DiRT 4 - poradnik do gry

DiRT 4 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
DiRT 4 - poradnik do gry

DiRT 4 - poradnik do gry

Naucz się idealnie wchodzić w zakręty. Poradnik do gry DiRT 4 zawiera m.in. liczne porady dotyczące jazdy, wchodzenia w zakręty czy zmiany biegów. Znajdziesz w nim również instrukcje tuningu pojazdów i zarządzania naprawami, informacje o budowaniu drużyny czy nabywaniu pojazdów.

W poradniku do DiRT 4 opisuje sposób podejścia do trybu kariery, by zapewnić sobie dostateczną ilość gotówki, aby komfortowo ukończyć rozgrywkę. Opisane zostały także mechanizmy menedżerskie wprowadzone w tej pozycji: zarządzanie zespołem, zdobywanie sponsorów i budowa budynków. Poradnik zawiera również liczne porady dla graczy-hobbystów niemających dużego doświadczenia w grach wyścigowych. Porady te dotyczą stylu jazdy, wskazówek do różnych typów wyścigów oraz dostosowania poziomu trudności i tuningu pojazdów. Na końcu poradnika znajdziesz także zestawienie dostępnych trofeów / osiągnięć.

DiRT 4 jest kolejną pozycją serii, która wprowadza gracza w świat rallycrossów. Tym razem w klasycznym trybie kariery musisz nabywać samodzielnie samochody i wybierać, w których ligach chcesz uczestniczyć. Poza chęciami musisz teraz uwzględniać również aspekt: „czy cię na to stać”. Dodatkowo twój zespół posiada siedzibę, którą możesz poddać modernizacjom, drużynę, której członków rekrutujesz i porzucasz zgodnie ze swoimi preferencjami, oraz sponsorów – realizując dla nich zadania, jesteś dodatkowo wynagradzany. Wyścigi odbywają się na realistycznych trasach i torach przy wykorzystaniu licencjonowanych samochodów.

Poradnik do Dirt 4 to:

  • Opis trybu kariery wraz ze wskazówkami;
  • Liczne porady odnośnie stylu jazdy czy poziomów trudności;
  • Instrukcje tuningu pojazdów i zarządzania naprawami;
  • Informacje o budowaniu drużyny, nabywaniu pojazdów, budowie konstrukcji;
  • Zestawienie dostępnych osiągnieć / trofeów.

Patrick „YxU” Homa (www.gry-online.pl)

Informacje o DiRT 4 - poradnik do gry

Autor : Patrick Yxu Homa

Ostatnia aktualizacja : 8 czerwca 2017

Poradnik zawiera : strony: 18, ilustracje: 57 .

Popularne strony w DiRT 4 - poradnik do gry

DiRT 4 - screen - 2017-06-06 - 347191DiRT 4 - screen - 2017-06-06 - 347190DiRT 4 - screen - 2017-06-06 - 347189DiRT 4 - screen - 2017-06-06 - 347188DiRT 4 - screen - 2017-06-06 - 347187DiRT 4 - screen - 2017-06-06 - 347186DiRT 4 - screen - 2017-06-06 - 347185DiRT 4 - screen - 2017-06-06 - 347184DiRT 4 - screen - 2017-06-06 - 347183