Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Bounty Train - poradnik do gry

Bounty Train - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Lista zadań pobocznych | Opis przejścia Bounty Train Poradnik Bounty Train

Ostatnia aktualizacja: 4 października 2019

Zadania poboczne otrzymasz od przypadkowych ludzi z białymi imionami spotykanych na stacjach - Lista zadań pobocznych | Opis przejścia Bounty Train - Bounty Train - poradnik do gry
Zadania poboczne otrzymasz od przypadkowych ludzi z białymi imionami spotykanych na stacjach

W tym rozdziale odnajdziesz listę dostępnych zadań pobocznych. Osoby powiązane z zadaniami pobocznymi do zlecenia znajdują się na dworcach i mają imię w białym kolorze. Nie masz obowiązku ich wykonywania, jednak niektóre są czasem bardzo dobrze wynagradzane i może być to dobry sposób na oderwanie się od ciągłego przyjmowania zleceń z ratusza. Warto przejrzeć poniższą listę już przy rozpoczęciu gry.

Uwaga: niektóre postacie mogą nie występować od razu, lecz dopiero po pewnym czasie (odniesienia do wydarzeń historycznych i postaci jak Samuel Colt czy Abraham Lincoln), niektórzy zaś bohaterowie mogą żądać transportu do innych lokacji, jest to jednak nieczęste zjawisko. Przebywają na stacjach w losowo wybranych miastach, lecz zawsze noszą te same imiona i charakter zadań również nie ulega zmianie.

Joseph Gayetty: transport medycznego papieru (8x) - pieniądze i doświadczenie;

Elisha Duffy: zawieź żywność (3x) do Bostonu i Portland - jeśli podczas pierwszej rozmowy się z nim potargujesz, możesz otrzymać albo 100$ albo nieco zniszczony mały wagon pasażerski.

Rose O'Neal Greenhow: prosi cię transport i o dostarczenie amunicji (6x) - doświadczenie, sporo pieniędzy oraz wzrost reputacji u Konfederatów.

Frank Workman: jest związany pośrednio z głównym wątkiem - za dostarczenie listy do Mary w Portland obiecuje powiedzieć ci, gdzie szukać Roberta Reed (powie ci o tym Mary);

Graham Schmidt: powiązany z głównym wątkiem, za przywiezienie mu jednej skrzyni z wskazanego miasta powie ci, gdzie szukać Roberta Reeda lub zapłaci (występuje jednak w grze swobodnej).

Bennett Harmon: przetransportuj 6x skrzynek broni - pieniądze.

Samuel Colt: udaj się do Willmington i zawieź tam pokazowy rewolwer (wymagana pozytywna reputacja w Willmington). W praktyce możesz go zachować dla siebie zamiast wykonywać zadanie. Zostaniesz wynagrodzony pieniędzmi i doświadczeniem za to zadanie, jednak otrzymasz po nim - równie dobrze płatne - kolejne: przewieź skrzynie z bronią (14x) ponownie do zleceniobiorcy.

Amelia Larson: kobieta szuka zaginionego mężczyzny. Człowiek o imieniu Jack Gillespie powie ci, że Eli nie żyje i da ci medalion. Przekaż go kobiecie, a otrzymasz doświadczenie i dobry rewolwer.

Abraham Lincoln: zawieź go do Waszyngtonu - pieniądze, doświadczenie, wzrost reputacji w Armii Unii.

Lewis Addison Armistead: zadanie to możesz wykonać na dwa sposoby:

  1. Porozmawiaj z u celu z Lewisem (doświadczenie i wzrost reputacji Konfederatów oraz dobry karabin);
  2. Zawieź go do drugiego miast i oddaj generałowi Unii: Ulyssesowi Grantowi (doświadczenie, pieniądze i wzrost reputacji Unionistów).

Glikmann: twierdzi, że posiada mapę skarbów. Zaproponuj, że podwieziesz go (do 3 lokacji) za 1/4 udziałów. Będzie to kilka beczek alkoholu.

Willliam Allen Fuller: musisz ukończyć mini-grę "wyścigową" w określonym czasie. Doświadczenie i wzrost reputacji Konfederatów. Dodatkowo będziesz mógł zakupić lokomotywę Generał za 6000$ w docelowym mieście (nieco uszkodzoną).

Matthias Forney: dość złożone zadanie, jednak warte wkładu - nagrodą bowiem będzie lokomotywa Forney 0-4-4T. Później odczekaj miesiąc, a lokomotywa będzie twoja. Jej normalna cena wynosi 7400$, więc nie dość że zaoszczędzisz sporo gotówki, to możesz ją zdobyć, nim pojawi się na rynku. Musisz przywieźć do miasta:

  1. 20 beczek ropy,
  2. 18 paczek stali,
  3. 12 skrzynek narzędzi.

Booker Sharp: eskortuj więźnia do celu - pieniądze, trochę doświadczenia i reputacja Armii Unii (ale nieznaczna utrata u Bandytów). Jednakże, jeśli porozmawiasz z więźniem, złoży ci on kontr-ofertę: utracisz w związku z tym reputację w Unii, ale zyskasz przychylność Bandytów.

Stephen Duncan: przewieź 50 bel bawełny do Nowego Jorku w ciągu półtora miesiąca. Nie musisz ich wieźć z miejsca, gdzie otrzymasz zadanie: kup je np. w Bostonie i przewieź do celu.

Clara Kirby: chce sprzedać ci klucz za 120$ do magazynu z rzekomymi 30 skrzyniami tytoniu - tak przynajmniej mówi, bo jest to oszustwo - brak nagród.

Noah: niewolnik chce uciec z miasta:

  1. Zawieź go zgodnie z prośbą: przyłączy się do ciebie, posiada dość wysoki poziom; doświadczenie i wzrost reputacji w Unii.
  2. Zgłoś jego ucieczkę władzom: wzrost reputacji Konfederatów.

Zerah Collburn: zawieź go do Filadelfii. Po niedługim czasie będziesz mógł tu zakupić lokomotywę Mogul 2-6-0.

John Yates Beall: przewieź do wskazanego miasta trzech agentów (Johna, oraz Henry'ego i Belle) - dużo doświadczenia i pieniędzy. Musisz jednak uważać: jest duża szansa, że u celu będą aresztowani (są poszukiwani w mieście-celu oraz sąsiednich) przy wjeździe do miasta, a wtedy zadanie zakończy się niepowodzeniem.