Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Little Nightmares - poradnik do gry

Little Nightmares - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Little Nightmares: Ucieczka z klatki i 1 spotkanie z niewidomą istotą - solucja Little Nightmares poradnik

Leże (The Lair)

Ostatnia aktualizacja: 31 maja 2021

Na tej stronie poradnika do gry Little Nightmares znajdziesz drugą część opisu przejścia etapu Leże - The Lair. Informujemy m.in. jak uciec z klatki, jak dosięgnąć dźwigni, jak unikać złapania przez niewidomą istotę i jak otworzyć właz w końcowej części sceny ucieczki.

Przesuń klatkę pod dźwignię. - Little Nightmares: Ucieczka z klatki i 1 spotkanie z niewidomą istotą - solucja - Little Nightmares - poradnik do gry
Przesuń klatkę pod dźwignię.

Będąc w klatce ruszaj się na boki, by się uwolnić. Następnie podejdź do klatki z istotą w środku i podsuń ją pod dźwignię. Wskocz na nią i biegnij szybko w kierunku drzwi, by zdążyć się przez nie przedostać dalej. Wspinaj się po szczeblach do góry i zapal świecę koło wanny. Następnie przeciśnij się przejściem dalej.

Skorzystaj z tego, że przeciwnik cię nie widzi i poczekaj, aż zacznie krążyć po pokoju. - Little Nightmares: Ucieczka z klatki i 1 spotkanie z niewidomą istotą - solucja - Little Nightmares - poradnik do gry
Skorzystaj z tego, że przeciwnik cię nie widzi i poczekaj, aż zacznie krążyć po pokoju.

Dotrzesz do lokacji z niewidomą istotą. Oto kolejne kroki jak przebrnąć przez te miejsce:

  1. Zrób kilka kroków naprzód w pozycji przykucniętej,
  2. Poczekaj, aż istota zacznie badać źródło hałasu i oddali się daleko w prawo,
  3. Przejdź na tkaninę obok i wespnij się po klatce do góry,
  4. Idź w prawo, poczekaj, aż kreatura będzie daleko z lewej strony i szybko biegnij do szczeliny w ścianie, przejdź przez nią.
Uruchom dźwignię i szybko wskocz we właz, by uniknąć złapania! - Little Nightmares: Ucieczka z klatki i 1 spotkanie z niewidomą istotą - solucja - Little Nightmares - poradnik do gry
Uruchom dźwignię i szybko wskocz we właz, by uniknąć złapania!

W nowym obszarze, podnieś wajchę z ziemi i umieść ją w slocie na słupie. Niestety, dźwignia będzie na tyle głośna, że kreatura z pokoju obok zostanie zaalarmowana. Gdy tylko właz się trochę otworzy, od razu biegnij w jego kierunku, bo inaczej kreatura cię złapie! Wskocz do środka co cię ocali... na jakiś czas.