwy sposób lokalizować wrogów i ustalać w jaką stronę podążają lub są zwróceni - Dotarcie do Rogera Howarda | Black | Opis przejścia Get Even - Get Even - poradnik do gry

Niezależnie od wybranej techniki działania pomagaj sobie wskazaniami mapy i ewentualnie również termowizją żeby w łatwy sposób lokalizować wrogów i ustalać w jaką stronę podążają lub są zwróceni. Oprócz tego rozglądaj się za anomaliami. Skanowanie ich może pozwolić ci na doprowadzenie do pojawiania się murków lub innych obiektów do wykorzystania w formie zasłony.

Uwaga - Niedługo po przejściu przez wspomniany wcześniej pierwszy mały tunel będziesz mógł odnaleźć ślad w postaci gazety. Obiekt ten leży w zaznaczonym na obrazku miejscu na jednej z palet, pomiędzy kontenerem i wysokim murkiem.

Podczas przemarszu przez bagna obserwuj cały czas wskazania telefonu, gdyż poinformuje Cię on o jednym z obszarów nadających się do zeskanowania (w roli śladu) - Dotarcie do Rogera Howarda | Black | Opis przejścia Get Even - Get Even - poradnik do gry

Podczas przemarszu przez bagna obserwuj cały czas wskazania telefonu, gdyż poinformuje Cię on o jednym z obszarów nadających się do zeskanowania (w roli śladu). Są to konkretnie pokazane na powyższym obrazku butelki postawione na zardzewiałej beczce, które odnajdziesz przy głównej ścieżce biegnącej przez bagna (jest ona dość słabo zaznaczona, tak więc niestety łatwo można z niej zboczyć). Nieco dalej znajduje się też obrazek pozwalający przenieść się do sali z dowodami, ale możesz go oczywiście zignorować.

Po kilku chwilach dotrzesz do drugiej dużej części bagien - Dotarcie do Rogera Howarda | Black | Opis przejścia Get Even - Get Even - poradnik do gry

Po kilku chwilach dotrzesz do drugiej dużej części bagien. Także i w tej części mapy przebywa wielu wrogo nastawionych najemników i najlepiej jest podjąć próbę obejścia części z nich od lewej lub od prawej strony. Celem podróży jest pokazany na powyższym obrazku nowy mały tunel, który znajduje się obok otwartej bramki.

Przed Tobą jeszcze jeden obszar i w także w tej części bagien przebywają najemnicy. Pewnym ułatwieniem jest występowanie dużej ilości wysokich murków, dzięki czemu w razie potrzeby będziesz mógł łatwo się schować lub obejść niektórych przeciwników.

Zbliż się do magazynu - Dotarcie do Rogera Howarda | Black | Opis przejścia Get Even - Get Even - poradnik do gry
Zbliż się do magazynu

Kamienna ścieżka doprowadzi Cię w pobliże dużego budynku. Dotrzyj do drzwi, nad którymi znajduje się litera C. Próba wkroczenia do magazynu doprowadzi do ponownego znalezienia się w "próżni". Musisz tu przechodzić pomiędzy kolejno odblokowywanymi obszarami i wysłuchiwać rozmów Howarda z Blackiem. Wkrótce odblokowane zostanie trofeum Beyond the Evil i wspomnienie to zostanie zakończone.